Vikakoodi B 1859

Vastaa Viestiin
w220cdi
Viestit: 3
Liittynyt: 06.3.2019 11:35

Vikakoodi B 1859

Viesti Kirjoittaja w220cdi »

Moi,

Tervehdys mersumiehet ympäri maan;) Löysin juuri tämän foorumin ja rekisteröidyin, ja ajattelin ensitöikseni kysellä, josko joku muu olisi törmännyt samaan ongelmaan kuin minä. Tuommoinen vikakoodi siis vaivaa vanhusta (w220 320cdi -01) ja tietenkin srs valo palaa, ennen katsastusta (viim kesäkuussa) on laitettava, viime katsastukseen meni ihan nollaamalla, tosin syttyi taas viikon päästä, nyt ei nollaudu. Onko kellä kokemusta miten vika on saatu korjattua?

Eli: koodi B 1859
-kuljettajan turvatyynyn laukaisupanoksen 1 resistanssi on liian alhainen
-jatkuva

Ensimmäisenä ajattelin irrottaa turvatyynyn ratista ja tarkistella liitokset.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vika voisi olla spiraalissa jonka kautta johdotus tulee bagille. Arvailua, arvailua autoa tutkimatta...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1912
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Onkohan vikakoodissa käännösvirhe. Alhainen resistanssi tarkoittaa oikosulkua. Spiraali olisi todennäköinen syy vikaan mutta sen pitäisi johtaa korkeaan resistanssiin.

Millä lukijalla se vikakoodi on luettu?
w220cdi
Viestit: 3
Liittynyt: 06.3.2019 11:35

Viesti Kirjoittaja w220cdi »

tähtikuljettaja kirjoitti:Onkohan vikakoodissa käännösvirhe. Alhainen resistanssi tarkoittaa oikosulkua. Spiraali olisi todennäköinen syy vikaan mutta sen pitäisi johtaa korkeaan resistanssiin.

Millä lukijalla se vikakoodi on luettu?
Morjens,

Autocomin testeri kaverilla, e-baysta tilattu.... 3.6-19 mennessä pitäis vanhus taas katsastaa, tosin siinä mielessä vielä ihan ok yksilöstä kyse, olen 3 omistaja, ensimmäiset: isä veholta ostanut uutena, kortin mentyä antoi pojalleen, jolta mulle, 159600km ajettuna, nyt ajettu 197200km enkä viitsi luopua, kuitenkin ihan ok mukava auto, vaikka melko arvoton, mulle kuitenkin mieluinen. Korikin poikkeuksellisen siisti.

Suosituksia hyvästä korjaamosta pääkaupunkiseudulla otetaan vastaan:)
w220cdi
Viestit: 3
Liittynyt: 06.3.2019 11:35

Viesti Kirjoittaja w220cdi »

w220cdi kirjoitti:
tähtikuljettaja kirjoitti:Onkohan vikakoodissa käännösvirhe. Alhainen resistanssi tarkoittaa oikosulkua. Spiraali olisi todennäköinen syy vikaan mutta sen pitäisi johtaa korkeaan resistanssiin.

Millä lukijalla se vikakoodi on luettu?
Morjens,

Autocomin testeri kaverilla, e-baysta tilattu.... 3.6-19 mennessä pitäis vanhus taas katsastaa, tosin siinä mielessä vielä ihan ok yksilöstä kyse, olen 3 omistaja, ensimmäiset: isä veholta ostanut uutena, kortin mentyä antoi pojalleen, jolta mulle, 159600km ajettuna, nyt ajettu 197200km enkä viitsi luopua, kuitenkin ihan ok mukava auto, vaikka melko arvoton, mulle kuitenkin mieluinen. Korikin poikkeuksellisen siisti.

Suosituksia hyvästä korjaamosta pääkaupunkiseudulla otetaan vastaan:)
"Eikös tuo delphi ole juuri autocom tai siis sen piraatti. Molempia olen käyttänyt, ja toiminnallista eroa ei ole samat päin persettä olevat suomenukset ja on englannin kielisenäkin virheitä."

Googlettelin juuri vähän ja kallistun itsekin, että käännösvirhe on koodissa;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W220 / W230 / W215 sähkö”