Kirosin toisaalla NGK:n tulpat pimeimpään p*rseeseen, tosin ihan syystäkin, Beruilla C kulkee nöyremmin. Liekkö sattumaa, että tulppien vaihtoon johtanut vika uusiutui muutaman sadan kilometrin jälkeen, nyt on Berun vuoro olla mykkä.
Missä vika? Virranjakaja-kaasari-Kekkonen -aikakauteen jämähtäneen heteromiehen on tätä vaikea edes arvailla, c: pellin alla majailee minun silmääni pelsebuubi.
Ykköspytyn vastuksellisen (2kilo-ohmia) hatun kumi on hiukan revennyt, aiheuttaako tämä epänormaalin tilanteen kannen Molokin nieluun? (tulpan reikään)
Onko tulpan esivastus kenties hajallinen

tulppa k*rvähtää sen takia? Vai halavaantuuko kynttilän lätsä kertapierulla jos vastus särkyy

kipuna katoaa?

Auto toimii normaalisti kun reikään hakkaa lekalla ehjän kynttilän. Saapa nähdä kuinka pitkään taas pilistellään neljällä pytyllä, vaiko taas se 300Km? Maanantaina ostan joka tapauksessa uudet kynttilänjalat ja siinä samalla tietysti piuhat, olisiko syytä hommata puoliakin?
Elekee vaan sanoko, että häiriö on bensapuolella.
