HVM kirjoitti:En osta Makitaa, kiitos vaan vinkistä. Ostan kiina-myllyn ja lapsille leipää.
Se on kyllä... On se... Pitääkyllä sanoa... ...tällä miehellä nuot prioriteetit ja arvojen ymmärtäminen kohallaan, tai sitten minoon vaan jotennii yhtä pöljä.
GerniEinhelliProworkki, mitä sitä sen kummempia haikailemaan. Nuilla on hyvä todeta että onko värkillä mittään käyttöä, ja jossei, niin eipähän jää ylikallis koriste hyllyyn.
On mulla Makita laikkakoneena juu, hankin sen siinävaiheessa kun minulle selvisi että karmaani kuuluu laikkakoneen laulattaminen yllättävänkin usein. Mutta yhden autotallin rungon olen kasannut Puuilon (yllätysyllätys) halvimmalla runkonaulaimella, ja olihan se siihen aivan riittävän pätö peli, ei ole yhtään harmittanut etten ostanut parempaa, kun en varmasti enää ikuna toista tehe. Nyt sen kaivan essiin sillon kun tuloo liian tohvelisankariolo, ja ammuskelen muutaman naulan lankkuun kuvitellen olevani sinisilimänen mikäsenytolinäyttelijä Tappava Ase II elokuvassa

ainiin tässä oli joku aihekin, eikä se ollut Gernin ylistys, sori. Niin, ja Farecla, niinkun Rässi sanoikin, on Thö jankki jota vaikuttavat ammattipuunaajat käyttävän.