
Tällainen ratti oli ihan viimisissä Möhköissä. Niissäkään ei minusta ihan kaikissa.
Se on kyllä aika hurjaa että kolmattatonninen möhkö menee vähemmällä kuin nippa nappa tonnin painoinen kikotin. Vaikka möhkä onkin diesel ja kikotin pesna, niin siltikin.Kaapo kirjoitti:Aika tarkkaan 9 litralla on mennyt nämä pahimmat pakkasjaksot. Siinä on ollut aika paljon lämmityskäyttöä joukossa.
Juuri samoin teen miekin.Kaapo kirjoitti:Jokunen huomio aiheesta.
Pidän laatikkoa talvellakin S-asennossa. Lähtee siis ykkösellä --> ei luista turhaa niin paljoa ---> kiihtyy tavoitenopeuteen ripeämmin, joka on taloudellisempaa.
Taajamassa kepakko on 4-asennossa, D on turhaa lupsuttelua 60 vauhdeissa, vaikka loota sinne vaihtaakin. Turhan alhaiset kiepit eivät on taloudellisia nekään.
Loota saa lämmetä jonkun minuutin tyhjäkäynnillä, kun kylmästä lähtee - ei ole niin nihkeä alkukilometreillä. Nuokin seikat saattavat vaikuttaa kohtuullisen polkemisen ohella
Mulla ei ole edes kuin 4 vaihdetta, mut lähtee kakkosella S-asennossakin jos ei paina kaasua kunnolla ripeesti.Kaapo kirjoitti:Jokunen huomio aiheesta.
Pidän laatikkoa talvellakin S-asennossa. Lähtee siis ykkösellä --> ei luista turhaa niin paljoa ---> kiihtyy tavoitenopeuteen ripeämmin, joka on taloudellisempaa.
Taajamassa kepakko on 4-asennossa, D on turhaa lupsuttelua 60 vauhdeissa, vaikka loota sinne vaihtaakin. Turhan alhaiset kiepit eivät on taloudellisia nekään.
Loota saa lämmetä jonkun minuutin tyhjäkäynnillä, kun kylmästä lähtee - ei ole niin nihkeä alkukilometreillä. Nuokin seikat saattavat vaikuttaa kohtuullisen polkemisen ohella
On siellä joku sauma näemmä. Ja tuo nimenomaan EI ole faceliftMika.T kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3832467
tuossa ainaki näkyy sauma puuosien välissä.
Jos ulkoiset kanitukset kuten jäät, lumet, liian jäykät lukkoöljyt (erittäin yleinen vikatilan aiheuttaja pakkasilla) lasketaan pois, niin tavallinen vikaan tilaan menon syy on hetkellisesti liian alhainen akkujännite.LiQQe kirjoitti: Jännä on tuo imuovikin. Joku siellä laittaa alipainepumpun vikatilaan.