
Ja sitten puunaamaan. Huuhtelu, käsin jynssäys ja vahaus pariin kertaan. Sisälle perusteellinen puhdistus. Moottoritilasta kanssa sinne vuosien ajan kertyneet roskat pois, varsinkin akun alla niitä oli paksu matto. Kaikki luukkujen kolot ja tiivisteiden raot kans puhtaiksi viimeisen päälle.
Noh, sitten oli enää aurinkokylpyjen ja kuvausten vuoro. Sitten auto latoon lepäämään ensikesää odotellessa...

Tämän kun vielä toistaa n. 14 kesänä niin eiköhän pojalle 3v. siitä hieno vanha Mersu sitten aikanaan jää.
Tässä miettiny mitä sen elvytyspakettiin ostaisi, kun osat ovat vielä halpoja. Taitaapi kannattaa ostaa ainakin KAIKKI jarrujen kuluvat osat, Keulapän kaikki nivelet, takapään korjauspaketti, käsijarru- ja nopeusmittarivaijerit, hihnat, suodattimia, tuulilasin joudun ostamaan halkeaman takia sekä etuvilkut koska toisessa kiinnike rikki. Mitä muuta? Onko muuten -93:ssa ollu alunperin porkkanat?
Niin ja autohan on -93 200D, jonka säilytystä spekuloitiin aiemmin jossakin topikissa. Jos ei oo sattunu silmään, niin perusteluni säilytykselle silloin ja nyt oli seuraava: Isokoneisia erikoismalleja säilyy pilvin pimein, mutta vanha kunnon sotaratsu 200D poljetaan paalauskuntoon ihan käyttöautona.
Ja sitten niitä kuvia:




