Käytetty on näissä käytännössä yhtä hyvä kuin uusi, kunhan se pitää öljyn ja nivel on tiukka!Juhap kirjoitti:Joo mese pullautti uudetkin öljyt pihalle. Eilen kävin motonetistä"nippelimarketista" ostamassa mesen omat hydrauliikkaöljyt. Iskari tuli tänään...käytetty kylläkin. Jos vkl viimestään saisi vaihdettua ja tilanne korjaantuisi =) Sitä odotellessa =)
Minulla lojahti kummatki iskarit samalla kertaa. Rupes vuotamaan sieltä männän päästä, suojakumin alta. En raaskinu ostaa uusia enkä uusia käytettyjä niin heitin mäkkeen koko tasonsäädön. En oo katunu ja rahhaa meni 150€. Sammaan rahhaan vaihtu jousetkin.Juhap kirjoitti:Moro kaikille ja kiitos jo valmiiksi vastauksista. Eli pitäs saada tietää missä vika kun tuli tollanen 300td -90 farkku mese ostettua ja takaiskunvaimennin kusas öljyt pihalle kun auto nostettiin nosturille. Aikasemmin ei mitään vuotoa ollut ja auto toimi hyvin mutta 2min nosturilla ja öljyt valahti pihalle. Toivon ettei oli mennyt koko iskari tohjoksi että ei tarvitse pulittaa sitä yli 300 € kpl Auto ei kolise montuissa,öljyt vain pihalle ja itse uusi tämän hydromatic systeemin kanssa joten help pliisvoiko olla jossain tiivisteessä vika vai? Auto pitäisi saada leimattua ennen 7.12
Jotkut hiacen etuiskarit siellä on vai oliko hiluxi, joku semmonen kuiteski. Menin vaan semmosen tasonsäätötolpan kanssa lähimpään varaosaliikkeeseen, siellä etittiin pittuuen mukkaan lähimmäks menevä iskari. Semmosen systeemi siellä sitten nyt on.Sampo N. kirjoitti:Minkäslaisen pumppuratkaisun savolainen kehitteli sinne takajousille?
Juhap kirjoitti:Kävin mersuun ostamassa uuden alapallonivelen e.hartikaiselta. Hinta oli 38 € kpl. Auto menossa huoltoon liikkeeseen ja samalla herkistäävät jarruja takaa. Ja sit se itse ihmeellisin asia eli takaiskunvaimenninSe anto katsastuksessa täydet lukemat ja on pitänyt öljyt sisällä ja isän serkku joka mersuja harrastanut viimeiset 20 vuotta. (pelkästään mersuja) sanoi että vaimennin on käynyt ääriasennossa nosturille nostettaessa ja siksi öljyt valui pihalle. Nyt säiliö normaalia näyttäny jo kohta 5 päivää =)