Jo kolmas tällä viikolla

Kyllä tossa nokalla kököttää joku propelli ja se varmaankin toimii flektillä,siis se propelli on siinä ilmastoinnin jäähdyttimen/kennoston edessä.dealer kirjoitti:Tjaa, mikään noista ei ole oikein sellainen joka polttelisi sulaketta sillointällöin.
Onko autossasi sähköinen jäähdyttimen flekti, sellaisia tapauksia on ollut joitain että sen anturi menee välillä oikosulkuun ja polttaa sulakkeen ?
En muista mitä muuta sen sulakkeen "takana" on.
Ulkolämpömittari toimii kyllä ja näyttää oikeita lukemia,piuhoja en oo ehtiny tarkastelee...jos vielä jatkuu niin täytyy tsekata se vilkkuviiksi.raul kirjoitti:Villi veikkaus, vilkkuviiksessä jotain orastavaa feelua, kontaktihäikkää, väljyyttä tms mikä posauttaa sulakkeen...? Toimiiko ulkolämpömittari muutoin, sekä sen piuhat ehjät ja oikein suojatut?
Ei oo omia kytkentöjä,mutta täytyypä tarkistaa ettei edellinen omistaja oo laittanu mitään "virityksiä" mihinkäänHVM kirjoitti:Onkos Ezkolla omia kytkentöjä automobiilissa?Minulla oli samanlaista oiretta parkkien ja toisen takavalon kanssa, syyksi paljastui oikosulussa oleva Peter North -takavalo joka meni oikosulkuun kun startti vatkasi autoa.
![]()
Apikon pirulainen oli tullut tungettua niin ahtaaseen rakoon, että virtapiuha otti maihin pienimmästäkin täräyksestä.
Hälyä ei vielä toistaiseksi oleDaimler kirjoitti:Eikä varashälytintä ole kytketty auton äänimerkkiin?EzKo kirjoitti:No niin...eli sillä on vilkut,äänimerkki ja ulko lämpötila.Näin lukee sulake läpyskässä.dealer kirjoitti:Mitäs muuta sillä sulakkeella on, oletko lukaissut sulakerasiasta ?
Ei löydy.Mitään ylimääräisiä johtoja siellä ei oo,eikä myöskään oo hapettumaa sulakerasiassa,joten aika mysteeri onHVM kirjoitti:Löytyykö autosta sähköantennia?
Tätä en menisi tekemään, eräällä ukolla oli vanhassa lagunassa(yllättäen) kontaktihäikkää takavalojen liittimissä ja pinnit oli sulaneet yhteen josta syystä poltti takaparkkien sulaketta, no laittoi 10A tilalle 25A propun.NicNac kirjoitti:isoo sulake vaan ja sinne suuntaan mistä käry käy...