Piti oikein kirjautua pitkäaikaisesta lukijasta oikein jäseneksi, kun tuli tänään ostetuksi mese pitkästä aikaa. Kun kaikki perheen kompromissit oli käyty läpi, ilmestyi pihaan ML 320 bensakoneella ja vuodelta 1998. Varusteet on mallia köyhä, mittarilukema 199 000 niikuín Anttilan hinnat. Etsinnässä kuitenkin oli tilava, korkea, hiljainen ja varmahko laite.
Mittariveivausta voinee epäillä, mutta huoltokirjan merkinnät saivat kuitenkin ajattelemaan, ettei pirssissä tuplamäärää kilsoja ole. Yleisolemus teki siistin vaikutelman yhtä parkkipaikkaklommoa lukuun ottamatta. Keinokuttaperkalla ja kankaalla verhoillussa kuskin penkissä on kuitenkin halkeamaa.
Jenkkilullan jälkeen on muuten maasturinkin alusta aika jämäkän oloinen. Taakse toki oli jouset vaihdettukin hiljan tai sitten ne ovat todella hyvännäköisenä pysyvää sorttia. Muutenkin auto tuntuu Letukan jälkeen panssarivaunulta monessakin suhteessa. Rouva lasten kanssa kuitenkin ajelee suurimman osa kilometreistä ja siihen tarkoitukseen tankki onkin omiaan.
Foorumeilla on kirjoiteltu, miten ML ei tunnu premiumilta niinkuin pitäisi. Siitä olen samaa mieltä, että ovet ja luukut eivät ole ainakaan minun mielikuvieni mukaista premiumia tai mersutasoa. Toki en oikeasti vähän reilun kymppitonnin autolta mitään preemioita odotakaan. Auto on kuitenkin hiljainen minun korviini (teini ikäisen Letukan jäljiltä).
Foorumeilla ei minusta ole ollut esillä paljoa ML tai 320 bensakoneen ongelmia. Toivottavasti ei niitä paljoa ilmenekään. Varsinaiseksi TI mieheksi, kun ei allekirjoittaneesta ole.
Onko muilla minkälaisia kokemuksia tästä Alabaman sarvikuonosta, joka taidettiin joskus valita heikkolaatuisimmaksi premiumpirssiksi läntisellä pallon puoliskolla. Jenkkiautot tuntien tätä titteliä voi pitää todellisena kettuiluna.
Tuli hankituksi mese
Tervetuloa minunkin puolestani.
Aattelin vaan tuoda esille sellaisen varoituksen sanan ML-mallista, että jos on aikaa etsiä varaosia, niin kannattaa katsella. ML:ssä on paljon samoja osia, kuin esim. saman ikäluokan C- ja E-sarjalaisissa. (myös vanhemmisssa esim. W124 on samoja osia) Mutta kun täsmälleen sama osa maksaa ML:ään tuplasti enemmän kuin E tai C koppaan, niin kannattaa kysyä muualtakin kuin V*holta.
Tai itseasiassa V*holta ei kannata kysyä mitään, esim KL-varaosat ja merteil pesee V*hon 100-0.
Eli "ässälisä" on toiselta nimeltään "ML-lisä"
(samaan tapaan kuin KA-sprintterin osat on kalliimpia kuin paku-mallin, vaikkei niillä ole mitään fyysistä eroa)
Aattelin vaan tuoda esille sellaisen varoituksen sanan ML-mallista, että jos on aikaa etsiä varaosia, niin kannattaa katsella. ML:ssä on paljon samoja osia, kuin esim. saman ikäluokan C- ja E-sarjalaisissa. (myös vanhemmisssa esim. W124 on samoja osia) Mutta kun täsmälleen sama osa maksaa ML:ään tuplasti enemmän kuin E tai C koppaan, niin kannattaa kysyä muualtakin kuin V*holta.
Tai itseasiassa V*holta ei kannata kysyä mitään, esim KL-varaosat ja merteil pesee V*hon 100-0.
Eli "ässälisä" on toiselta nimeltään "ML-lisä"

(samaan tapaan kuin KA-sprintterin osat on kalliimpia kuin paku-mallin, vaikkei niillä ole mitään fyysistä eroa)
Tervetuloo joukkoon. Mulla olisi tämmönen kommentti tähän. http://www.app-autokorjaamo.fi
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]