Jo kolmas tällä viikolla
Mikäs kumma sulaketta käräyttelee...KÄRÄHTI
Mikäs kumma sulaketta käräyttelee...KÄRÄHTI
Meinaan vilkkujen ja lämpömittarin,ovat saman sulakkeen takana(8a).
Jo kolmas tällä viikolla
pitäiskö siihen laittaa suurempi suosiolla? 8a kuitenkin sen kuuluu olla.
Jo kolmas tällä viikolla
Viimeksi muokannut EzKo, 04.12.2006 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä tossa nokalla kököttää joku propelli ja se varmaankin toimii flektillä,siis se propelli on siinä ilmastoinnin jäähdyttimen/kennoston edessä.dealer kirjoitti:Tjaa, mikään noista ei ole oikein sellainen joka polttelisi sulaketta sillointällöin.
Onko autossasi sähköinen jäähdyttimen flekti, sellaisia tapauksia on ollut joitain että sen anturi menee välillä oikosulkuun ja polttaa sulakkeen ?
En muista mitä muuta sen sulakkeen "takana" on.
Ulkolämpömittari toimii kyllä ja näyttää oikeita lukemia,piuhoja en oo ehtiny tarkastelee...jos vielä jatkuu niin täytyy tsekata se vilkkuviiksi.raul kirjoitti:Villi veikkaus, vilkkuviiksessä jotain orastavaa feelua, kontaktihäikkää, väljyyttä tms mikä posauttaa sulakkeen...? Toimiiko ulkolämpömittari muutoin, sekä sen piuhat ehjät ja oikein suojatut?
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
ne kusipojan lämmitettävät suuttimet vois teherä kans...en tosin muista mitä suleketta polttaa....eli oikealla puolella konepeitossa on sellanen muovi luukku josta saa piuhat nypättyä irti...eli voi testata jos kaiken aikaa kyrvähtelee roppu
...Ezkolla on Tiiler Visco siinä konees 
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Taas se
kärähti
ja aina käynistäessä...why???
Se ei ainaskaan tykkää pakkasesta
.
Ei oikein huokuttele etsiä syytä tohon ainaskaan näillä pakkasilla.
Ei kun vaan ostamaan 8a sulakkeita kassillinen
.
Se ei ainaskaan tykkää pakkasesta
Ei oikein huokuttele etsiä syytä tohon ainaskaan näillä pakkasilla.
Ei kun vaan ostamaan 8a sulakkeita kassillinen
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
-
HVM
Onkos Ezkolla omia kytkentöjä automobiilissa?
Minulla oli samanlaista oiretta parkkien ja toisen takavalon kanssa, syyksi paljastui oikosulussa oleva Peter North -takavalo joka meni oikosulkuun kun startti vatkasi autoa.
Apikon pirulainen oli tullut tungettua niin ahtaaseen rakoon, että virtapiuha otti maihin pienimmästäkin täräyksestä. 
Ei oo omia kytkentöjä,mutta täytyypä tarkistaa ettei edellinen omistaja oo laittanu mitään "virityksiä" mihinkäänHVM kirjoitti:Onkos Ezkolla omia kytkentöjä automobiilissa?Minulla oli samanlaista oiretta parkkien ja toisen takavalon kanssa, syyksi paljastui oikosulussa oleva Peter North -takavalo joka meni oikosulkuun kun startti vatkasi autoa.
![]()
Apikon pirulainen oli tullut tungettua niin ahtaaseen rakoon, että virtapiuha otti maihin pienimmästäkin täräyksestä.
Täytyy katsella kaikki epäilyttävän näköiset johdot lävitte,niitten pitäis kyllä erottua
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Hälyä ei vielä toistaiseksi oleDaimler kirjoitti:Eikä varashälytintä ole kytketty auton äänimerkkiin?EzKo kirjoitti:No niin...eli sillä on vilkut,äänimerkki ja ulko lämpötila.Näin lukee sulake läpyskässä.dealer kirjoitti:Mitäs muuta sillä sulakkeella on, oletko lukaissut sulakerasiasta ?
Duunissa myydään Gemel Serpi Star hälyjä ja asennetaan myös.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Ei löydy.Mitään ylimääräisiä johtoja siellä ei oo,eikä myöskään oo hapettumaa sulakerasiassa,joten aika mysteeri onHVM kirjoitti:Löytyykö autosta sähköantennia?
Täytyy mainita siitä kun käy joskus jossain "viisaassa" huollossa.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Paina sitä riikkaria prkle...polttaako se sitä sulaketta muullon ku startatessa,crc-purkki kätteen ja sinne vetokoukun sähkö liittimelle kunnolla voitelua....oikean takavalon takaa...tai ota koko liitin irti...vilkkuviiksenhän olet jo tarkastanu?
Niin ja sitte ota ratista mersun merkki irti ja ota sieltä kokeeksi riikkarin johto irti...Eläkä hermostu
ja tuli vielä mieleen että riikkarien puolella voes olla jottainnii....
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viestit: 3460
- Liittynyt: 05.10.2005 9:20
- Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
- Viesti:
Sulake palaa lämpötilan noustessa...lämpötilan taas nostaa se että sulake muuttuu vastukseksi kun suuri virtamäärä virtaa sen lävitse..
Ei vaan aika kummallisen tuntoinen tapaus...
ootko testannu mitata kuinka paljon se imasee sulakkeen läpi virtaa? 
Ei vaan aika kummallisen tuntoinen tapaus...
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Tätä en menisi tekemään, eräällä ukolla oli vanhassa lagunassa(yllättäen) kontaktihäikkää takavalojen liittimissä ja pinnit oli sulaneet yhteen josta syystä poltti takaparkkien sulaketta, no laittoi 10A tilalle 25A propun.NicNac kirjoitti:isoo sulake vaan ja sinne suuntaan mistä käry käy...
Ja kestihän se, ainoa vaan että koko johtosarja kojelaudalta takakonttiin suli yhdeksi köntiksi
Palaako se sulake vain käynnistettäessä?
