Onko kone tullut kevätsulilla rääkkäämisestä parempaan kuntoon vai onko päässäni vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa....
OM603 - Öljynpainemittari näyttää täysiä paineita koko ajan.
OM603 - Öljynpainemittari näyttää täysiä paineita koko ajan.
En ole vielä edes konepeltiä ehtinyt avata mutta heitän jo tipsien kaipuuta viisaammille
Eli tuossa eilen huomasin että risteykseen tullessa öljynpaine ei laskenut ollenkaan vaikka koneen lämpö oli likellä 90 astetta
Normaalisti tippuu pikkusen vajaaseen kahteen ja kovan vedon jälkeen jopa 1,5:een
Nyt kun virran laittaa päälle niin täyttä näyttää eikä siitä tipahda ennenkuin avaimesta sammuttaa
Onko kone tullut kevätsulilla rääkkäämisestä parempaan kuntoon vai onko päässäni vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa....

Onko kone tullut kevätsulilla rääkkäämisestä parempaan kuntoon vai onko päässäni vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa....
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Niin, kato jos törmää pöllöön - kuten Mersuihmisillä on traditiona - niin ne huuhaa-vainaan höyhenethän saattaa hulahtaa koneen alla roikkuvasta huohotinletkusta sisään ja kulkeutua öljynsuodattimeen. Sitten riittää paineita, mutta öljyn virtaus vastaavasti vähäsen laskee.XUX63 kirjoitti:PöllönsulkiaSivonen kirjoitti:Vai onko pöllönsulkia öljynsuodatin täynnä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

-Jokaisella kukalla on juuret

Ei kait se letku siellä saisi roikkuaSivonen kirjoitti:Niin, kato jos törmää pöllöön - kuten Mersuihmisillä on traditiona - niin ne huuhaa-vainaan höyhenethän saattaa hulahtaa koneen alla roikkuvasta huohotinletkusta sisään ja kulkeutua öljynsuodattimeen. Sitten riittää paineita, mutta öljyn virtaus vastaavasti vähäsen laskee.XUX63 kirjoitti:PöllönsulkiaSivonen kirjoitti:Vai onko pöllönsulkia öljynsuodatin täynnä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Suattaahan se ollakin... vaikka sielläSivonen kirjoitti:Ei kun siellä hukkaportin pakoputkenpään vieressä se yleensä turbo-ukoilla on.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.