Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
Kyseessä on siis Kaappi, ei varsin näin Euroviisutunnelmien mukaisesti vuoden 1982 Kyproksen edustuskappale "Mono ja kaappi", jonka lauloi Anna Vissi, ja se on vissi se Kait
Niin, olette oikeassa, kappaleen nimi oli Mono i agapi, mutta suomalaiseen korvaan siinä laulettiin tasantarkkan että mono ja kaappi
Ja koska tämä epäselvä ja sekava aloitus herätti enemmän kysymyksiä kuin antoi vastauksia, niin asian lisää hämmentämiseksi lähetän teidät vielä netin syövereihin: http://www.diggiloo.net/?1982cy11
Jatkanpa ehkä kunhan olette selvinnyt takaisin Kyprokselta
Niin, olette oikeassa, kappaleen nimi oli Mono i agapi, mutta suomalaiseen korvaan siinä laulettiin tasantarkkan että mono ja kaappi
Ja koska tämä epäselvä ja sekava aloitus herätti enemmän kysymyksiä kuin antoi vastauksia, niin asian lisää hämmentämiseksi lähetän teidät vielä netin syövereihin: http://www.diggiloo.net/?1982cy11
Jatkanpa ehkä kunhan olette selvinnyt takaisin Kyprokselta
Viimeksi muokannut jovihava, 24.7.2015 12:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
No pianpa te sieltä palasitte, tervetuloa jälleen
Mutta kun lyyrisesti lähdettiin liikkeelle, jo otsikosta joka on kaikille meille vähän vanhemmille pie*uille tutun Love Story-elokuvan (1970) Francis Lain säveltämän ja Carl Sigmanin sanoittaman nimibiisin suomennoksesta hivenen väännetty, niin pyritään olemaan jatkamatta samalla linjalla ja siirrytään autojen häkellyttävään maailmaan
Vai jatketaanko sitten kuitenkin musiikilla? Niin, missä ne lampaat laiduntaa?
Pohdimme tätä seuraavaan viestiin asti Tai sitten emme
Mutta kun lyyrisesti lähdettiin liikkeelle, jo otsikosta joka on kaikille meille vähän vanhemmille pie*uille tutun Love Story-elokuvan (1970) Francis Lain säveltämän ja Carl Sigmanin sanoittaman nimibiisin suomennoksesta hivenen väännetty, niin pyritään olemaan jatkamatta samalla linjalla ja siirrytään autojen häkellyttävään maailmaan
Vai jatketaanko sitten kuitenkin musiikilla? Niin, missä ne lampaat laiduntaa?
Pohdimme tätä seuraavaan viestiin asti Tai sitten emme
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Pellolla?
First there was a dream, and now it's a reality sanoi joku, tiedättekös kuka? Siis kaikki iti ajatuksesta joka ehkä joskus ensimmäisen kerran napsahti päähän matkallamme Joensuuhuntakamoottoriportterilla viime syksynä, matkalla jota preppasin heti viime syksyn Jyväskylän suurajoreissunjälkeen.
Se mitä tästä tulee mieleen, niin yksi merkki orastavasta vanahuudesta on se että menneitä muistelee Vietämmekö hetkisen nuoruusmuistoissa Eka auto ja wunterpaumi, aijai...
First there was a dream, and now it's a reality sanoi joku, tiedättekös kuka? Siis kaikki iti ajatuksesta joka ehkä joskus ensimmäisen kerran napsahti päähän matkallamme Joensuuhuntakamoottoriportterilla viime syksynä, matkalla jota preppasin heti viime syksyn Jyväskylän suurajoreissunjälkeen.
Se mitä tästä tulee mieleen, niin yksi merkki orastavasta vanahuudesta on se että menneitä muistelee Vietämmekö hetkisen nuoruusmuistoissa Eka auto ja wunterpaumi, aijai...
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
...ne oli aikoja Onko täällä muuten ketään kenellä ei olisi ollut joskus joko jenkkiautoa tahi välikoppaekkeriä? No etes pikku- tahi DX-korollaa?
Niin, mistäkö jonkin muun kuin portterin matkavehkeeksi hankkimisen ajatus putkahti? Vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. Piku ainakin tietää sen notkelman ennen viitostupaa viitostiellä etelään päin mennessä. Siinä laskussa hölläsin kytkimen pohjaan ja melutaso pottusäkin kabiinissa laski noin 20dB, tipahtaen juuri alle kuulosuojainrajan. Itseasiassa meteli laski niin paljon että korvien soimisen saattoi jo kuulla
Lisää galluppia, onkos teistä miten moni ihan oikiasti pitänyt kuulosuojaimia autolla matkaa ajaessa Been there, done that, Mazda 616 autosuunnistus/maastorälläysiskussaan oli aikas meluisa vehjes, vaikka muuten hauska ajettava
Niin, mistäkö jonkin muun kuin portterin matkavehkeeksi hankkimisen ajatus putkahti? Vieläkin muistan sen kuin eilisen päivän. Piku ainakin tietää sen notkelman ennen viitostupaa viitostiellä etelään päin mennessä. Siinä laskussa hölläsin kytkimen pohjaan ja melutaso pottusäkin kabiinissa laski noin 20dB, tipahtaen juuri alle kuulosuojainrajan. Itseasiassa meteli laski niin paljon että korvien soimisen saattoi jo kuulla
Lisää galluppia, onkos teistä miten moni ihan oikiasti pitänyt kuulosuojaimia autolla matkaa ajaessa Been there, done that, Mazda 616 autosuunnistus/maastorälläysiskussaan oli aikas meluisa vehjes, vaikka muuten hauska ajettava
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Niisse vaan onPega kirjoitti:Noiko se pussi mesen osto kirvoitti tunteet pintaan
Tästäpä lähti ajatuskulku liikkeelle että mikä tilava auto olisi kahta asuntolainaa maksavan perheen saavutettavissa, siis kakkosautoksi vieläpä? Ja koska olen entinen jenkkiraggari (juujuu, minä olin oikiasti hyvin kiltti ja hyvätäpainen jenkkiraggari, mitäs luulette?) niin Chevrolethan se napsahti mieleen ainakin takuuhiljaisena kulkimena Ja eihän ne enää niin kalliita voi olla Puhutaan siis runkoalustaisesta autosta jossa kori on kumityynyillä rungon päällä, tähän kun vielä lisätään kohtuutukevat ovet paksuine tiivisteineen, niin eipä se kovin vaikea ole tuota hiljaseksi saada.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kerran joutu ajaan golffilla kuulosuojaimet päässä kun pakoputki oli poikki eikä ollut yhtään äänenvaimeninta haittaamassa kaasujen virtausta, mutta voi sitä voiman tunnetta minkä 1,3 volkkari tarjos sillon
Mulla ei ole ollut yhtään korollaa eikä sen puoleen välikoppaakaan vain tanari ja fiiat ritmo, no vanhakoppanen kyllä on jemmassa mutta muuten olen kuulemma suht normaali
Mulla ei ole ollut yhtään korollaa eikä sen puoleen välikoppaakaan vain tanari ja fiiat ritmo, no vanhakoppanen kyllä on jemmassa mutta muuten olen kuulemma suht normaali
Siellä missä on ääntä, siellä on voimaa No kelpuutetaan tuo Taunus tuosta, olet vähintään normaali, Pega hyväPega kirjoitti:Kerran joutu ajaan golffilla kuulosuojaimet päässä kun pakoputki oli poikki eikä ollut yhtään äänenvaimeninta haittaamassa kaasujen virtausta, mutta voi sitä voiman tunnetta minkä 1,3 volkkari tarjos sillon
Mulla ei ole ollut yhtään korollaa eikä sen puoleen välikoppaakaan vain tanari ja fiiat ritmo, no vanhakoppanen kyllä on jemmassa mutta muuten olen kuulemma suht normaali
Eipä silti, johan tuota oli tullut aikaisemmin hiukan tuumailtua ohan oikeaa matkailuautoa, yhdenkin kerran kun kaveri lähetti kuvia yhdestä maailman ökyimmistä matkailuautoista, ja kuume meinasi tarttua rouvaankin myöhemmin
Nooh, haaveita vain...
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Mutta toisaalta, jotain kait tuon pottusäkin kanssa olisi tehtävä, ei kait näitä viitsi keräillä, kun ei ole edes heinäpaaleja heinäladosta puhumattakaan Joten myyntiin vaan, testataan että viedäänkö kaikki nettiautoon laitetut ylihintaiset vehkeet käsistä, niinkun Nesteen baarissa tietäävät kertoa
Noh, eipä mennyt kaupaksi
Noh, eipä mennyt kaupaksi
Minusta tuo pikkueskortti on kaikkien aikojen kaunein korimalli eskoistaPega kirjoitti:Sen verta pitää olla ikävä että pistämpä vanha koppasesta eskosta kuvan kaikkien mopilistien mieli harmiksi
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Voi poka, joskus oli välikoppaanen 2-litraasella pikkuusen viritetyllä koneella, silloon verettihin Kampinkylän EK:ta ehtoosin aika lujaajovihava kirjoitti:...ne oli aikoja Onko täällä muuten ketään kenellä ei olisi ollut joskus joko jenkkiautoa tahi välikoppaekkeriä? No etes pikku- tahi DX-korollaa?
210 -03
[quote="jovihava"]...ne oli aikoja Onko täällä muuten ketään kenellä ei olisi ollut joskus joko jenkkiautoa tahi välikoppaekkeriä? No etes pikku- tahi DX-korollaa?
jokunen vuosi tuli ajettuu dodge aspenilla kyllä veekasi laulo iha mukavasti,ja tuo koittelu korollaki oli vahvasti mukana kun tuo eukko astu elämään mukaan sori tämä asiaton heitto
jokunen vuosi tuli ajettuu dodge aspenilla kyllä veekasi laulo iha mukavasti,ja tuo koittelu korollaki oli vahvasti mukana kun tuo eukko astu elämään mukaan sori tämä asiaton heitto
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Juu, nuot viilatut välikoppaset oli ihan oma lukunsa, viritysasteita löytyi alkaen sekasin olevasta sytkästä ja rikkonaisesta pakoputkesta aina taiteen sääntöjen mukaan virtauspenkissä viilattuihin kansiin, naurettavanasteisiin nokkiin ja vahvistettuihin alakertoihin asti. Yksi yleinen yhdistävä tekijä tahtoi olla se että voimaa löydettiin kohtuudella, mutta ajettavuudella ja alustalla nyt ei ollut niin väliä. Tuostapa tulikin viilatun välikopan liikanimi Ford RodeoMänskä kirjoitti:Voi poka, joskus oli välikoppaanen 2-litraasella pikkuusen viritetyllä koneella, silloon verettihin Kampinkylän EK:ta ehtoosin aika lujaa
Eipä silti, joskus olen yhdellä tuommoisella vähän ajellut, olihan se hauska peli
There is no replasement for displacement Selvennätkö Nehe vähän, mikäs osa tuosta oli asiatontaneheman kirjoitti:jokunen vuosi tuli ajettuu dodge aspenilla kyllä veekasi laulo iha mukavasti,ja tuo koittelu korollaki oli vahvasti mukana kun tuo eukko astu elämään mukaan sori tämä asiaton heitto
Nii, siis asijaan(ko?) Kun kukaan ei ostanut pottusäkkiä, niin se piti leimata, tosin sitä kuvaava latteahko jännitysnäytelmä on jo kadonnut bittiviemäriin muiden yliaikaisten myynti-ilmojen kera (Transportaktio/addiktio-topikki), onneksi
No kuitennii, ameriikanetumoottoriportteriasiaapiti alakaa ihan lipovakavalla mielellä vatuloimaan, tosin kohtuupian juttuun alkoi sekoittua Mersupakuajatuksia, melko yllättävältä taholta
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Jatkanpa Monologiani sivuten kaappia...
Joten Duumasta toimeen, sanoi Putin Siis perkkaamaan ja kuolaamaan pakumersuja, aikamoinen läjä niitä tulikin kummasteltua netin ylitse. Jopa pikkuhiljaa alkoi ymmärtää mersun kryptologiaa mallimerkintöjen suhteen, ensimmäinen numerohan tarkoittaa omistajan egonkasvatuksen tarvetta, ja kaksi viimeistä on käänteinen suhdeluku tyypilliselle perässäpitkästyvälle autojonolle tien päällä
Tässä mesen väki osoittautui jälleen kerran huomattavan avuliaaksi sakiksi, ehdotuksia sateli suunnasta jos toisestakin
Kunnes selöytyi
Onko tuossa kuvassa muiden mielestä jotain afrikka-henkeä?
Joten Duumasta toimeen, sanoi Putin Siis perkkaamaan ja kuolaamaan pakumersuja, aikamoinen läjä niitä tulikin kummasteltua netin ylitse. Jopa pikkuhiljaa alkoi ymmärtää mersun kryptologiaa mallimerkintöjen suhteen, ensimmäinen numerohan tarkoittaa omistajan egonkasvatuksen tarvetta, ja kaksi viimeistä on käänteinen suhdeluku tyypilliselle perässäpitkästyvälle autojonolle tien päällä
Tässä mesen väki osoittautui jälleen kerran huomattavan avuliaaksi sakiksi, ehdotuksia sateli suunnasta jos toisestakin
Kunnes selöytyi
Onko tuossa kuvassa muiden mielestä jotain afrikka-henkeä?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tiisseli Kolffilla piti ajella earit korvissa pidemmät matkat. Vaikka pputki olikin kunnossa. Päivässä jos piipahti Laita-Suomessa, niin korvat soittelivat telkkarin testikuvaa pari päivää.Pega kirjoitti:Kerran joutu ajaan golffilla kuulosuojaimet päässä kun pakoputki oli poikki eikä ollut yhtään äänenvaimeninta haittaamassa kaasujen virtausta, mutta voi sitä voiman tunnetta minkä 1,3 volkkari tarjos sillon
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
- Maiju-hoitsu
- keittiön hengetär
- Viestit: 158
- Liittynyt: 24.2.2008 19:33
- Paikkakunta: Oulainen
Siellä missä on ääntä, siellä on voimaa..Oikeastiko?
Ei ainakaan Nissan Sunnyssa, 1.3.ssa..putki katkesi ihan sieltä alusta, heti pakosarjan jälkeen. Iltavuoroon ajelin sunnuntaina, Haapaveden risteyksen kohdalla PPRÄÄÄÄÄÄÄMMM...
Arvelkaapa vaan tykkäsivätkö naapurit, kun palailin tuossa 22:45 aikoihin kotia.
Ei ainakaan Nissan Sunnyssa, 1.3.ssa..putki katkesi ihan sieltä alusta, heti pakosarjan jälkeen. Iltavuoroon ajelin sunnuntaina, Haapaveden risteyksen kohdalla PPRÄÄÄÄÄÄÄMMM...
Arvelkaapa vaan tykkäsivätkö naapurit, kun palailin tuossa 22:45 aikoihin kotia.
Sairaan hyvä hoitaja - nykyisin mersuilija, sydämeltään ooppelisti.
Mutta onneksi sulla on jusamppi nyt väyrynen, sillä ei korvat soijusamb kirjoitti:Tiisseli Kolffilla piti ajella earit korvissa pidemmät matkat. Vaikka pputki olikin kunnossa. Päivässä jos piipahti Laita-Suomessa, niin korvat soittelivat telkkarin testikuvaa pari päivää.
Juupajuu, tuo valakoinen paku herätti niin pahan autokuumeen että eihän sitä tarvinnut taas montaan tuntia yössään nukkua Tosin eipä se minulla tuo unentarve yleensäkään kovin suuri ole, monasti jopa alle 10 tuntia riittää
Aamulla sitten soittelemaan myyjälle, ja tenttaamaan autosta kaikki mahdollinen mitä innostuksissaan älyää kysyä.Selvisi että wunterpaumi on vihreä, mutta ei enään tuoksu paljoa, ja että myyjä harrastaa metsästystä Ja kengänkoko on päälle neljänkymmenen
Vielä vähän tuumailua, ja eipä siinä mikään auttanut, laittelin muutamille Oulun seudun luottomeseläisille viestiä että lähettäkö illasta Roihin pöliäilemään
Insane oli ensimmäinen vastailija, vissiin se on kaiken lisäksi saanut (kauko)partio koulutuksen, kos oli heti valamiina Ja Eldo heti perään lupautui matkaan kanssa, joten tässä oli retkue kasassa Miksi lähtä yksin jos voipi hölömöillä ihan sakilla
Joten reissuun lähettiin mukavasti Insanen väykyllä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Juu, eli kotiahan se toi, eipä vielä silloin tiennyt kuitenkaan että miten hilikulla sekin oli
Kunnon mesetyyliin foorumilla pyörähti Eldon yllyttämänä ja Nehemanin pohjustamana nimikisakäyntiin, jossa oli useita ansiokkaita nimiehdotuksia, harmittavasti vain se tämä minun iso egoni vaati vielä ihan oman nimiehotuksen kehiin, ja kun se raadille tuntui kelpaavan, niin se oli sitten nimetty Kaapiksi
Eihän siinä mittään, laitos sai rouvankin jälkihyväksynnän, ja ehdittiin sillä jo pari kertaa ajelullakin käydä.
Kunnon mesetyyliin foorumilla pyörähti Eldon yllyttämänä ja Nehemanin pohjustamana nimikisakäyntiin, jossa oli useita ansiokkaita nimiehdotuksia, harmittavasti vain se tämä minun iso egoni vaati vielä ihan oman nimiehotuksen kehiin, ja kun se raadille tuntui kelpaavan, niin se oli sitten nimetty Kaapiksi
Eihän siinä mittään, laitos sai rouvankin jälkihyväksynnän, ja ehdittiin sillä jo pari kertaa ajelullakin käydä.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kunnes perjantaina töistälähtiessä huomasin kaapin laskeneen alleen Aikaa perusteelliseen analyysiin oli n. 90s, koska olin lähtenyt hilkulla töistä että juur ja juur ehtisin lapsia hakemaan, tässä ajassa totesin että liemi oli jäähdytinnestettä, ja että pottusäkki on myös työpaikan parkissa, siis sillä matkaan On se hyvä että perheessä on vielä yksi luotettava kulkine
Hädässä meseläinen tutaan, itkeskelin murheeni puhelimitse Xuxille, joka lupautui jeesaamaan kaapin pihaanhilaamisessa, siispä palijo vettä ja hinausköysi mukaan ja menoksi.
Jatkan tarinaani kuvin, koskapa ne vastaavat tiettävästi jotain luokkaa 1024 sanaa
LC-Productions esittää jatko-osan tsykologiseen trilleriin: Lyhyet jäljet osa kaksi:
Hädässä meseläinen tutaan, itkeskelin murheeni puhelimitse Xuxille, joka lupautui jeesaamaan kaapin pihaanhilaamisessa, siispä palijo vettä ja hinausköysi mukaan ja menoksi.
Jatkan tarinaani kuvin, koskapa ne vastaavat tiettävästi jotain luokkaa 1024 sanaa
LC-Productions esittää jatko-osan tsykologiseen trilleriin: Lyhyet jäljet osa kaksi:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Vuoto oli melkoinen, kuten jäljistä voi päätellä
Eipä muuta kun keula ylös ja tutkimaan, ensimmäinen huomio oli että pohjapanssarista on tämmöinen puolen kierroksen ruuvi kateissa, mistähän noita löytäisi? Stockmannilta
Märkää oli pohjan alla, sekä nesteestä että öljystä
Ja vikapaikkakin löytyi pian
On pillissä reikä, oi Eikka, oi Eikka, on pillissä reikä, miten paikaamme sen?
Näppärä homma tuossa tuo nesteen tyhjennysproppu, ei tarvinnut levitellä nesteitä pitkin pihoja alavesiletkusta
Eikö ole muuten omituisen väristä tuo neste Ihime karkkiväri, niinkun muumilimppaa Paitsi maultaan
Joten tällainenpa on ollut kaapin ilime viimeaikoina
Eikä tässä vielä kaikki
Kone näytti kovin öljyiseltä, ja sitä tippasi allekin, joten aloin kahtella että istä, mistä kummasta tuo möhnä tullee. Ja kun en helpompaa paikkaa keksinyt, niin olin kahtelevinani että ainakin venttiilikopan tiivisteet ovat ympäriinsä märkiä. Niin, siis tiivisteet, sinähän on se öljyntäyttöputki kiinni ärikseen. Joten pientä purkamista, ja venakoppa irti
To be continued...
Eipä muuta kun keula ylös ja tutkimaan, ensimmäinen huomio oli että pohjapanssarista on tämmöinen puolen kierroksen ruuvi kateissa, mistähän noita löytäisi? Stockmannilta
Märkää oli pohjan alla, sekä nesteestä että öljystä
Ja vikapaikkakin löytyi pian
On pillissä reikä, oi Eikka, oi Eikka, on pillissä reikä, miten paikaamme sen?
Näppärä homma tuossa tuo nesteen tyhjennysproppu, ei tarvinnut levitellä nesteitä pitkin pihoja alavesiletkusta
Eikö ole muuten omituisen väristä tuo neste Ihime karkkiväri, niinkun muumilimppaa Paitsi maultaan
Joten tällainenpa on ollut kaapin ilime viimeaikoina
Eikä tässä vielä kaikki
Kone näytti kovin öljyiseltä, ja sitä tippasi allekin, joten aloin kahtella että istä, mistä kummasta tuo möhnä tullee. Ja kun en helpompaa paikkaa keksinyt, niin olin kahtelevinani että ainakin venttiilikopan tiivisteet ovat ympäriinsä märkiä. Niin, siis tiivisteet, sinähän on se öljyntäyttöputki kiinni ärikseen. Joten pientä purkamista, ja venakoppa irti
To be continued...
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Vaihtelin siinä samalla lämppärin hanan joka vaikutti tiiskuttaneen jo varsin kauan kalkkikivikertymästä päätellen, stalagmiittejä oli kasvanut jo lipo lattiaan asti. Ruuvailin siinä klemmaria sopivaan momenttiin, joka todetaan vääntämällä klemmariavaimella niin kauan että ranne naksahtaa ja samalla iloitsin että mukavasti on kuitenkin valoa täällä kojetaulun alla.
Valoa? Mistä? Ai, tuossa liekkipellissä näkyy rantu konehuoneeseen, sieltä paistaa päivä koska konepeito on auki
Nonniin, tämäkin vielä
Joten eikun repimään mattoa pois ja rapaamaan valojuovaa, ja mitäs sieltä paljastuikaan:
Mein himmel Deutsche paketwagen haben rust
-----------------------------------------------
Niin, sitä syyläriä ja muutakin pikkuhilpettä pistin Motonjetiltä tilaukseen pitkän listan, kaikkea mitä listalta löytyi ja tuntui tarvitsevan
Nyt elellään torstaita 29. päivä, vissiin huomenna ovat täällä. Joskus on tullut nopeamminkin
Valoa? Mistä? Ai, tuossa liekkipellissä näkyy rantu konehuoneeseen, sieltä paistaa päivä koska konepeito on auki
Nonniin, tämäkin vielä
Joten eikun repimään mattoa pois ja rapaamaan valojuovaa, ja mitäs sieltä paljastuikaan:
Mein himmel Deutsche paketwagen haben rust
-----------------------------------------------
Niin, sitä syyläriä ja muutakin pikkuhilpettä pistin Motonjetiltä tilaukseen pitkän listan, kaikkea mitä listalta löytyi ja tuntui tarvitsevan
Nyt elellään torstaita 29. päivä, vissiin huomenna ovat täällä. Joskus on tullut nopeamminkin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
himeellisen hajusta muuten se Noverox ruosteentappaja
Etkai sinä sukkiis oo sitä laittana
Net hajutha jiäpi ulos, jollei sitä sukkiin laita, vahingossa.
Etkai sinä sukkiis oo sitä laittana
Net hajutha jiäpi ulos, jollei sitä sukkiin laita, vahingossa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kokkeileppa huvikseen nyt seuraavaa: Kun olet sivellyt ruostuneen kohdan noveroxilla ja aine on vaikuttanut annetun ajan. Se ruoste, joka tuntui pehmyeltä aikaisemmin on oletettavasti kovettunut. Siihen kun tökkäät sormella niin saattaapi syntyä komia reikä, joka on sitten helppo rapata kovaan peltiin saakka puhtaaksi.jovihava kirjoitti:Eikun öö nii, nukkumaan lähen tästä, ihimeellisen hajusta muuten se Noverox ruosteentappaja
Ei, jovihava, en ole kokeillut omaan mersuun, mutta velipojan ex ex ex sianpäähän, eli 300 sarjan volvoon tuota testattiin. Kynnyskoteloon sain aikaiseksi komian reiän ja velipojalta kehut hyvin hoidetusta fiksauksesta.
Kiveniskuihin olen tuota ainetta käyttänyt menestyksekkäästi.
Eli Noverox haurastuttaa tuota ennestään Kas kun minä kyllä rapsuttelin ja hioin konehuoneesta ne kohdat joihin sitä laitoin jo ennakkoon niin puhtaaksi kuin sain, eli irtoruosteen päälle en laittanut. Ja sama homma tuossa halkeamassa, siinä leikkasin peltisaksilla "pitsin" poies, sikäli kuin sain. Laitoin sitten tuota Noveroxia varmistaakseni että löydettyjen ruostepaikkojen eteneminen pysähtyisiPappi kirjoitti:Kokkeileppa huvikseen nyt seuraavaa: Kun olet sivellyt ruostuneen kohdan noveroxilla ja aine on vaikuttanut annetun ajan. Se ruoste, joka tuntui pehmyeltä aikaisemmin on oletettavasti kovettunut. Siihen kun tökkäät sormella niin saattaapi syntyä komia reikä, joka on sitten helppo rapata kovaan peltiin saakka puhtaaksi.
Tuossapa malliesimerkki yhdestä ruostekukkasesta, ihanasti putsarikotelon takana piilottelee
No, eihän tuota saa tuonne mitenkään ottamatta putsarikoteloa pois, joka taas on kiinni rintapellissä neljällä kumityynyllä ja vaatii liimatun vaimennusmaton poisrepimisen
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kiitoksia h5 perspektiivistä, minäniuhosaita jo harmittelin että meni nuihin puoli omaisuuttah5 kirjoitti: Ei mitään poskettoman hintaista lystiä. Johan tuolla saisi väyryseen puolikkaan yhdestä cdi-suuttimesta
Mittään vahingossa, sukissa oli selevästi reiänalakua, tämänhän pitäsi semmonen pyssäyttää Niija pariin takahampaaseen piti kanssa sivellä, pahanmakusta evästäpupetti kirjoitti: Etkai sinä sukkiis oo sitä laittana
Net hajutha jiäpi ulos, jollei sitä sukkiin laita, vahingossa.
Tämähän ei minua oikiasti sureta, maallista. Piställän tuohon peltiä tilalle, hyvä siittä tulloo Kelepovvaa purettavaan autoonRuoja kirjoitti:Ei linttaa ilman ruostetta
Toisaalta harmin paikka peltipaikka, mutta ruosteeseen tottuu, valitettavasti.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Hommailu jatkui öljyvuotojen tutkiskelun kanssa, tuossa kuvassa näkyvän laippaliitoksen vasemmanreunimmainen alakierrehitsertti oli menettänyt kierteensä, eli ei kiristynyt
Joten palveleva paikalliskoneistamo Linttaclub Machinery tekaisi tuohon uudet jenkat
Eikun väärä kuva, siis tässä:
Ja kun nyt on hyvä tilaisuus tehdä hihnahuoltoakin, niin irroittelin laturin ja ohjaustehostimen remelit, vaikka kyllähän nuo vielä olisi menny
...poikki pidemmällä matkalla?
Sitä tuossa ihmettelin, nythän tuo laturinhihnan vaihto oli heleppoa, mutta ohan tuossa hihnan poise- ja paikalleensaamisessa meleko sohlaaminen sillon kun syyläri ja umpitunneli on paikallaan
Nuu, eipä mittään, samalla havaitsin että laturin hihnapyörä oli saanut joskus jonkun tällin, ulompi lautanen oli yhdeltä reunaltaan vääntynyt reilusti ulospäin Paikallaanhan tuolle ei mahtanut mitään, joten ottaa laturin poois
Ei toivettakaan saada hihnapyörän mudderia auki, kun ei saa tuota mihinkään kunnolla jumitettua, ruuvipenkki on vielä haaveissa. Siispä päädyin naputtelemaan lautasen paikallaanollen nätisti suoraksi, ja meleko hyvä siit tulikin, vaikka ihan itse valeh... siis sanonkin. Katsokaa itse jossette uso
Laturi irrallaan, kahtosko hiilet
Jos sormia ihmettelette, niin kyseessähän on remonttiapulaiseni Abimbola Kirabon näpit
Eikun hankintalistalle uusi säädin ja hiilet. Nämähän kannattaa vaihtaa ajoissa, ettei lopussaan oleva hiili kipinätyöstä liukurengasta urille
Melekonen säkkipilli tuokin ilmanputsaajakotilo
Taas näitä asioita jokka mietityttää, voiko tuommosesta golfpalloa pienemmästä reijästä joka tuolla ottopuolella on niin mahtua sisään kaikki se ilima jonka kolomilitranen kones vaatii vetääkseen kunnolla
Joten palveleva paikalliskoneistamo Linttaclub Machinery tekaisi tuohon uudet jenkat
Eikun väärä kuva, siis tässä:
Ja kun nyt on hyvä tilaisuus tehdä hihnahuoltoakin, niin irroittelin laturin ja ohjaustehostimen remelit, vaikka kyllähän nuo vielä olisi menny
...poikki pidemmällä matkalla?
Sitä tuossa ihmettelin, nythän tuo laturinhihnan vaihto oli heleppoa, mutta ohan tuossa hihnan poise- ja paikalleensaamisessa meleko sohlaaminen sillon kun syyläri ja umpitunneli on paikallaan
Nuu, eipä mittään, samalla havaitsin että laturin hihnapyörä oli saanut joskus jonkun tällin, ulompi lautanen oli yhdeltä reunaltaan vääntynyt reilusti ulospäin Paikallaanhan tuolle ei mahtanut mitään, joten ottaa laturin poois
Ei toivettakaan saada hihnapyörän mudderia auki, kun ei saa tuota mihinkään kunnolla jumitettua, ruuvipenkki on vielä haaveissa. Siispä päädyin naputtelemaan lautasen paikallaanollen nätisti suoraksi, ja meleko hyvä siit tulikin, vaikka ihan itse valeh... siis sanonkin. Katsokaa itse jossette uso
Laturi irrallaan, kahtosko hiilet
Jos sormia ihmettelette, niin kyseessähän on remonttiapulaiseni Abimbola Kirabon näpit
Eikun hankintalistalle uusi säädin ja hiilet. Nämähän kannattaa vaihtaa ajoissa, ettei lopussaan oleva hiili kipinätyöstä liukurengasta urille
Melekonen säkkipilli tuokin ilmanputsaajakotilo
Taas näitä asioita jokka mietityttää, voiko tuommosesta golfpalloa pienemmästä reijästä joka tuolla ottopuolella on niin mahtua sisään kaikki se ilima jonka kolomilitranen kones vaatii vetääkseen kunnolla
Viimeksi muokannut jovihava, 30.5.2008 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje