Turbon laakeroinnin välyksistä

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Turbon laakeroinnin välyksistä

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 16.9.2025 0:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

http://www.hevosvoima.com/shop/index.ph ... 30_913_946

Tuoltaha niitä saa iha varaosana. Mitähän välystä tuossa nyt on taas mitattu aksiaali vai radiaali.
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 15.9.2025 20:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

Eiköhän tuolta sellanen laakeri löydy kun soittaa ja kysäsee asiaa. Ite oon kattonu välyksen niin että jos päittäin ei tunnu sormissa mitään se on hyvä ja jos siipi ei ota koteloon kiinni sormin heiluttelemalla niin seki on iha hyvä :).
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 15.9.2025 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ihan passeleilta välyksiltä vaikuttas laakereilla,
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”