w220 imuovista

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

w220 imuovista

Viesti Kirjoittaja V-M »

ässä miehet hoi!. Alako tuossa kun tutkiskelin tuota laitosta ihimetyttämään onko lie tässä ollenkaan tuota toimintoa, kaikissahan näissä ei vissiin ole imuovia tai jos tässä on ne niin ei ainakaan pelaa. Kysymys kuuluiski että mistäs sen erottaa onko toiminto kyseisessä mallissa vai ei?. On alakupään w220. Peräluukkua kyllä imee nii että tiivisteet natisee ja hurahtelee se tyroksilaatikko sielä kuskin puolen hattuhyllyn alla. Oviaku aukoo niin jostain moottoritilasta rapsetta kuuluu vissiin jostaki releestä.
On vielä sen verran uus tuttavuus tämä malli mutta eiköhän se tutummaksi tule tuossa ajan saatossa.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1911
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Ei kannata tuon takia kompuutterin ääreltä nousta, tarkista ensin onko kantakortissa varuste 883.
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

No en kyllä kerenny nousta. Ei löytyny tuota 883 numeroa pensasvenäläisten sivustosta tulostin nuo mitä tässä on varustetta.
Kiitos erittäin nopiasta vastauksesta. Eipähän tartte tuos kans sen kummemmin enää pähkäillä. Mitä lie meinaa code 809 mutta ei mitään selitystä perässä?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

80X-koodit on valmistusvuoden muutoksia. Ihan vuoden vaihteessa autoa tehdessä sillä siihen saadaan seuraava vuosi valmistusvuodeksi. Esim. vuonna 1998 tehtyihin saadaan valmistusvuodeksi 1999 tuolla 809-koodilla.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Kiitoksia, selevespähän tuoki. Täälä palijon on tuon korimallin ruosteitten kans painittu niin pitihän se alakaa tutkimaan ku kaikkia ei lähellekkään näe ennen ku vähän purkaa. Otin kuskin puolen muoviheleman irti ja takaa sisälokarin. Tätä on varmaan palijon pelastanu ku ei ole suomi auto eikä niin suolan kans ollu tekemisissä. Ainuat paikat missä vähän oli norijan romia oli tunkin nostokumien ympäriltä missä maali kupruili otin ne pistehiekkapuhaltimella pois ja por 15 aineella käsittelin koko helman ja sisäpuolelle ruosteenestoa pitkällä letkulla. Löyty tuolta kuskin puolen takalokarin sisältä semmonen pyöriä purkki mihin menee kaks letkua ei oo hajuakaan mikä virka sillä purkilla on. Olisko jollain tietoa?

Tuossa muutama kuva.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

ruosteenesto ainettaki näyttää olevan ja lisää laitetaan ku keritään.
Ja lisääki puretaan tässä talaven mittaan ku Mersu ei ole ajossa ennen ku keväällä seuraavan kerran.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Onnittelut noin ruosteettomasta ässävanhuksesta. Nyt vaan kunnon kotelosuojaus ja nuo sisälokarien kourut erikoiskäsittelyyn, niin ei tarvii ruosteen kanssa vähään aikaan pulata.

Tuolta mun euroopan halvin W220 topikista näkee aika hyvin paikat, joihin kannattaa suojauksessa panostaa.

Siellä koteloiden sisällä on vaikka minkälaisia äänen etenemistä estäviä vaahtomuovi ja kumivaloksia. Siksi kannattaa kaikista reijistä suihkia kotelosuojaa sisään ja aina niin pitkälle ja eri suuntiin kuin onnistuu. Esim helmakotelo on B-pilarin kohdalta suljettu ja takalokarin kaari on sisältä tukossa about sen kylkilistan yläpuolelta. Takakaarien sisällä on kumi/vaahtomuovivalos, jonka saa pois kun takakontin verhoilut poistaa. Muutoin sieltä sisälokareiden tulpista ei saa oikeen mitään menemään sisään.

Ovien alareunoissa olevien listojen reunoista kannattaa kotelosuojaa imeyttää listan ja pellin väliin. Niin ruosteeton autosi näyttää olevan, ettei niitä varmaan kannata irrottaa, kun tuppaavat irrottaessa menemään mutkalle.

Niin ja etulokareiden takana on sellaiset muoviin käärityt äänieristeet, jotka suomen olosuhteissa aiheuttavat aikamoista ruostumista. Ne saa pois kun irrottaa muoviset sisäloksut.

Mistä päin maailmaa autosi on?
Minunkin on ihan ulkomailta, mutta mutta...
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Kiitoksia. Joo tuota sinun topikkia oon lukenu hyvinki tarkalla silmällä ennen ässän ostoa tämän mallin osto ollu mielessä jo vois sanoa että vuosikausia mutta kriteerit täyttävää ei ole sattunu kohalle etupäässä tuo korin kunto on minun kohalle sattuneissa yksilöissä ollu oston esteenä tekniikka ei niinkään pelota Mersussa kun kuitenki niillä on tullu jo ajettua vissiin joku kakskymmentä vuotta.
Lähtökohtahan tämän ikäsissä Mersuissa on että on olemassa vähäruosteisia ja sitten niitä hirviän ruostuneita ja loput siltä väliltä ruosteetonta ei ole olemassakaan. Joo tuota kotelosuojaa on jo tullu suihkittua jonku verran löysin nuo toppauksetki jotka äänen kulkua estelee tuskin nuilla niin isoa merkitystä siihen on mutta ruostumisen takia ne kyllä pois pitää repiä.
Tähän mennessä tämän yksilön korin kunto on kyllä ollu positiivinen yllätys meinaan nuista kohista mistä joutuu jotain purkamaan että näkee mitä on syöny.
Ne oven alalistat on jo käytetty irti koska oli jo meleko vahava epäilys että jotain sielä on kummiski sanomista yleensä tuolta listan alta maali lähtee hilseilemään ja niinhän se oli kahessa ovessa tehenykki mutta niijen korjaus oli heleppo homma vein auton luottomaalarille ja vetästiin listojen alle uudet maalit ja asiaan kuuluvat myrkyt. Listojen irrotuksessa auttaa kummasti lämpöpuhallin vissiin niissä joku liima tai vastaava tökötti.
Tämäkin yksilö oli myynnissä autoliikkeessä ja oli ollu jo jonku kuukauden ennen kuin huomasin koko ilmoitusta.
Staari kannattaa olla helepottaa ostopäätöstä.
Tämä on tuotu Saksasta v. 2010 Rovaniemelle josta sen löysin tuossa kesällä.
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Mistä kuitenki tuo takapuskurin keskiosa on kiini ku ei taho antautua millään?
alhaalta ne muovilipareet oli kahella pultilla kymppimillin kannalla ja niiden vastapuolella päällä samanlaiset tuohon palakkiin, mutta jostain on vielä eikä kyllä tiiä mistä. Reunat on kyllä irti.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Ainuat paikat missä vähän oli norijan romia
Taas tullut uus termi automaalimaan :shock: Mistä lienee johtuvan tämä kaunis nimitys ferroksidille? Tuolla offipalstallakin alkanut viliseen kyseinen ssynonyymi :read:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

cmeli kirjoitti:
Ainuat paikat missä vähän oli norijan romia
Taas tullut uus termi automaalimaan :shock: Mistä lienee johtuvan tämä kaunis nimitys ferroksidille? Tuolla offipalstallakin alkanut viliseen kyseinen ssynonyymi :read:
Ei tuo nyt mikään niin kovin uusi ole
(suhteelista sekin)
täällä päin se on ollut käytössä viimevuosituhannella ;)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Mutta mistä se tulee? Norjassa autot ruostuu nopeasti sään takia vai onko norjalainen rauta huonoa. Autokanta kai siellä suht.uutta.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Puskuri on kiinni vielä ylhäältä, samoista kohdin kuin alhaalta löytämäsi lipareet.
Takakontin takaseinän muovin ja tiivisteen kun otat pois, näet syntyneestä raosta pultin kannat.

Siellä muovin alla on myös mutterit, jotka pitää irrottaa, eli takapuskurista tulee pultit suoraan takakontin takaseinän läpi sisälle.

Koita tästä selvää saada :oops:
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Joo lähti irti, olivat ryökäleet piilottaneet tuonne kontin puolelle ne kaks pulttia huovan alle siihen lamppujen viereen.

Kuva

samaan syssyyn roiskautin kontin sisäpuolen kotelosuojalla.

Kuva

helemasta tuli tuommonen sillä porrilla ihimeen siliä pinta vaikka pensselillä vetastu. Tuohan jää tuommoseksi ei muutaku muovi päälle. Kovat on lupaukset tuolla aineella luulis että pysyy korroosio loitolla.

Kuva

tästä sai sisäpuolen helmaan kotelosuojaa ja nostokumien reijistä altapäin heleposti.

Kuva
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

näillä kujeilla koitettiin jatkaa Mersun ovien ikää. Kiveniskuteippi joka kohtaan mistä lista ottaa peltiin kiini eli ei pitäs tapahtua hiertymää joka rikkoo maalin.

Kuva

Kuva

Oven karmeihin vois tuota kans laittaa siihen mistä tiiviste hinkkaa. Nuita tiivisteitä vissiin vois yritellä pehmentää, olisko vinkkiä miten? tuntuvat olevan aika kovat koppurat.
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Eikö kellään ollu nuihin tiivisteisiin kikkaa millä niitä sais nuorennettua?
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Ei ne varmaan siitä millään enää nuorene, mutta omistani olen hionut kovan pinnan pois. Omassani ne tiivisteet oli hinkanneet maalin pois ovipellistä ja tiivisteet olivat ruosteen väriset. Paperina käytin vissiin 200-400 karkeuksista paperia.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Joo häätyypi tuolla konstilla hioa tiivisteet. Ei onneksi vielä ole oven karmeista niin kuluneet maalit mutta näkee kyllä mihin se tiiviste on vastannu. Näky korjaantuvan pelkällä lakalla sekin jäläki huomaamattomaksi.
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Oisko kellään käytännön kokemuksia tästä korimallista mikä olis vanne/rengaskoko mitä kannattis tällätä alle? tuumat ja millä et:llä lähinnä meinasin sitä että pysys ajo ominaisuuvet tallessa ku ei tuommosta autoa viitti pilata niillä tolokuttoman isoilla vanteilla ja älyttömän matalilla renkailla.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

7.5 * 16
ET46

Original
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Tuohan se on se alakuperäinen koko mikä alla nytki, meinasin että jos laittas 17 tuumaset tuskin niillä vielä menis huonoksi ajaa. 35 et:llä antais hieman näköä. 11 milliä tulis vanne ulommas onko tämmöstä yhistelmää kokeiltu. Vaan ootko pelkästään nuilla 16 tuumasilla ajellu?
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Mulla on vaan noita 16 tuumasia. Mielessä on mullakin ollut kokeilla isompaa vannetta ja matalampaa rengasta, mutta koeajoin kerran 221 koppasta ässää, jossa semmoiset oli ja sen ikävästi kuskin penkiltä huomasi. 17 tuumaset on varmasti vielä ihan hyvät, koska sellaisilla ässä on mielestäni faceliftinä toimitettu ja itsekin olen semmoista kokeillut, enkä mitään moitittavaa huomannut.

Justiinsa toisessa topikissa oli ETstä juttua ja totta on, että vakiorenkaat jäävät todella syvälle, mutta kun rengasta tuodaan ulos päin alkaa kivet lentelemään auton kylkiin. Roiskeläpät auttanevat siihen pulmaan.
Minulla ei ole oikeasti mitään kokemusta aiheesta, kun kaikki 3 vannesatsiani ovat samanlaisia mitoiltaan, eli en voi vertailla :oops:
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Sanoisin että kaikki vanteet mitä näihin on alkuperäisenä saanut, toimii hyvin....jopa siedettävästi 18" alkuperäisillä lisävaruste vanteilla :idea:

mulla on talvivanteinä alkuperäiset 17x7,5" (et:tä en muista, mutta levittää kuitenkin ulos enempi kuin perinteiset 16") ja hyvät on kyydit...edellisessä oli ne peltivanteen näköiset 16" joita ei tosiaan kurkistamatta edes näkynyt pyöräaukoista, mutta en osaa kyllä näiden välillä kauheasti eroa sanomaan (toki nykyisessä on kesävanteet 19" niin se vähän sekoittaa muistikuvaa :D )

Kuvatus noista talvivanteista
Kuva
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Joo ehkä tuo 17 tuumaa vielä vois olla toimiva ratkasu. Ei kuiten viiti pilata autoa ulkönäön kustannuksella, onhan ne komeita nuo ässät isoilla vanteilla ja matalilla renkailla mutta saman se ässäki tekee ku muutki Mersut ajo ominaisuudet häviää saman tien ku siihen laitetaan isot vanteet ja matalat renkaat. Ootko tuon sun topikki rempan jälkeen tullu ässän kans toimeen en ole nyt katellu ootko lisäilly sinne mitään luin sitä kyllä ahkerasti ku oli hankinta ajan kohtanen. tätä minun kulkinetta oon tässä pitkin talvia käyny läpi mitä nyt töiltä on ehtiny ja sattunu innostusta piisaamaan. Kyllä vanhastaki autosta saa todella nätin ku sitä aikansa paapoo. Kori alakaa olla aika tarkasti läpikäyty tekniikassa en ole vielä löytäny mitään mainittavaa ei näytä olevan vuotoja ja kaikki pelaa niinku pitääki. Tuon jännitteen säätimen aattelin vaihtaa jo varuilta näyttäs olevan aika tarkka virroistasa tämä ässä ei kyllä vielä ole oikkuillu sen suhteen mitään mutta ei ollu niin kallis investointi tuo säädin että ei olis raskinu ostaa. On näköjään aika ahas paikka vaihtaa alta vissiin paras yrittää vaihtoa.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Eipä maalaamisen jälkeen ole ollut muuta kuin ajoa. Mitä nyt takaa vasemmalta absianturin vaihdoin. Faijahan sillä ajelee joka päivä ja ei ole ongelmista raportoinut. Tänään sen tuossa pihalla pesin, eikä ole ruostetta vielä pintaan mistään pukannut.

Ensi kesänä ajattelin pohjaa käydä hiekkapuhallus- ja maali-pyssyn kanssa läpi.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Joo mukava nähä että ei sen kummempaa vikaa kun kuluvat osat ne on normaalia. Laittelen tämän ässän kevääksi valamiiksi reissuun. Mulla on tuo pikkunen pistehiekkapuhallin millä vielä tämän kans oon pärijänny ja ei kyllä sitäkään monesti oo tarvinnu käyttää.
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

piippu kirjoitti:Sanoisin että kaikki vanteet mitä näihin on alkuperäisenä saanut, toimii hyvin....jopa siedettävästi 18" alkuperäisillä lisävaruste vanteilla :idea:

mulla on talvivanteinä alkuperäiset 17x7,5" (et:tä en muista, mutta levittää kuitenkin ulos enempi kuin perinteiset 16") ja hyvät on kyydit...edellisessä oli ne peltivanteen näköiset 16" joita ei tosiaan kurkistamatta edes näkynyt pyöräaukoista, mutta en osaa kyllä näiden välillä kauheasti eroa sanomaan (toki nykyisessä on kesävanteet 19" niin se vähän sekoittaa muistikuvaa :D )

Kuvatus noista talvivanteista
Kuva
mikä on tuossa 18 tuuman vanteessa et jos satut muistamaan? muutaman ässän tuossa oon nähäny missä tuo koko renkaana 245/45 18 mutta ei omistajaa kyseisellä autoille mailla halameilla että ois kysyny ajaako nuilla erkkikään vai onko näkökysymys.
Avatar
noroljan
Viestit: 232
Liittynyt: 13.5.2013 18:00

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Ässä on parempi ajaa vähän isommilla ja matalammilla renkailla, ei todellakaan huonone niinkuin pienemmissä koreissa. Mulla on talvirenkaina alkuperäiset 245/45/18 (ET44 tai 46) ja vakaampi se niillä on kun 16" alkuperäisillä.

Ei tosiaan ollut paha ajaa edes 245 20" / 285 /20".
CLK:ssa oli joskus 19" ja ne lähti siitä menemään samantein ja laitoin 17" alle. noissa pikkuautoissa vaikuttaa ihan erilailla, ässä on aika huoleton renkaiden suhteen.
Tossa rami:n ketjussa sitä juttua oli viimeksi:
viewtopic.php?t=28965&postdays=0&postor ... &start=780
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
V-M
Viestit: 121
Liittynyt: 04.3.2011 8:17
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja V-M »

Joo tätä niinku yritin hakea että mitkä siihen vois laittaa iliman että ässä menis pilaan, ku ei tuota ässää viiti pilata väärillä renkailla.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

V-M kirjoitti:
piippu kirjoitti:Sanoisin että kaikki vanteet mitä näihin on alkuperäisenä saanut, toimii hyvin....jopa siedettävästi 18" alkuperäisillä lisävaruste vanteilla :idea:

mulla on talvivanteinä alkuperäiset 17x7,5" (et:tä en muista, mutta levittää kuitenkin ulos enempi kuin perinteiset 16") ja hyvät on kyydit...edellisessä oli ne peltivanteen näköiset 16" joita ei tosiaan kurkistamatta edes näkynyt pyöräaukoista, mutta en osaa kyllä näiden välillä kauheasti eroa sanomaan (toki nykyisessä on kesävanteet 19" niin se vähän sekoittaa muistikuvaa :D )

Kuvatus noista talvivanteista
Kuva
mikä on tuossa 18 tuuman vanteessa et jos satut muistamaan? muutaman ässän tuossa oon nähäny missä tuo koko renkaana 245/45 18 mutta ei omistajaa kyseisellä autoille mailla halameilla että ois kysyny ajaako nuilla erkkikään vai onko näkökysymys.
Ei minulla ole 18" vanteita....tuollaiset kuvan vanteet minulla on talvipyörissä ja ne on 17" ja taas kesävanteina on 19" (mutta en muista kyllä yhtään noiden 17" ET lukua....jos veikata pitäisi, niin jotain 35-40 väliltä?) ja taas tuolla aiemmalla "siedettävä jopa 18" vanteilla" kommentilla tarkoitin, että Ässää ei saa pilalle niillä vanteilla joita uutena on ollut tarjolla....
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
noroljan
Viestit: 232
Liittynyt: 13.5.2013 18:00

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Lisäksi, edellisessä ässässä oli kesä ja talvirenkaina 17x8" ET 35 225/55. Ne näyttää vähän paremmilta, kun ei ihan niin syvälle jää. Ajoltaan oli hyvät, joskaan ei ihan yhtä vakaat, kun 245/45R18 rengastus.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W220 / W230 / W215 kori”