 
 Juu, sunnuntaina nähdään. Meseläiset tulkoon kans tontille joukolla, mulla loppuu kädet kaikkia yksin kätellessä.

Käytäppä Aki suhteitasi rengasasioissa, näkyvää mainostilaa tarjolla.Aki P kirjoitti:Ylivieskasta löytyy sitten toinenkin varalaskupaikka, mikäli jotain matkalla sattuu. :abs: :srs:
Taitaa olla jo auto ylikunnossa ennekuin tänne ehtii, eikait siinäkään noin lyhyt huoltoväli ole.
 Siellähän toimii renkaiden maahantuoja?
 Siellähän toimii renkaiden maahantuoja?  

No se.dealer kirjoitti:Saisivatpahan tiedotusvälineetkin helpommin kiinni.

 
 

Jos vain saahan auto Jari_w123:sen työmaalle nosturille, vaihetaan öljyt myös laatikkoon ja perään.HVM kirjoitti:Kännykkä-idea on enemmän kuin hyvä, seuranta jopa parempi. Meiltä ei puutu nyt muuta kuin jalo mesenaatti joka asian hoitaa.
Mitenkäs Kokkolan korkeuksien huollot, tai Pohjois-Pohjanmaa? Vilkaistaanko voimansiirron voiteita, lähinnä onko niitä?
Ladaan on lupailtu Tornion korkeuksilla uutta akkua, kiitokset.
Edit: korjattu typo
 Saatas liemet vaihettua, ja asennusjuomaa
  Saatas liemet vaihettua, ja asennusjuomaa  kuluis palijo vähemmän ko Pikku Poika joutus pitää enimmän osan aikaa latasta molemmilla käsillä kiinni
  kuluis palijo vähemmän ko Pikku Poika joutus pitää enimmän osan aikaa latasta molemmilla käsillä kiinni  
  80w-90
  80w-90 
Tuossa päivällä tuli hyvä huomio ladamiehiltä tuon keskikonsolin suhteenPikku Myy kirjoitti:Lisätään nyt tähän sekin että Harju on luvannut asentaa Ladaan lahjoituksena saadun CD-soittimen ja ottaa vielä lennosta kopinkin soittimesta.
Tiileri puolestaan lupasi lahjoittaa tyyliin sopivat pinta-asennus kaiuttimet Ladalle ja vielä asentaakin ne paikoilleen.
Harju asentaa myös piuhat kaiuttimille valmiiksi jottei Tiilerin tarvitse kuin kytkeä kajarit paikoilleen.


Erittäin hyvä huomio ammattimieheltä, kiitos!pressa kirjoitti:laatikkoon kannattaa sitten laittaa sitä öljyä noin. 3 desiä enemmän mitä kirja sanooSalmi kirjoitti: vaihetaan öljyt myös laatikkoon
voitelee silloin paremmin tuon vitosen ja antaa loodalle pidemmän elämän
 
 
Tulikohan luvattua liikojaHVM kirjoitti:Oujee!jarski kirjoitti:Meikäläinen hommaa Ladaan nopeusmittarin vaijerin ja vaihtokin hoituu..
 
   
 Lada-miehet apuja? Loota on sama, mittari on sama - mikä erottaa vaikkapa 1300S:n ja 1600S:n vaijeria toisistaan?jarski kirjoitti:Tulikohan luvattua liikojaHVM kirjoitti:Oujee!jarski kirjoitti:Meikäläinen hommaa Ladaan nopeusmittarin vaijerin ja vaihtokin hoituu..
Kysyin tänään paikallisesta varaosaliikkeestä vaijeria, mutta niillä oli vaan johonkin pikkukoneella oleviin kansanmalleihin tarjolla vaijeria, ei kuulemma saa tarvikkeena 1600:een enää
Katsotaan miten käy , täytyy kysellä vielä, jos jostain löytyisi.
 Vai onko 1600SL se ongelma? Mersussa SEL tekee elämän astetta hankalammaksi jos vertaa SE:hen.
 Vai onko 1600SL se ongelma? Mersussa SEL tekee elämän astetta hankalammaksi jos vertaa SE:hen.  
  
Sytkä ekun, tarra 2e. Rahat tuusataan miitissä, joten ostelkaa reippaasti.Harju kirjoitti:ratio (samanmerkkinen alkuperäinen kuin mulla mersussa), sytkät ja tarrat saapuneet kokkolaan enää odotellaan ladaa.
ration asennuksen välitin Mikke.koolle kannukseen
mitä sytkät ja tarrat maksaa vai onko ne kaikki tarkotettu ladaan

 Eli mittaeroja ainakin on.Harmi kun tuolta ei ehdi millään päivässä tulemaan...Ladan varaosat muuten on aika kohtuullisen hintaisia
 Eli mittaeroja ainakin on.Harmi kun tuolta ei ehdi millään päivässä tulemaan...Ladan varaosat muuten on aika kohtuullisen hintaisia  Jatketaanpa etsintöjä...
 Jatketaanpa etsintöjä...
Oho! Kiitoksia!Makemyday kirjoitti:Hyvät Meseläiset, tämähän on levinnyt sellaisiin mittasuhteisiin että sitä ei pieni ihminen edes tajua
Nyt peräänkuulutan apua HVM:lle!! Löytyykö foorumilta "täyspäiväistä" sihteeriapua kun mieheltä menee niin paljon aikaan hienon asian hoitamisessa ja tuon yrittäjän pitäisi pitää leivässä myös perheensä.
 
 