Mersun M111.975 kompura moottori
Mersun M111.975 kompura moottori
Yritin tossa haulla kattella ja googlettelinki tovin aikaa mut en oikeen mistään löytäny teknistä dataa moottorista josta olis löytyny ratkaisu kaverin onkelmaan (ja ehkä kohta tulevaan omaan projektiin)..
Eli mitenkä tuo otsikossa mainittu moottori kestäisi jos vaihetaanki remmiahtimen tilalle pakokaasu hyrrä...?
Onkos siinä pinnoitetut männät tai jotain muuta vahvistettua esim. normi 230:seen verrattuna ja paljonkohan kyseinen motti kestää vakiohiluilla ottaa poworia ?
Muukin tekninen tieto koskien turbon vaihtoa on tervetullutta... Moottorinohjain ei tuu pysymään alkuperäisenä jos se johonki tietoon vaikuttaa... 
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
sitte tuli äsken mieleen et jos katsastaa kyseisellä tekniikalla aluksi remmiahtimen kans auton ja muutokset tulloo lappuu nii miten sit jos innostuu vaihtamaan sen pakokaasuhyrrän sinne? Tuleeko lisää rosentteja vai katotaanko se vain turbon vaihdoksi...? 
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91