Mersu polttaa sulaketta.

Vastaa Viestiin
Pimpula

Mersu polttaa sulaketta.

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Elikkäs MB polttaa sulaketta numero 3, eli reksiterikilven valot, mittariston ym. taustavalot, valosummeri, lampunpesurit ja oikea parkki. Sulake paloi ennen heti kun käänsi valot päälle, otin sitten vetokoukun johtosarjan välistä pois niin nyt sulake kestää muutaman sekunnin. Kokeilin isommalla sulakkeella joka kesti hetken kauemmin että kerkesin kokeilla että kun himmennintä pyörittelee niin valosummerin ääni muuttuu? Missä oikari?
Once you get fat you never come back.
thabandit^

Viesti Kirjoittaja thabandit^ »

Mulla oli samanlainen ongelma, kun kytkin soittimen auton omiin johtoihin yritys-erehdystekniikalla. :wink: Meni ilmeisesti himmennin ja moottoriantennin heräte yhteen, sulake kärähti heti kun mankka lähti päälle. (=samalla kun käänsin avaimesta virrat)

Tuskin sulla tota ongelmaa, mutta ihan yhtäkkiäkö tuo vika ilmaantui? Vai jonkun rempan jälkeen?
530d Touring -01
250EXC-F -04
Pimpula

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

thabandit^ kirjoitti:Mulla oli samanlainen ongelma, kun kytkin soittimen auton omiin johtoihin yritys-erehdystekniikalla. :wink: Meni ilmeisesti himmennin ja moottoriantennin heräte yhteen, sulake kärähti heti kun mankka lähti päälle. (=samalla kun käänsin avaimesta virrat)

Tuskin sulla tota ongelmaa, mutta ihan yhtäkkiäkö tuo vika ilmaantui? Vai jonkun rempan jälkeen?
Tämä yksilö on ollut mulla vasta viikon ja vika oli jo minulle tullessaan.
Once you get fat you never come back.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”