- katolla ei tiettävästi ole ruostetta - toisaalta olen vähän lyhyt tarkistamaan ilman pallia
- kaikkialla muualla kukkii ruoste maalin alla
- takaovi ei vieläkään aukea, takaosan sisävalot eivät toimi
- takalasin pyyhkijä jumittaa, narisee ja on hiiiidas (ja ruosteessa)
- lukot ovat edelleen hitaat
- nopeusmittari näyttää nyt 20 km/h liikaa
- bensatankissa on vielä se kuuluisa reikä (pohjassa), touhottajalta on tulossa toinen tankki
- etuosan sisävalo ei syty, ovenavausvalo syttyy silloin tällöin
- monitoimiviiksi on nyt korjattu, alunperin pyyhkijöitä ja vilkkua ei voinut käyttää yhtä aikaa
- takasumuvalot eivät pelitä
- kuskin penkki reikäinen, muut istuimet tahraiset yhä neljän puhdistuksen jälkeen
- penkinlämmittäjät eivät pelitä, kuskin lämmikkeenä Tunkelon pässi
- koristelistat sisällä 'nauravat' ja yksi pätkä irtosi
- tuulilasinpyyhkijöiden varret ovat paksussa ruosteessa, samoin lamppujen alaluomet
- penkit ovat todella kovat, alkuperäiset jouset tallella ja kunnossa, mutta takapuoli puutuu silti
- jarrupalojen varoitusvalo alkanut tuikutella taas
- konepellin alla alkanut kilistä ja rolista
- autokorjaamolle olen nyt kantanut yhtä paljon rahaa kuin Lindan ostamiseen käytin (mutta olen saanut vastinetta rahalle!)
- kuljetettu on:
- tavaratilassa kolme kuutiota rakennusjätettä saunapuiksi ynnä vedetty peräkärryllistä pidempää tavaraa, pariinkin kertaan
- purua torihallin työmaalta kompostivessan kuivikkeeksi, kahdeksan mustaa muovisäkkiä mahtuu tavaratilaan, kun oikein junttaa
- multasäkkejä
- kuningattaren ostoksia, pyykkejä ja muuttokuormia (oohoh)
- asiakkaan iso hiottu peili ja kuusi lasihyllyä, päällä viikon ruokaostokset
- niin ja sitten ne tavalliset ruokaostokset, kopiopaperilaatikot, ynnä muu taloudessa tarpeellinen
- miehen kirjalaukut ja tietokoneet ynnä kameralaukku, yleensä kuormaa tulee yhteensä lähemmäksi kahtasataa kiloa, tämä viikottain bussille tai junalle ja haku viikon lopussa
- ja huom! kaikki tämä lastattu ja purettu sivuovista , koska takaovi ei aukea

Linda toimittaa tehtävänsä arvokkaan rauhallisesti, on lämmin ja kaunisääninen (paitsi nyt tuo kilinä) - ja luojan kiitos - ei ole vielä autoradiota asennettuna!! Puhelimen ja tietokoneen akkulaturia vähän kyllä jo kaipailen, muuten varusteet aivan tyydyttävät.