
Niin, autossa on alakuperänen vakionopeudensäädin, se kaasua paineleva pieni mies konepellin alta vain puuttuu, ja kuulopuheiden mukaan boksissa on vikaselosteen perusteella konkat tulleet tiensä päähän. No semmoista pientä miestä en löytänyt, mutta isot pojat sanoi että sinne kuuluu vakionopeudensäätimen moottori (niin ne uskomukset murtuu

Kysymyshän on siis mitä helpoin. Minkänäköinen piuha siihen vakkarin moottoriin menee? Yksi ylimääräinen johto ainakin konepellin alta löytyy. Sen päässä on samanlainen liitin kuin kylmäkäynnistyssuuttimen johdossa. Väriltään liitin on tummanvihreä (aika lähellä British Racing Greeniä, mutta ei ole metallihohtoväri). Samassa nipussa se kulkee kk-suuttimen johdon kanssa. Mahtaneeko tuo olla oikea piuha?

Ai niin, kuinkas tuota moottoria voisi testata? Lykkäänkö siihen paksuilla kaapeleilla virtaa suoraan akusta ja jos savu nousee, niin todennäköisesti se ei toimi?


edit. Mihinkäs kohtaa konehuonetta se mokkula on tehtaalla ruuvattu? Kannattaisi varmaankin etsiä häröttävää piuhanpäätä jotakuinkin sieltäpäin.
