-Kyssäri kuuluu: Onko 300 TD:ssä sama vaimennin, vai 300tdt:ssä?
- 250td:n vastaava on huomattavasti laihempi, pituus kylläkin näyttäis täsmäävän. Keskiputki näyttäis olevan se "ylipitkä".
Kertokaapas kuka tietää, mallihan on se 260E lang vm.90.


Heh. Ei ollut mullakaan paljoa parempi.JS kirjoitti:Ei ole tallinnurkassa, mutta alla olis sen verran laho ettei se siellä kauan pysy. Pitää varmaan päivittää putkisto ennen katsastusta.
Itse ajatelin kokeilla "ystävääni rosteria" ujuttaa mersun alleRoisto kirjoitti:Heh. Ei ollut mullakaan paljoa parempi.JS kirjoitti:Ei ole tallinnurkassa, mutta alla olis sen verran laho ettei se siellä kauan pysy. Pitää varmaan päivittää putkisto ennen katsastusta.Olivat jo edellisetkin omistajat pönttöä hitsailleet ja itsekin kerran paikkailin mömmöllä pari reikää piiloon. Ennen katsastusta rupesin sitä taas paikkailemaan ja olihan se kuin haulikolla ammuttu.
Justiinsa sain katsastukseen reiät umpeen. Kuukausi takaperin vaihdoin kuitenkin alle uuden pöntön, kun ei enää viitsi ensi keväänä puljata mokoman kanssa. KL:n edustustosta ostin Ebespächerin 155 oravannahalla.
t.
Risto
Et sitte ottanut mittoja rosteria varten??romu kirjoitti:Aamupäivällä töissä avasin nämä sivut- Tiileri heitti viestiä, ja alkoi tutkimaan pakoputkitilannetta! Melkein samantien Roisto oli selvittänyt valmiiksi myös tuon putkiasian!
- Kyllä ootte pojat reiluja miehiä,kun näette vaivaa tämmöisen yhen "romun" asian eteen! Ja vielä aamusta, meikäläisen jurriskoimpaan aikaan. KIITOS -hyvältä tuntui!![]()
-Sattuneesta syystä eberin takapönttöä ei nyt saanut tiilerikään. Alkuperäinen olisi ollut veholla hurjat 310 euroa. Tästä syystä piti suorittaa klassinen migillä räiskintä! Taas ystävä hätiin, putki peräkonttiin ja parin tunnin päästä ehjänä paikallleen. Nyt pitää vähän aikaa(toivottavasti). On muuten alkuperäistä torvea enää pikkusen mutkissa.
Eikö W124 langit tulleet vielä ihan tehtaalta eikä ole jatkettu jälkeenpäin missään? Tuumasin vain, kun puhuit jatkopalasta? W123 lang on ainakin tullut suoraan tehtaalta tuollaisena eikä jatkosaumoja näy. No näkyyhän niitä saumoja minulla, kun on niin paljon hitsattu...romu kirjoitti:-Mika, jos makaat auton alla, näkymä on kuin suoraan farkun alta, lisättynä jatkopalalla. Tuo jatkopätkä erottuu keskilattian kohdilla. Bensatankin sijoitus aiheuttaa myös sen että takakontti on pikä ja aika matala. Vararengas on vasemmassa laidassa pystyssä, hieman tökerösti kylläkin. Jopa lattialuukku on siinä takana, aivan kuten farmareissa. Sitä matalaa lokeroa ei ole.