Vikakoodi B1016

Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

Aki P kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:Jos Sam jo tutkailtu/toista kokeiltu
Niin kokeilla lukon jäähdytystä/lämmitystä
Mainitujen väylä llitosten lisäksi maat tarkistella,
Kun käymään sattuu lähtemään niin koittaa tarkistella mitä väylässa liikkuu/onko oikosessa
Juuh. huomenna aletaan perkaamaan ääs mersu pöydille ja lattialle ja kahteleen muutaki ku kuvaruutua :twisted:
lisää purkuautoja :wink:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/5035535
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Etu SAM vaihettu, ei vaikutusta.
jees. Ei vaikutusta. Väyliä mittailtu joka suuntaan. Koriväylä nk. Hidas väylä joka pelaa eri jännitteillä kun voimansiirron väylä. Kaikki kunnossa mutta mikkän ei toimi.
Ainoa paikka missä on sekä can että "lin" väylä on virtalukko. Virtalukolta ja ja mittarilta ei tule can tietoa esp:lle ja airmaticille ja moottorille.
Eli virtalukko välittää ja muuntaa mittarin tiedot lin väylästä can väylään, mutta kun ei välitä. Edelleen kahden päivän mittailujen jälkeen aletaan epäillä TAAS virtalukkoa kuten jo ensimmäisellä sorapihatesteröinnillä.....
On tässä taas opittu monenlaista väylätekniikasta!
Siirsin tuolta toiselta puolen nämäki kommentit tänne vikapuolele, lainattu teksti on AkiP:n.
No Merc at the moment
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Aki ja Tur.. eikäkö Heikki on testahneet ja tutkihneet ny muutaman päivän tätä mysteeriä.
Oikeaa vikkaa/vian aiheuttaijjaa ei ole löytyny. -kele.
Olkhoon.
Nyt kuiteski käynnistyy monesti ja sammuuki aika ussein, häiriömerkintöjä ei tule mittaristoon pysyvästi.
Nyt ajehlaan ja katothaan saahaanko vika ajamalla ulos :roll:

Kiitokset kaikile myötäelämisestä ja vinkeistä.
Erityiskiitos Akile ja Heikile tutkimisesta.

Nymmie nautin keskisuuren siivun konjakkia, sen mie lupasin itteleni jo maanantaina ko onneton luulin että tilanne ratkesi tartin vaihola.
No Merc at the moment
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

pp d kirjoitti:Etu SAM vaihettu, ei vaikutusta.
jees. Ei vaikutusta. Väyliä mittailtu joka suuntaan. Koriväylä nk. Hidas väylä joka pelaa eri jännitteillä kun voimansiirron väylä. Kaikki kunnossa mutta mikkän ei toimi.
Ainoa paikka missä on sekä can että "lin" väylä on virtalukko. Virtalukolta ja ja mittarilta ei tule can tietoa esp:lle ja airmaticille ja moottorille.
Eli virtalukko välittää ja muuntaa mittarin tiedot lin väylästä can väylään, mutta kun ei välitä. Edelleen kahden päivän mittailujen jälkeen aletaan epäillä TAAS virtalukkoa kuten jo ensimmäisellä sorapihatesteröinnillä.....
On tässä taas opittu monenlaista väylätekniikasta!
Siirsin tuolta toiselta puolen nämäki kommentit tänne vikapuolele, lainattu teksti on AkiP:n.
Tulipa tuosta mieleen mikä jäi puhelimessa Aki P:eltä
Kysymättä että sattuko olemaan ehjää käytettyä virta lukkoa
Ko mallin(vaikka vaan pelkää ilman keppiä)
Siitä voisi olla apuaja testailussa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Nyt menty viikko testiajoa, ei ongelmia :shock:
Taisi olla hapettumia liittimissä ja yks piuha oli ollu (melkein) poikki.
Elikkä nyt näyttää että kastr.. katastrohvi on kuitenki vältetty, tai ainaki siirtyny.

Jatkethaan ajoa :kuski:
No Merc at the moment
Avatar
josaa
Viestit: 84
Liittynyt: 31.8.2012 19:38
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja josaa »

No onpa mukava, että mersu pelittää. Pystytkö kertomaan missä liittimissä ne hapettumat oli ja mikä johto melkein poikki. Kiinnostaa vaan, jos sattuu tulemaan samoja onkelmia.

yst tv. Josaa
ENTISET:
W 115, 220d
W 123,200d
W 201,190 E
W 202,220d
W 203,220cdi
W 201,190d,vm. -89, vv.02-16
W 220,320cdi,vm. -03, vv.12-18
Nykyiset:
W 212, 220cdi BlE vm.-10, vv. 18-
W 221, 350cdi Ble vm.-10, vv.21-
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Aki Pee ossaa selittää paremmin, soon semmonen selittäjä :roll:
Mie en tosipuhheessa tiä mikä piuha, Aki sitä tutki syvällisemmin.
No Merc at the moment
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

pp d kirjoitti:Aki Pee ossaa selittää paremmin, soon semmonen selittäjä :roll:
Mie en tosipuhheessa tiä mikä piuha, Aki sitä tutki syvällisemmin.
En minä mutta pojat :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W220 / W230 / W215 sähkö”