Tuo on muuten monasti kinkkinen paikka.
Itelle tuli vastaan jonku
kiinan-kinnerin kanssa.
Siitä oltiin vaihtamassa vetoniveltä, joten ei tarvinnut varoa.
Annoin siis mennä moukarilla ihan tunteella.
Niin tunteella, että akselia piti lyhentää rälläkällä, että sen sai navasta läpi.
Oli vähä tumppaantunu...
Mikähän tuossa olis paras menetelmä? O'Hara vastaa kuitenkin että "liotushoito, pöhäys WD-40:tä aamuin illoin 2vk ".
Mutta jos aikaa ei ole kahta viikkoa?
Mitäs jos jättää sen mutterin siihen akselin päähän niin ylös, niin että se ottaa iskut vastaan eikä se akseli ala tyssääntyyn?
Mutteri on helpompi vaihtaa uuteen kuin koko vetari. Vai menneekö jenka viereen?
Vai olisiko hermeettisen kokoinen ulosvetäjä avain onneen?
Sitten tuosta lyömisesta; lujia paukkuja yhdenkäden pajavasaralla vai hirmu posauksia harvakseltaan lekalla?
Omegassa oli pyöränlaakeri niin kiinni, että lekalla piti ottaa.
Vastataan siis "hirmu posauksia"?