siis avain vilkahtaa kun nappia painaa, mutta ovi ei aukea, eikä avain virtalukossa pyörähdä?? jokin koodaus kait puuttuu, mutta kun aina käsketään kääntää virta päälle, mutta kun ei käänny
avain
Kääntyiskö se jos vähän heilauttaa rattia? Jos rattilukko panttaa...
(Isäpappa ensimmäistä kertaa väykyllä meinasi palauttaa myyjälle koko roskan, kun jäi kaupan pihaan... Soitteli jotta mikäs helvetti tähän tuli, kun ei avain käänny lukossa?
Noh siinä puhelimen välityksellä sitten kaiken maailman koodausohjeet läpi sun muuta... No eihä se puhelimella selvinnyt, joten eikun paikan päälle. Hieman kun ratista helppasi niin johan alkoi avain kääntymään...
)
(Isäpappa ensimmäistä kertaa väykyllä meinasi palauttaa myyjälle koko roskan, kun jäi kaupan pihaan... Soitteli jotta mikäs helvetti tähän tuli, kun ei avain käänny lukossa?
Noh siinä puhelimen välityksellä sitten kaiken maailman koodausohjeet läpi sun muuta... No eihä se puhelimella selvinnyt, joten eikun paikan päälle. Hieman kun ratista helppasi niin johan alkoi avain kääntymään...
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Re: jep
exo add kirjoitti:avaimia on kaksi ja toinen toimii, toinen ei. nyt on putsattu viinalla avain ja uusi patteri, mutta. valo kyllä vilkkuu kun painaa... jotenkin kait tippunut auton koodauksesta
![]()
. joko matka veholle vai vieläkö löytys jotain oppia
Kuulostaa oudolta sikäli, että ovethan aukeaa radiolähettimellä ja virtalukko infrapunalla. Siis molemmat toiminnot rikki samanaikaisesti
Laita toimiva avain virtalukkoon ja auto käyntiin. Sammuta auto ja tökkää toimimaton avain virtalukkoon. Auto itse koodaa avaimen mikäli se vaan toimii.
En muista kuinka kauan avain pitää lukossa olla, mutta itse pidin lähes tunnin (pesin autoa samalla). Nyt minulla on jälleen kaksi toimivaa avainta.
Autoni on W202 -98.
En muista kuinka kauan avain pitää lukossa olla, mutta itse pidin lähes tunnin (pesin autoa samalla). Nyt minulla on jälleen kaksi toimivaa avainta.
Autoni on W202 -98.