Mielenkiintoisia uutuuksia muilta merkeiltä
Mielenkiintoisia uutuuksia muilta merkeiltä
En vielä nähny tällästä topiccia nii kerätää näitä nyt sitte tähän mutta ei tähän nyt kuitenkaa ihan jokaista matsta 6:n faceliftiä ym. välttämättä tarvi raportoida
Mitä mieltä uudesta Lanciasta?
Mun mielestä erittäin onnistunut remake jossa on saatu hyvin vangittua esikuvansa perusmuodot minkä päälle on lisätty ripaus nykypäivää muttei kuitenkaan liikaa että vielä erottaa mistä on kysymys. Se kuinka hyvä asia se on, on jokaisen itsensä päätettävissä. Kyllähän tuon alkuperäisen mallin meriitit kuitenki tulee jostain ihan muualta ku muotoilun saralta mutta en mä nyt tuota yksiselitteisen rumanakaan pidä
Myös suorituskyky pitäis riittää ainaki perus 200D-kuskille mikäli 2,3 kg/hv teho-painosuhteesee on uskominen. Kyseinen lukemahan on Veyronissa n. 2 kg/ hv eli veikkaan Bugattin jäävän kattelemaan perävaloja jos tiessä on yksikin mutka
Mitä mieltä uudesta Lanciasta?
Mun mielestä erittäin onnistunut remake jossa on saatu hyvin vangittua esikuvansa perusmuodot minkä päälle on lisätty ripaus nykypäivää muttei kuitenkaan liikaa että vielä erottaa mistä on kysymys. Se kuinka hyvä asia se on, on jokaisen itsensä päätettävissä. Kyllähän tuon alkuperäisen mallin meriitit kuitenki tulee jostain ihan muualta ku muotoilun saralta mutta en mä nyt tuota yksiselitteisen rumanakaan pidä
Myös suorituskyky pitäis riittää ainaki perus 200D-kuskille mikäli 2,3 kg/hv teho-painosuhteesee on uskominen. Kyseinen lukemahan on Veyronissa n. 2 kg/ hv eli veikkaan Bugattin jäävän kattelemaan perävaloja jos tiessä on yksikin mutka
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Ihan totta mutta vois olla aika riskialtis veto laittaa luukkulamput 2000-luvun autoo vaikka henkeenhän tuo sopisArto N kirjoitti:Vaikea sanoa kummalta se näyttää enemmän keulasta katsoen, Lambolta vai Stratokselta?
Näitähän ei ole vielä tehty ku tämä yks kappale mut toivottavast päästää edes pienimuotoisee sarjatuotantoo asti, ottajia olis ihan varmasti!
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
...the interest the car has already stirred might prompt Pininfarina into manufacturing more than the 25 rumored models.
http://www.autoevolution.com/news/new-s ... 23500.html
http://www.autoevolution.com/news/new-s ... 23500.html
Kohta taas balalaikat soi ja...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lada ... rkkinoille
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lada ... rkkinoille
En mikään himotontittaja ole mutta tuosta voisi heleposti tipauttaa kymmenisen senttia poies.Laaksonen kirjoitti:Kohta taas balalaikat soi ja...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lada ... rkkinoille
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Äläs ny, muutaman tonnin halvempi ku Dacia Logan ja korvaa SUV:nRoisto kirjoitti:En mikään himotontittaja ole mutta tuosta voisi heleposti tipauttaa kymmenisen senttia poies.Laaksonen kirjoitti:Kohta taas balalaikat soi ja...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lada ... rkkinoille
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Seuraava sysler 300:
Eurooppan kai Lanciana.
http://wikicars.org/en/Chrysler_300
Omasta mielestäniainakin siisti.
Eurooppan kai Lanciana.
http://wikicars.org/en/Chrysler_300
Omasta mielestäniainakin siisti.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Alfa on siintä hassu auto että yleensä ne näyttää todella hyvältä tai todellä kauhealta, eli tuohon välimaastoo asettuvia mallejä tulee harvemmin ja tämäkin menee tuohon ensimmäiseen kategoriaan ainaki tuon kuvan perusteella IMO.
Ennen nuo oli ihan ajajan autoja mutta sittemmin siirryttiin tuohon etuveto-rimpulaluokkaan mikä oli mun mielestä paha kolaus merkille Alffathan on h_lvetin hyviä autoja aina sen hetken ku ne vaan toimii.
Ennen nuo oli ihan ajajan autoja mutta sittemmin siirryttiin tuohon etuveto-rimpulaluokkaan mikä oli mun mielestä paha kolaus merkille Alffathan on h_lvetin hyviä autoja aina sen hetken ku ne vaan toimii.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Olen kokeillut Alfa 159:ä ja on todettava, että paras etuvetoinen ajaa. Tuleva 166:n seuraaja toivon mukaan onkin takavetoinen syslerin tekniikalla ja tulee ajettavuudellaan haastamaan todenteolla jopa erään baijerilaisen:
http://alfaamore.com/news/166_ams
http://alfaamore.com/news/166_ams
Chrysler will launch at Detroit Auto Show the Chrysler 300 facelift. The model keeps the Mercedes W210 platformthabandit^ kirjoitti:Perustunee vieläkin Chryslerin LX-pohjalevyyn eli W210-Mersuun.
-Valitettavasti.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
lol
Eikait väykky huono auto ole toimiessaan tai jos vaikka se ei mätänisi. Tiedä häntä, millaisiakohan nuo Chryslerit ovat maaliltaan ?
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Mitenni valitettavasti? Mä en näe väyrysen alustassa vielä nykypäivänäkään mitään moitittavaa varsinkaan verrattuna syslerin omiin kököstyksiin
Toistaiseksi ku otetaan huomioon syslerin viime vuosien sekoilut ja tappiokierteet yhtiö haluaa varmasti mahdollisimman suuren katteen tälle "rahasampo-mallille" joten ei olisi järkevää alkaa suunnittelemaan miljoonilla uutta alustaa joka saattaisi olla peräti huonompi kuin nykyinen. Ongelmahan on se kun sysleri haluaa mitä ilmeisemmin pitää kyseisen mallin takavetona (ja hyvä niin) niin uuden valmiin takaveto alustan ostamisessa jää ainakin halvat vaihtoehdot vähiin.
Toistaiseksi ku otetaan huomioon syslerin viime vuosien sekoilut ja tappiokierteet yhtiö haluaa varmasti mahdollisimman suuren katteen tälle "rahasampo-mallille" joten ei olisi järkevää alkaa suunnittelemaan miljoonilla uutta alustaa joka saattaisi olla peräti huonompi kuin nykyinen. Ongelmahan on se kun sysleri haluaa mitä ilmeisemmin pitää kyseisen mallin takavetona (ja hyvä niin) niin uuden valmiin takaveto alustan ostamisessa jää ainakin halvat vaihtoehdot vähiin.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Kukin tyylillään:
1- väykky
2-Omega
3-BMW
Baijerilaisissa liian jäykkä alusta omiin mieltymyksiin, mutta ajankin suurimmaksi osaksi rauhallista maantieajoa. Baijerilaiset tuppaa olemaan selkärangan särkijöitä varsinkin sport varustepaketin kanssa. omega on sitten tuosta väliltä- mukava ajaa, mutta muovihilppeet tahtoo hajota käsiin
1- väykky
2-Omega
3-BMW
Baijerilaisissa liian jäykkä alusta omiin mieltymyksiin, mutta ajankin suurimmaksi osaksi rauhallista maantieajoa. Baijerilaiset tuppaa olemaan selkärangan särkijöitä varsinkin sport varustepaketin kanssa. omega on sitten tuosta väliltä- mukava ajaa, mutta muovihilppeet tahtoo hajota käsiin
Kuka tykkää mistäkin, väykkyy ajoin joskus sata vuotta sitten, niin ei muista enää kuinka hyvä se oli ajaa, omenaa en oo ees kokeillu...
1. BMW ja MB
3. Opel
edit: ajoinpas muuten ennenkö ostin buimurin. Mun mielestä aika tasavertasia ajaa, toinen vähä toisenlainen ja hyvä toisil osa-alueil ehkäpä...
1. BMW ja MB
3. Opel
edit: ajoinpas muuten ennenkö ostin buimurin. Mun mielestä aika tasavertasia ajaa, toinen vähä toisenlainen ja hyvä toisil osa-alueil ehkäpä...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Kyse olikin siintä olisiko taloudellisesti kannattavaa pohjamudissa muutenkin pyörivän merkin alkaa ostamaan uutta pohjalevyä bemarilta tai opelilta (leikkien ajatuksella että jos ne olis parempia tai edes ostettavissa ) ja alottaa se auton rakentaminen taas ns. from the scratch kun nyt taas ei tarvinu tehdä isompia muutoksia ku kaikki oli valmiina.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Minusta kyse on myös siitä, että kuinka järkevää ylipäätään on lähteä hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustettua, koeteltua alustatekniikkaa uusimaan vain uusimisen ilosta?
Kallista/kalliimpaa, eikä lopputulos ole välttämättä yhtään kummempi.
Pitkässä juoksussa myös kuluttaja kiittää. Pitkään käytössä olevat ratkaisut kohtuullistavat myös varaosahintoja.
Kallista/kalliimpaa, eikä lopputulos ole välttämättä yhtään kummempi.
Pitkässä juoksussa myös kuluttaja kiittää. Pitkään käytössä olevat ratkaisut kohtuullistavat myös varaosahintoja.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Oli miten oli, mutta uusi M5 tekee edelleen tuloaan:
http://carsspyphotos.com/2012-bmw-m5-sp ... r-testing/
http://carsspyphotos.com/2012-bmw-m5-sp ... r-testing/