Reilun kolmevuotta(60tkm) on saanut usein tuijottaa tuota visit workshop punaista taulua sekä kahdesti vienyt auton käskyn mukaan rahaa pajalle. Akut uusittu kahdesti, ensin tarvike, nyt hintavat alkuperäiset agm akut. Ei vaan lopeta tuota herjaa. Lasku kyllä osataan kirjoittaa..
Lataussäädin vaihdettu, kun laturi tuntuu muuten toimivan, lataa ja vapaakytkin toimii.
Auto toimii normaalisti, lukuunottamatta turvallisuuteen liittyviä toimintoja(kuulemma mukavuustoiminnot?) kuten huurteenpoisto.
Miten tuon valvonnan voi ohittaa?
Käynnistys/jänniteongelmia ei ole koskaan ollut. Akkuvalvonta on Astrum auton mukaan tehty -06 eteenpäin siten, että sitä ei voi ohjelmoida(=maksimoitu rahantuloa). ja ohjeita kiusan poistamiseen ei anneta.
Täytyy vielä uusia varulta tuo toimiva laturi kunhan ehtii.. mutta tärkeintä olisi pystyä ohittamaan koko valvonta ihan turvallisuuden takia, senverran monesti on lasi huurtunut kesken matkan..peilit jäässä yms mukavaa jäynää keksitty että muistaa viedä rahaa pajalle..mutta mikää ei tunnu riittävän.
akkuvalvonta e200cdi -06
Muistelisin että akun ohjainlaitteelle tai jollekkin sellaiselle asenneltiin joskus päivityksiä just tämmösen ongelman takia? Paljonkos lataa tyhjäkäynnillä/ajossa? Jännitteenhän saa näkyville mittaristoon niin voi ajossa tarkkailla...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1949
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Ilmeisesti kyse faceliftistä jossa ihan erilainen systeemi, sitä purkkia joka vanhemmissa päivitettiin ei tässä olekaan kuten ekassa viestissäkin selitettiin.
Astrumista ei kai annettu mitään vikakoodilistaa? Jotain on muistiin jäänyt jos ruudullakin näytetään punaisella varoituksia.
Joskus oli taka-SAM vaihdettu ja koodattu väärin. Siitä tulee mittaristoon varoituksia kuluttajien sammutuksesta mutta muistaakseni vain tuo viesti oli virheellinen eikä kuluttajia kuitenkaan sammuteltu eli tästäkään ei taida olla kyse.
Jos on facelift niin ei voi olla pikkuakusta tai sen releestäkään kyse. Ilmeisesti akkujännite on kunnossa sekä ajossa että yön yli parkissa seisonnan jälkeen? Jos käynnistyy aamullakin niin ei vaikuta myöskään lisälämmittimen vialta.
Kannattaisi aluksi lukea vikakoodit, Salosta löytyy (ainakin) kymmenkunta harrastajaa joilla testeri.
Astrumista ei kai annettu mitään vikakoodilistaa? Jotain on muistiin jäänyt jos ruudullakin näytetään punaisella varoituksia.
Joskus oli taka-SAM vaihdettu ja koodattu väärin. Siitä tulee mittaristoon varoituksia kuluttajien sammutuksesta mutta muistaakseni vain tuo viesti oli virheellinen eikä kuluttajia kuitenkaan sammuteltu eli tästäkään ei taida olla kyse.
Jos on facelift niin ei voi olla pikkuakusta tai sen releestäkään kyse. Ilmeisesti akkujännite on kunnossa sekä ajossa että yön yli parkissa seisonnan jälkeen? Jos käynnistyy aamullakin niin ei vaikuta myöskään lisälämmittimen vialta.
Kannattaisi aluksi lukea vikakoodit, Salosta löytyy (ainakin) kymmenkunta harrastajaa joilla testeri.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4324
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: akkuvalvonta e200cdi -06
Onkos kumpaa mallia -06 vai sitä 06 eteenpäin,piisptom kirjoitti:Reilun kolmevuotta(60tkm) on saanut usein tuijottaa tuota visit workshop punaista taulua sekä kahdesti vienyt auton käskyn mukaan rahaa pajalle. Akut uusittu kahdesti, ensin tarvike, nyt hintavat alkuperäiset agm akut. Ei vaan lopeta tuota herjaa. Lasku kyllä osataan kirjoittaa..
Lataussäädin vaihdettu, kun laturi tuntuu muuten toimivan, lataa ja vapaakytkin toimii.
Auto toimii normaalisti, lukuunottamatta turvallisuuteen liittyviä toimintoja(kuulemma mukavuustoiminnot?) kuten huurteenpoisto.
Miten tuon valvonnan voi ohittaa?
Käynnistys/jänniteongelmia ei ole koskaan ollut. Akkuvalvonta on Astrum auton mukaan tehty -06 eteenpäin siten, että sitä ei voi ohjelmoida(=maksimoitu rahantuloa). ja ohjeita kiusan poistamiseen ei anneta.
Täytyy vielä uusia varulta tuo toimiva laturi kunhan ehtii.. mutta tärkeintä olisi pystyä ohittamaan koko valvonta ihan turvallisuuden takia, senverran monesti on lasi huurtunut kesken matkan..peilit jäässä yms mukavaa jäynää keksitty että muistaa viedä rahaa pajalle..mutta mikää ei tunnu riittävän.
Kannatta käyttä jossain *:rin piuhan päässä
(mielellän jossain missä sitä osataan käyttä, mutenkin kuin pelkään pikatestiin...)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Re: akkuvalvonta e200cdi -06
Vika viimein selvisi, kosketushäiriötä laturin lataussäätimessä(irti, putsaus ja takaisin). Turhaampa tuli uudet akut hommattua, pikkuakku pelkästään KL:ssä n.150e. Astrumin mukaan johdotus ok(ja tästä tiedosta 130e lasku
niin ei tullut heti mieleen tarkistaa kosketushäiriöitä.
