Vakaajan puslien osanumerot?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Vakaajan puslien osanumerot?

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Kokeilin katsella ässään vakaajan puslia mutta varaosanumeroa ei löytynyt epc:stä.

Ei oikein hakukoneillakaan. Tarvikevalmistajien kumeja löytyisi kyllä.

Onko nyt niin että mersu katsoo että ostetaan vakaaja ja puslat tulee siinä mukana?

Kelpaisi toki joku alkuperäislaatuinen valmistaja mutta en löytänyt esim lemförderiltä muita vakaajan osia kuin koiranluun puslia ja koiranluita.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: Vakaajan puslien osanumerot?

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Jep. Hakukonetta lisää käyttämällä löytyi lisätietoa ja eihän niitä saa orkkiksena kuin vakaajan mukana. Lukee wississä että on moulded eli valettu vakaajaan kiinni. Joku laatukumi ehkä lemförderiltä menisi muttei niitä ole. Jotain tarvikekumeja olisi muttei ne innosta.

Teknisesti itseasiassa hyvä että se kumi on valettu kiinni. Ei mene vesi ja suola ja hiekka väliin hiertämään. Ja kumi osaltaan vaimentaa vakaajan liikettä kun se on valettu kiinni. Vaikka laittaisi tarvikkeen niin en usko että pysyy yhtä hyvin liimalla kuin valettuna.

Orkkistanko A2203232565 154,30 joten pitänee tarkistaa vanha ja vaihtaa vain jos on sanomista.

Kun ajaa autotallissa semmoisen kirkkaaksi kiilloittuneen metallilevyn yli märillä renkailla jolloin rengas aina metallilevyn kohdalla luistaa (muut renkaat vielä betonilla) ja auto ramppia pitkin alaspäin tulossa ja jarru päällä tuntuu tai kuuluu sellainen pieni nykäys. Arvelin että vakaajan pusla voisi olla väljä... Varsinkin kun toi auto on välillä ihan yläkorkeudessa ja välillä ihan alhaalla niin on se kumi saanut venyä ääriasentoihin joihin sitä ei ole suunniteltu edes.

No, puretaan ja tutkitaan kun keretään.

Takaisinlaitto näyttäisi olevan että kiristetään päistä tangot kun auto omalla painolla ja normikorkeudessa. Onkos muuta ihmettä tuon purkamisessa ja kasaamisessa.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W220 / W230 / W215 alusta”