[OT] Tuollainen kokonainen konehan se kiinnostaisMikko K kirjoitti:350 turbo koneesta saa hyvän ohjain rullan siihen ylävesiletkun alle kanteen . Tulee kolmella ruuvilla kiinni, ei pääse hihna väpäjämmään. Tänään tilasin kyseisen osan ex 190:n
Moniurahihna ei pysy paikoillaan, OM603
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
jakohihna löysällä...
Eli mul olis tämmönen kysymys, et mikä maksaa, kun jakohihna löysällä ja pitää ääntä, eli onko hihna venynyt tiensä päähän (en tiedä, milloin viimeksi vaihdettu), vai onko kiristäjän laakerit, pyörijä yms. mennyt, mistä voisi johtua?hankala paikantaa, mikä on yleinen/yleisimmät syyt jakohihnan löystymiseen?Minkähän hintasta mahtas olla, jos veis korjaamolle vaihdattaan hihnan...?Kiitti etukäteen 
Juu, tullee tullee.... ja hyvä keraaminen pinnoittaja sekä männille että kannelle. Pidemmät männäntapit tullee kans....Rässi66 kirjoitti:Tilaappa teräsveivit samalla.XUX63 kirjoitti:[OT] Tuollainen kokonainen konehan se kiinnostaisMikko K kirjoitti:350 turbo koneesta....[/OT]
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Olikos kallis ja mistä tilasit veholta vai kl-varaosistaMikko K kirjoitti:350 turbo koneesta saa hyvän ohjain rullan siihen ylävesiletkun alle kanteen . Tulee kolmella ruuvilla kiinni, ei pääse hihna väpäjämmään. Tänään tilasin kyseisen osan ex 190:n
Joutaisi vara ylävesiletku ja neste pänikkä pois sitten peräkontista...
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Kallis on joo, tosin on nuihin hihnoihinkin uponnut toistasataa kesästä lähtienRässi66 kirjoitti:Et kehtaa selittää? Tapit hakee tukea pytyn reunoista?XUX63 kirjoitti:Pidemmät männäntapit tullee kans....
Kallis oli Mikolla rulla, huh huh.
Samallai kun tuossa nykyisessäkin koneessa eli tapit on niin pitkät kuin sopii olemaan ja teflonilla päät tukkoon. Fordin tapit tais olla nuo nykyiset mutta 3,5 litranen vaatis vielä vähän lisää pituutta
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No suoraan sanuen en tiiä liekkö tuolla mittään halavatun merkitystä mutta uskaltasin väittää että kuiten tuo kone on eniten ajettu superi Suomessa ja ehkä tuo voi olla yksi konetta vahvistava seikka. 130tkm+ on nyt ajettu ja ekat 40tkm 435hp konetehoilla ja sittemmin 429hp rengastehoilla... ei kuitenkaan hassumpaa 
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Minä kun pohdiskelin että pidempi tappi myös jakaa paineen isommalle alalle mutta voihan se olla että kangen yläpäänkin pitäis olla leveempi että niin oisMikko K kirjoitti:Lukko renkaita ei käytetä kun teflonit pn paikallaan. Yksi vika kohta on silloin eliminoitu pois kun lukko rengas ei voi pettääMännän kulumisen ja vahvistuksen kanssa ei mitään tekemistä
![]()
Eipä tuo ole kuin parin kolmen hihnan hintainenMikko K kirjoitti:Tuki rulla kaikkine hilippeineen maksoi tänään 118€Mutta eipä hihna hypi silmille
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei sulla ois siitä rullasta kuvatusta ?Daimler kirjoitti:Asennus ainakin näytti plug&play-tyyppiseltä.XUX63 kirjoitti: Eipä tuo ole kuin parin kolmen hihnan hintainen
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No eipä tietenkään,kaikki muu tuli kuvattua Mikon talilla kyllä.Mutta eiköhän tuo Mikko varaosanumeron tempaise esille...XUX63 kirjoitti:Ei sulla ois siitä rullasta kuvatusta ?Daimler kirjoitti:Asennus ainakin näytti plug&play-tyyppiseltä.XUX63 kirjoitti: Eipä tuo ole kuin parin kolmen hihnan hintainen
