c36 moniurahihnan vaihto (myös c280 R6)

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

c36 moniurahihnan vaihto (myös c280 R6)

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 20.9.2025 0:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Re: c36 moniurahihnan vaihto (myös c280 R6)

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 21.9.2025 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Onko se semmoinen muovirulla vai joku erilainen? Niissä muovirullissa, joita minulla on ollut, on laakeri näyttänyt siltä niinkuin se oisi valettu sinne sisään.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

laakeri on erikois kaks kierros laakeri.kallis kun mikä ja heleposti menee kieroon. ite kiristäjän pyörä uutena laakerineen alle 60euroa ja pelkkä laakeri jo yli 35 euroa :shock: .ilman muuta uus paketti paikolleen :idea:
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

ne on ne muovi rullat niitä remmin kulma kannatin pyöriä mitä roisto tarkoittaa :?:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

c280r6 kirjoitti:ne on ne muovi rullat niitä remmin kulma kannatin pyöriä mitä roisto tarkoittaa :?:
Omassa M104:ssä on vanhemman mallin kiristin ja siinä on muovinen rulla (103-koodilla). Uudempiko on metallinen?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 21.9.2025 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 21.9.2025 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 21.9.2025 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Ei taida liittyä nyt tähän, mutta kerran on tullut vastaan vekotin jossa alkuaan kiristin oli vinossa. No vaihdoin kiristäjän rullineen, ei auttanut pikku vikinään. Seuraavaksi hihna, mentiin viikko ilman ääntä. Lopulta syyksi paljastui liian kuluneet moniurahihnapyörät, hihna pohjasi. Joskus varmaan ollut liiaksi kivennäistä sisältänyt kumiseos jossain aasialaisessa remminriekaleessa.

230E -87 kyseessä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 21.9.2025 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”