Vikamuistissa yksi vika joka taltioituu sinne aina uudelleen: railputken paine liian korkea.
Paineanturi ja -säädin vaihdettu uusiin, ei mitään vaikutusta ongelmaan.
Kokeillaan:
- Auto paikallaan ja vaihde "D" asentoon.
- Liikkeelle, kaasu pohjassa

- Jossain 80 vauhdeissa kun laatikko vaihtaa kolmosta auto sammuu kuin saunalyhty, kerrasta pelit seis.
Joskus tekee jo kakkoselle vaihdossa.
Juuri silloin kun vaihtaa.
Virta pois ja starttaus

Joka kiihdytys sama juttu.
Ellet tee täyskaasukiihdytystä vika ei ilmene.
Railputken paine ei nouse missään vaiheessa yli 145 hPa:n eikä välttämättä ole korkeimmillaan silloin kun kone sammuu.
Minä en (ainakaan vielä) tiedä yhtään missä vika on, mites te ?
