Oon lueskellu noita ohjeita miten 5,25" kaiuttimet asennellaan noihin orkkispaikkoihin. Noh, intoa täynnä ja järkeä vailla sitten sunnuntaina säntäilin DLS:n erillissarjaa asentelemaan. Eihän siitä taas vaihteeks mitään tullut, nyrhitty on jo melkein kaikki irtoova mutta ei mahu. Kauheesti en oo uskaltanu lekalla hakkailla kun tossa omassani on noi turvatyynyt ja niitten laukeeminen ny sitte vielä kruunais koko homman. Toki viisas mies irrottais akun ja hakkais mutta viisaasta ei oo tietoo ja miehisyyskin on vähän mitä on. Mulla ei oo dremeliä eikä muitakaan hienoja vehkeitä, ihan peltinipsuttimilla tota oon yrittäny avarrella. Saldona mm. se, että ne molemmat kaiutinritilän ulkoreunan paikat on jo kadonnu - hyvä minä!
Oisko pk-seudulla joku halukas harrastaja joka pikkasen jelppais, joko sitten asentais koko erillissarjan tai avartelis vähän noita reikiä ja ehkä osais vielä jotain pientä sovitelevyäkin tehdä tohon apparin puolelle, kuskinpuoli on siis edelleen avaamaton. Korvauksen saa tottakai, rahana tai tarvikkeina - mieluummin ei luonnossa.
Se ritilän alapuolinen tila on jo niin kauhea, että sallinet minun esiintyä jätesäkki päässä jos tavataan.
S124 etukaiutinpaikkojen avartelua, halukkaita?
En voi kyllä auttaa asiaan..mutta nuo DLS:ät on kyllä isot. Ainakin jossain näytti asennushalkaisija olevan 130mm ja syvyys 63mm. Kakkosneloseen mahtuu suoraan(ainakin minulla) 120mm ja syvyyttä maksimissaan 55mm, syvyydessä on jo sittenkin ahdasta
Eli jonkunlaista korokettakin joutuu varmasti laittamaan?

Nojoo, isoltapa nuo vaikuttavatkin kyllä joo. En varmaan tommosilla olis lähteny koko savottaan ellei olis sattunu olemaan hyllyssä valmiina. Jos oisin kaupoille lähteny ni oisin kyllä tyytyny pienempiin.
Mitä nyt oon tältä ja tolta toiselta voorumilta lukenu ni käsittääkseni jotkut on tässä missiossa kuitenki onnistunut. Ei se mitään jos tulee verta, hikeä ja kyyneleitä ja vaikka vähän kakkaakin housuun, pääasia ettei tule soidessa kauheita räminöitä saatika kosmeettisia vaurioita näkyviin pintoihin.
Mitä nyt oon tältä ja tolta toiselta voorumilta lukenu ni käsittääkseni jotkut on tässä missiossa kuitenki onnistunut. Ei se mitään jos tulee verta, hikeä ja kyyneleitä ja vaikka vähän kakkaakin housuun, pääasia ettei tule soidessa kauheita räminöitä saatika kosmeettisia vaurioita näkyviin pintoihin.