Iveco50 + Kassihai + MERSU + Mersu !
Iveco50 + Kassihai + MERSU + Mersu !
No siinähän se on
Niin no on toinenkin kuva
Eikö tuo kerro jo kaiken
Niin no on toinenkin kuva
Eikö tuo kerro jo kaiken
Viimeksi muokannut Lerssinen, 01.7.2020 22:52. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Ei sentään ovi pellit lepata 80:n vauhissa vielä ja kuulosuojaimia tarvii
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
On kait se muuten ihan siisti ja runkokin on hyvä (alla käyty jo monta kertaa )
Tuossa kuvassa ei ollu vielä näitä työvaloja (eteen ja taakse toki)
Eikä näitä äärivalojen alkuja (tulee lisääntymään )
Mutta totta tosiaan, alaosan rappaamisen ja maaluun kaipaa eikä se ole ongelma mutta tää on vähä perC
Tuosta on joskus (irroitettu tai tippunut) kadonnut se suoja mikä estää takarattaan paskan lentämisen suoraan tuohon tankinkorkin yläpuolelle muhimaan Tuloksen näkee tuossa, siellä on nyrkin mentävä reikä veikkaisin mutten uskalla puhkaista ennenku kesemmällä Etusuojankaarissa on kans pientä korjattavaa ja varmaan tässä kuvan takasessakin.
Kuskin puolella ei oo mitään korjattavaa, ei siis kerrassaan mitään
Dealerilla mahtaa olla aavistus mistä tää auto on mulle tullu muttei toivottavasti paljasta sitä
248tkm ajettu, Kalajoelta alkujaan lähtösin ja se mikä eniten lämmitti mieltä oli vuodelta -05 kuitti (silloin ajettu 221tkm) jossa Autosompa Ylivieska ja kuitin selitteessä vaihdelaatikon UUSIMINEN ja KYTKIMEN UUSIMINEN loppusummalla 1750€ Ilmankos nelivoodoo pelaa jouhevasti..
Peltiremppa alakaa heti ku ulukona on yli 10 lämmintä ja lumet sulanu että kehtaa pohjatöitä tehhä, eihän tommoset pikkuhitsuut ja maaluut iso homma oo (alaosa telalla ja tuo yks lavasivu ruutalla) mutta töitten ohella ku tekkee niin mahtaa niissä kuukaus mennä jos yrittäs tehä vaikka kunnolla pohjien osalta koska koppa on vielä sen arvoinen
Kaikkee pientä kivaa on lisätty että matka sujuu mukavasti
Tosin takalukko (kitkapakka) kaipaa kiristystä, ei suttaa kunnolla kahdella kun saa lumen alta pitoja
ps : hävettää ajaa ruosteisella autolla
pps: Kävi Aution autolla syksyllä suuttimien uusinassa ja ajoituksen säädössä, vetoja on
Tuossa kuvassa ei ollu vielä näitä työvaloja (eteen ja taakse toki)
Eikä näitä äärivalojen alkuja (tulee lisääntymään )
Mutta totta tosiaan, alaosan rappaamisen ja maaluun kaipaa eikä se ole ongelma mutta tää on vähä perC
Tuosta on joskus (irroitettu tai tippunut) kadonnut se suoja mikä estää takarattaan paskan lentämisen suoraan tuohon tankinkorkin yläpuolelle muhimaan Tuloksen näkee tuossa, siellä on nyrkin mentävä reikä veikkaisin mutten uskalla puhkaista ennenku kesemmällä Etusuojankaarissa on kans pientä korjattavaa ja varmaan tässä kuvan takasessakin.
Kuskin puolella ei oo mitään korjattavaa, ei siis kerrassaan mitään
Dealerilla mahtaa olla aavistus mistä tää auto on mulle tullu muttei toivottavasti paljasta sitä
248tkm ajettu, Kalajoelta alkujaan lähtösin ja se mikä eniten lämmitti mieltä oli vuodelta -05 kuitti (silloin ajettu 221tkm) jossa Autosompa Ylivieska ja kuitin selitteessä vaihdelaatikon UUSIMINEN ja KYTKIMEN UUSIMINEN loppusummalla 1750€ Ilmankos nelivoodoo pelaa jouhevasti..
Peltiremppa alakaa heti ku ulukona on yli 10 lämmintä ja lumet sulanu että kehtaa pohjatöitä tehhä, eihän tommoset pikkuhitsuut ja maaluut iso homma oo (alaosa telalla ja tuo yks lavasivu ruutalla) mutta töitten ohella ku tekkee niin mahtaa niissä kuukaus mennä jos yrittäs tehä vaikka kunnolla pohjien osalta koska koppa on vielä sen arvoinen
Kaikkee pientä kivaa on lisätty että matka sujuu mukavasti
Tosin takalukko (kitkapakka) kaipaa kiristystä, ei suttaa kunnolla kahdella kun saa lumen alta pitoja
ps : hävettää ajaa ruosteisella autolla
pps: Kävi Aution autolla syksyllä suuttimien uusinassa ja ajoituksen säädössä, vetoja on
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Mahoton Ratsuni! Tuuhhan joskus näyttään tuota. e: Onko tuo samalla mahottoman voimakkaalla vaparikoneella ku tuo meijjänki, vai onko joku tehottomampi versio?
Viimeksi muokannut JiiTee_, 08.3.2011 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Toi on muuten vuosmallia -91.. Viimesiä tulleita koska 91 jälkeen tuli "pieni" tauko maahantuonnissa ja alkoi muistaakseni uusiksi 98..
Koneena TD25 (ei, ei tarkoita turboa ) Silti vielä maamoottori eli nokka-akseli hammasrattailla ym ym..
Konehuone tosin pesty ja siistitty jo nykyisin, tehoja on... ööö... Vähän eli laiskanpulskeahan tuo vaikka kaksjapuol-litranen on..
Kärrypaino oli ihan V-tusti otteessa Se mitä se jaksaa vetää en kommentoi..
Koneena TD25 (ei, ei tarkoita turboa ) Silti vielä maamoottori eli nokka-akseli hammasrattailla ym ym..
Konehuone tosin pesty ja siistitty jo nykyisin, tehoja on... ööö... Vähän eli laiskanpulskeahan tuo vaikka kaksjapuol-litranen on..
Kärrypaino oli ihan V-tusti otteessa Se mitä se jaksaa vetää en kommentoi..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Ei maha silti mikkään liian voimakas olla tuokaan?
Harmittaa kun kolomella sajalla oli Holysmokella myynnissä sd23 (meijjän?) koneeseen turbosatsi kaikkine kilkkeineen vaan mitäpä tuommosta etes ehottelemaan isännälle..
Harmittaa kun kolomella sajalla oli Holysmokella myynnissä sd23 (meijjän?) koneeseen turbosatsi kaikkine kilkkeineen vaan mitäpä tuommosta etes ehottelemaan isännälle..
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Sd23 juu, älä mee laittaan turboa ees siihen lähelle Lähtee kyllä mutta kestää 2000 km per laaki tms..
Tosin vähä nopeempaa saa latoa pykäliä sisään ku vaparina
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HCwaYVi6H9s[/youtube]
Te ootta jo tainnu tottua tähän
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wjPOGmoyalk[/youtube]
Itteasiassa on tuo Td25 kinkku vähä ripeempi nykysin ku toi Sd takapotku vaikka enempi painaakin..
Tosin vähä nopeempaa saa latoa pykäliä sisään ku vaparina
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HCwaYVi6H9s[/youtube]
Te ootta jo tainnu tottua tähän
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wjPOGmoyalk[/youtube]
Itteasiassa on tuo Td25 kinkku vähä ripeempi nykysin ku toi Sd takapotku vaikka enempi painaakin..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Hyvinhän ne pari eikaa pykälää meni läpi...
Kaipa tuollanen ahdisteltukin kestäis ku ei kokoaikaa ajais lati lattias?
Kaipa tuollanen ahdisteltukin kestäis ku ei kokoaikaa ajais lati lattias?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Ihan sama venttiili piti viimeleimallekkin herkistellä, tuosta on takajouset niin lintassa että säätö on aina "nollilla" ja jumittuu mutta eiköhän tuo peräpää tuosta kesän mittaan nouse
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Voiko turbodiesel autolla jossa oli kivat äänet suorilla rosterituplapystyputkilla ajaa muutenVensku_ kirjoitti: Kaipa tuollanen ahdisteltukin kestäis ku ei kokoaikaa ajais lati lattias?
Oon mää ehkä haaveillu tähän turboakin, TD lohko ja kansi sen kestää Mutta vielä ei oo lompakkoa siihen hommaan kun tää auto ja sen remontit vie ylimääräiset...
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Jos muuten ketäkuta kiinnostaa niin uusi
Suomi_Pelastaa_Maailman_Pahalta_Hiilidioksidilta_Ottamalla_Rahat_Pakettiautoilijoilta_Raippa_Saaste_Maksa_Köyhä_Prkle_Vero tällaiseen kapineeseen on vuodeksi 359.48 euroa.
Vituttaako, no eipä
Suomi_Pelastaa_Maailman_Pahalta_Hiilidioksidilta_Ottamalla_Rahat_Pakettiautoilijoilta_Raippa_Saaste_Maksa_Köyhä_Prkle_Vero tällaiseen kapineeseen on vuodeksi 359.48 euroa.
Vituttaako, no eipä
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Joka japsissa se on sama homma, kantavuushan tuollaisessa lavapommissa tuon painon tekee.. En oo tuohon muistanu vieläkään laskea paljonko saa olla lavalla mutta takapotkussa sai olla 1111kg kuorma laillisesti
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Tuo on kyllä niin haista paskaa tuo kokonaispainon mukaan menevä verotus...
"paras tapa verrata, jos ei ole auton kulutustietoja saatavissa"...
Millä taval toi voi olla paras tapa???
onko se noin 3000kg 6,2L vani vähemmän saastuttava ku joku 3500kg 2.2L cdi sprintteri, HÄH?
Pitäis olla otettu huomioon myös omamassa ja koneen koko... (pakuissa siis, taas tässä rankaistaan yrittäjää isolla kädellä, joilla pakuja erityisesti on...)
Ja toinen asia, vähä asiaa sivuten... 1800kg 3L Diesel bemu vie 6L satkulle, tuo 1275kg mazda ei alle 6,5l juuri mitenkään mee, ja kymmenes vuodes lienee jotain tapahtunu päästöjen käsittelylle ja auton palamisprosessille jo muutenkin...
Mut ei, tuo mazda on "taloudellisempi"..
"paras tapa verrata, jos ei ole auton kulutustietoja saatavissa"...
Millä taval toi voi olla paras tapa???
onko se noin 3000kg 6,2L vani vähemmän saastuttava ku joku 3500kg 2.2L cdi sprintteri, HÄH?
Pitäis olla otettu huomioon myös omamassa ja koneen koko... (pakuissa siis, taas tässä rankaistaan yrittäjää isolla kädellä, joilla pakuja erityisesti on...)
Ja toinen asia, vähä asiaa sivuten... 1800kg 3L Diesel bemu vie 6L satkulle, tuo 1275kg mazda ei alle 6,5l juuri mitenkään mee, ja kymmenes vuodes lienee jotain tapahtunu päästöjen käsittelylle ja auton palamisprosessille jo muutenkin...
Mut ei, tuo mazda on "taloudellisempi"..
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
251.000 km
Vaihdatettu kaikki voimansiirron öljyt eli laatikko, jakis, etuperä ja takaperä..
Laatikossa kirkkaat kuten toivoinkin (siis se 20tkm sitten nissanilla remppautettu laatikko), etu ja takaperissä mustaa kuraa
Vaihdatettu kaikki voimansiirron öljyt eli laatikko, jakis, etuperä ja takaperä..
Laatikossa kirkkaat kuten toivoinkin (siis se 20tkm sitten nissanilla remppautettu laatikko), etu ja takaperissä mustaa kuraa
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Reemiumitatsuni muutoksia..
Melko pienillä patenteilla passasi
Ja katso, tatsunissa on KUNNON penkit (nuo viivat vänkärinpenkissä on pillin jättämiä kun puhaltelin pölyjä paineilmalla)
Kuskin penkissä on sisäänrakennettu kompura jolla saa säädellä ilmapusseilla ristiselän tukea ja sivuttaistukeja, meleko luksusta
Nyt ajomukavuus ihan uudella tasolla, mii VERI HÄPI
Melko pienillä patenteilla passasi
Ja katso, tatsunissa on KUNNON penkit (nuo viivat vänkärinpenkissä on pillin jättämiä kun puhaltelin pölyjä paineilmalla)
Kuskin penkissä on sisäänrakennettu kompura jolla saa säädellä ilmapusseilla ristiselän tukea ja sivuttaistukeja, meleko luksusta
Nyt ajomukavuus ihan uudella tasolla, mii VERI HÄPI
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
-89 Nissan Bluebird Turbo SGX (se tuo SGX varustelu tuo nää penkit ja ainoastaan turboon)..
Eli suht harvinaiset ja sattu tällä värilläkin vielä
Eli suht harvinaiset ja sattu tällä värilläkin vielä
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Kaappiin kuppijakkarat?jovihava kirjoitti:Hienot jakkarat, tuommoset kelepaisi miullekiin
Toisaalta voishan se olla aika porno..
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
On kyllä kertalaakista parhaat penkit mitä mulla on koskaan ollut, tuossa on vielä etukippikin eli saa matkan aikana muutella asentoakin
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)