500 -95 ei puhalla jaloille

Vastaa Viestiin
Oola
Viestit: 38
Liittynyt: 02.3.2008 13:36

500 -95 ei puhalla jaloille

Viesti Kirjoittaja Oola »

Eli automaatti-ilmastoinnilla. Oireilu alkoi jo tovi sitten, mutta sai yleensä jaloillekin hönkimään kun rämppäs nappeja ja laittoi "manuaalisesti" jaloille ilmaa menemään, mutta nyt ei tule enää. Hanskalokeron käytin pois mutta sieltäpä ei löytynyt kun se jakotukki ja siitä kuuluui naksetta kun vaihteli ilman virtaus suuntaa. Olettaisin että vika ois siellä läpällä joka ohjaa jaloille puhallusta, mutta kysynkin että mitä kautta sitä kannattaa rueta ehtimään ettei turhaan pura autoa.
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

Esiintyykö vika molemmin puolin autoa vai pelkästään toisella puolella? Se läppä on ilmakanavassa heti siinä keskikonsolin puolella, eli jalkotilasta verhoilu pois kojelaudan alta...
® Mesen V8 Klubi
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1588
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Mulla on tehny samaa oikein kovilla pakkasilla, e saanu jaloille ilmaa ei sitten millään. En sen koommin siihen paneutunut kun en enää pakkasilla sillä ajele.
® Mesen Porkkana-klubi
Oola
Viestit: 38
Liittynyt: 02.3.2008 13:36

Viesti Kirjoittaja Oola »

Ei puhalla kummaltakaan puolelta.
Avatar
LiQQe
Viestit: 1649
Liittynyt: 19.10.2010 18:15
Paikkakunta: Pitsikylä

Viesti Kirjoittaja LiQQe »

Siinä tapauksessa vika ei varmaankaan ole siinä itse läpässä. Kannattanee tutkia se jakotukki hanskalokeron takaa. Onkos tässä kumpi ilmastoinnin ohjauspaneeli? yhdellä vai kahdella näytöllä?
® Mesen V8 Klubi
Oola
Viestit: 38
Liittynyt: 02.3.2008 13:36

Viesti Kirjoittaja Oola »

Kahdella näytöllä. Löytyyköhän jostain netin syövereistä lisää tietoa siitä jakotukista, mitkä letkut menee minnekin. Ja purkautuukos se kapistus ne ruuvit aukomalla ja sitä ennen ei lähde letkutkaan pois vai minkälainen? Kyllä siitä semmosta naksetta kuului kun se oli esillä ja puhalluksen suuntaa vaihtelin.
Oola
Viestit: 38
Liittynyt: 02.3.2008 13:36

Viesti Kirjoittaja Oola »

Oon yrittäny tehtiä kuvia ja tietoa aiheesta, mutta ei ole oikein löytynyt. Tietääkö kukaan mistä löytäis lisää tietoa tai jotain räjäytyskuvia missä näkyis jotain kojelaudan alta. nimimerkki: varpaat jäässä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W140 / R129 lämmitys, ilmastointi”