Toyota muistuttaa vielä enemmän jekkiautoa kuin Datsun.Muodoiltaan se on kovasti samanlainen, jopa siinä määrin että samanvärisinä miehistömme sekoitti autot helposti keskenään. Pehmoisesta alustasta johtuen meno on keinuvaa, edes ilmanpaineella toimivat apujouset eivät tätä tunnetta kykene poistamaan. Peugeotin koneella Suomessa varustettuna auton suorituskyky on sieltä paremmasta päästä, mutta muuten toyotalla ei ole paljonkaan tarjottavana, kuten menestyminen pistetaulukossa ja varsinkin pisteen hinnassa osoittaa.
Datsun: Molemmat japanilaiset ovat kovasti toistensa kaltaisia autoja joiden olemuksessa näkyy jenkkiauton piirteitä. Suorituskyvyltään Datsun on huono. 108km/h:n huippunopeutta ei voi edes nykyolosuhteissa pitää riittävänä. Varsinkin ohitustilanteet ovat lähes toivottomia. Tiloiltaan Datsun on edestä ahdas ja takaa kokoonsa nähden niukanpuoleinen. Ajoltaan auto on raskas ja teettää rattitöitä Ulkonäkö on tietysti makuasia, mutta vaikea nykyistä japsisuuntaa on kauniina pitää.
Mersu on tyylikkyydeltään ja viimeitelyltään huippuluokan auto, mikä näkyy myös hinnassa. Se on tilava ja tarjoaa hyvän kyydin. Suorituskyky on keskivertoluokkaa. Ulkonäöllisesti auto on muuttunut edukseen sitten edellisen korimallin, mutta ajoltaan se on jokseenkin entisensä. Suurimpana miinuksena on hyvin raskas tehostamaton ohjaus. Omistajalleen Mersu tarjoaa paitsi johtotähden, myös autoksi turvallisen rahansijoituksen, jossa tuskin paljoa häviää- Jos on varaa ostaa näin kallis auto.
Muutamia kivoja kohtia oli, niikuin tuo crownin jousitus- vrt Ari 66:n muistelot.

Edit: Mersu oli 220d, Datsun 220c, ja Toyota Indenoor 2,1 diesel.