Apua tarvitaan !! Lista vioista...

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
AbarthRacing
Viestit: 3
Liittynyt: 26.1.2008 20:18
Paikkakunta: Kouvola

Apua tarvitaan !! Lista vioista...

Viesti Kirjoittaja AbarthRacing »

Hommasin itselleni S350Td kun rupes riittää tuo nykyautojen järjetön sisämelu !! Nyt pyydettäs vinkkejä vikojen korjaukseen...

Elikkäs: 1. Peruutustapit peräkontin kulmissa liikkuu päinvastoin kuin kuuluisi. Kun pakki päälle laskeutuvat ja muilla vaihteilla pysyvät ylhäällä.

2. Peräluukun ulostuleva avauskahva on ulkona koko ajan. menee sisälle ainoastaan kun käännän avaimella kontinlukosta aukipäin (vastapäivään) ja samalla painan napin pohjaan. Lisäksi kontti ei aukea muutenkuin avaimella vasemmalle käännettynä ja yhtäaikaa nappia painaen.

3. Sisätilanvalo vs. keskuslukitus ?? Eli kun käännän ovet lukkoon avaimella (kuskinovi vastapäivään) syttyy sisävalo ja jää palamaan viiveellä. Eikö näin pitäisi käydä kun avaa ovet ??

4. Jälkikäteen asennettu hälytin ajonestolla. Kun laitan hälyt päälle ajaa ovet auki ja kun kytkee pois päältä niin sulkee ovet ??

5. Takapenkkiläisten lukuvalot. Miten saa polttimon vaihdettua? ei uskalla heti lähteä vääntämään lasia irti C-pilarista !!

6. Kuljettajan aurinkolipan valot eivät pala. Voiko vaihtaa polttimot vai olisiko johdin vikoja ??

7. Kojelaudan ilmasuulakkeiden avausrullien valaistus. Miten toteutettu? Miten saa vaihdettua polttimot ?

8. Mittariston ulkolämpötilanäyttö. Sen taustavalo eo pala. Onko minkälainen projekti irroittaa mittaristo ??

9. Automaatti-ilmastoinnin rullasäätimien valaistus. Miten toteutettu? Minkälainen korjata?

10. Takavalojen pohjissa on polttimot ja ilmeisesti myös johdotukset paikoillaan takavalojen ns. äärivaloille?? Miksiköhän eivät pala ja minne johdot menevät, jos olisi vaan irroitettu liittimet?? Auto on tuotu 2002 Belgiasta. Muualla euroopassa äärivalot (punaiset) eivät liene olleet kiellettyjä niinkuin Suomessa aikanaan??

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille !! Toivottavasti apua löytyy, muutenhan auto on kyllä mahtava laite. Eli eikun ohjeita ja apuja tulemaan mistä voisin rueta kollaamaan lävitse ni sais mesen kuntoon. :lol:
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Onneksi olkoon hienosta autosta! Olisko sulla kuvia tarjoilla tuosta?

Oletko muuten lukenut noiden koneiden kansiongelmista, on meinannut olla vähän vikaa kestävyydessä.
Kein siknatuur
pt
Viestit: 792
Liittynyt: 25.10.2005 15:23
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Muutama 350 äsSä Kouvolasta muistissa, eli musta ja sitten sellainen uudemmaksi face-liftattu sininen, mutta toivottavasti ei ole tämä yksilö nyt kyseessä..
W124 500E
W903 316cdi
AbarthRacing
Viestit: 3
Liittynyt: 26.1.2008 20:18
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja AbarthRacing »

Kiitos vaan, ainakin vielä olen ollut tyytyväinen autoon lukuunottamatta nuita edellä mainittuja vikoja... Joo kyllä olin tietoinen ko. moottorin ns. kansiongelmista. Ajoin toissa viikolla auto jolla oli ajettu 550tkm, eikä mitään tehty koneelle !! Sanoisin että oikealla käytöllä kestää, virittämistä en oikein tiedä kestääkö... Miten on? Ainakin pumpun voisi optimoida, saisi vähän lisää tehoa 8)

Miten on löytyykö keltään apuja vikoihin, katselin kyllä jo noita sähkökaavioita nuista "venäjän" poikien saitilta. Asialliset sivut ku jaksas vaan tutkia !!

Niin ja auto on tullut Kouvolan S-mersujen vahvuuteen vasta pari viikkoa sitten. Ei kumpikaan nuista kahdesta aiemmasta. Laitan kuvia kun kerkeän ottaa kunnollisia...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 kori”