W140 vakkari ongelma

Vastaa Viestiin
Avatar
Firefly
Viestit: 111
Liittynyt: 25.10.2010 20:27
Paikkakunta: Ylihärmä

W140 vakkari ongelma

Viesti Kirjoittaja Firefly »

Eli vakkari lopetti toiminnan.. vintasta ei tapahru mitää mutta nykyään ei sitte
tarttekkaa enää kaasua painaa ollenkaa ku sillä ajeloo :?
Ainoastaan paikoiltaan lähtiessä piisaa pieni kaasun painallus ja sen jäläkee
kaasu jää "jumittamaan" ja alakaa maisemat vaihtua :shock:

-92 400SE olis kysees ja osaakos kukaa näi yhtäkkiä sanua mistä sitä vikaa lähäretää mettästämähä? :roll:
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

Voiskohan olla joku mekaaninen vika? Vakkarin tangot jumittaa tai jotain vastaavaa. :roll:

Ja jos oot myymässä autoa niin ilmoita :wink:

400 koneinen kiinnostais.
® Mesen V8 Klubi
Avatar
Firefly
Viestit: 111
Liittynyt: 25.10.2010 20:27
Paikkakunta: Ylihärmä

Viesti Kirjoittaja Firefly »

Netistä tuli selaaltua ja jollakin oli vastaavaa ongelmaa kun oli ollu eri kokooset renkaat etu ja taka-aksilalla..
voisko vaikuttaa näin ankarasti?

Tällä hetkellä alla hätävara renkaat 225/50R16 edes ja 225/60R16 takana :roll:
Ja sellaanen huomion arvoonen asia jottaku abs ja asr valo sytty palamaan kesken ajon nii sen jäläkee pelas muuten paitti vakkari.

Siiten tiärä onko myinnis kun kysees ei varsinaasesti oo oma auto mutta ainahan sitä voi omistajalta kysäästä :)
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

abs ainakin ottaa itseensä, jos renkaat ovat eri kokoiset. Korjaantuu vaihtamalla saman kokoset nakit alle.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Liekköhän siinäkin on sähkötoiminen kaasuläppä.

Moottorin johtosarja kannattaa tutkia ettei ole johtojen kuoret rapistuneet.
Avatar
Firefly
Viestit: 111
Liittynyt: 25.10.2010 20:27
Paikkakunta: Ylihärmä

Viesti Kirjoittaja Firefly »

päivitystä tähänki jotta "korjaantu" vaihtamalla saman kokooset kummit etu ja taka-aksilalle :roll:

Ilimeni sitte uus onkelma ku tuli ajeltua iliman sitä luiston eston/absin sulaketta jonku aikaa ennenku kumit sai nii jos lähtee "nytkäyttämällä" liikkeelle,
eli nostaa jarrun ennenku loota vaihtaa vaihteen nii pärähtää absi ja asr valo palamaan.. normaalisti lähties ei syty.. ja siis sulake on paikoollaa..
Normaalia vai henkimailman asioota? :lol:
650000tuttavuus
Viestit: 2123
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Näillä kovilla pakkasilla nykytys jatkuu vielä myös koneen normaalilämmöilläkin.
Erikoisesti tämän huomaa alamäessä, kone siis joutunee tekemään pieniä jarrutuseleitä, jottei vauhti pysyy säädetyssä.

Eikö kukaan vakkarilla ajaessa ole tosiaankaan törmännyt samaan ilmiöön.

Voiko tämä johtua mistään muusta esim pumpusta ?

:idea: Meinaan vaan, että saisinko tällä verukkeella narrattua muijalta 400€ ja painuisin Papanpajalle. Ja toisaalta, jos pumpun säätö tiputtais kulutusta vaikka edes yhdenkin litran sataselle, niin kyllähän tuo summa tulis vuoden ajoilla takasi.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ettei ne vivut jumittele siellä. 350:ssä on muutama vipu siellä imusarjan alla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 sähkö”