1.8 benssiinissä nostimet menny?
-
- Viestit: 100
- Liittynyt: 30.10.2006 13:28
- Paikkakunta: turku
1.8 benssiinissä nostimet menny?
elikä tyhjäkäynnillä naputtaa ja kun antaa hieman jenkaa-> öljynpaine nousee ja naputus häviää. jodenkin sekuntien kuluttua alkaa kuulumaan jälleen voimistuvasti. auto on ajettu 200tkm(vm. 1991) ja tällaiset ongelmat horjuttavat todella paljon uskoani tämän ikäluokan mercedeksiin. luulin että nämä ovat vielä niitä kestäviä.
Elä anna uskon horjua
Ei tuo vielä vakavaa ole. Nostaja siellä tosiaan taitaa olla vaihtokunnossa = jumissa. Kuuluuko yhden vai useamman venttiilin napse? Mulla meni viime talvena yksi jumiin ja vaihdoin vain sen, mutta ehkä kannattaa vaihtaa kaikki kerralla. Nostin maksaa KL:ssä vissiin 8 euroo ketale, eli vajaa pyttyseen ei tulis 8 nostimelle hintaa kuin reilu kuuskynppiä. Helpot vaihtaa, kirjottelin joskus mekkaankin ohjeet.
-Ville

-Ville
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
-
- Viestit: 100
- Liittynyt: 30.10.2006 13:28
- Paikkakunta: turku
napnap
yhden vissiin aika harvaan naputtaa. käynti muuttuu myös heti kun putken päästä kuuntelee. Tuossa haulla kokeilin ja vastaavia ongelmia on aiheuttanut myös vuotava kansipahvi. en kyllä ole varma oliko nissä kyse 190 mersuista. ohjeet olisi hyvä jos jostain löytyy. ei kun ole tuota korjausopasta
ohjeet tässä:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... men_vaihto
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... men_vaihto
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Ei toinna valvoa öitä moisen takia - tai no toiset tekee sitäkin.
Venttiilin kuuluu pyöriä pannussa, tai no en 16-tappisesta mene vannomaan, mutta ainakin näissä museomoottoreissa näin on.
Nakutus "elää" sen mukaan missä asennossa venttiili kulloinkin on, eli kannattaa avata konepelti vasta kun se on hiljeisessa asennossaan.
Jotta ei tässä niin järin asiaa ollut, kunhan totesin, että 300000 ajettu C 200 ei nakuta - se käy ja humppaa ihan "sukkasillaan."



Jotta ei tässä niin järin asiaa ollut, kunhan totesin, että 300000 ajettu C 200 ei nakuta - se käy ja humppaa ihan "sukkasillaan."
