Olisko tietoa käykö jonkun muun Mersun etujarru sylinteri R129:siin
koska tuo vakio tulee liian kauas jarrulevystä eikä juuri hankittu vanne
mene paikalleen, väliin pitäisi laittaa n.30mm välipala muuta tämä ei ole oikein hyvä ratkaisu koska vanne tulee kyllä liian ulos. Eli uutta sylinteriä peliin niin mahtuu toivottavasi paremmin.
Setti on Brock B1 17x10 ET 20 ja 17x8,5 ET 13 nämä täytyy saada alle
Reunaa täytyy olla.
Kertokaa ihmeessä jos vaan tietoa löytyy.
320SL -94
R129 liian iso etujarry sylinteri
tarkoittanet jarrusatulaa. (nusnus).
tervetuloa voorumille.
oikein kunnollista vastausta en osaa antaa muutaku että luulisin että tuohonkin jokin ratkaisu löytyy mutta voi olla kovan kuukletuksen takana ja voi olla että myös levyt menee vaihtoon. samaa satulan kiinnitys väliähän on melkeimpä kaikissa mersuissa mut syvyydet ainakin heittelee. odotellaan siis parempia vastauksia
tervetuloa voorumille.
oikein kunnollista vastausta en osaa antaa muutaku että luulisin että tuohonkin jokin ratkaisu löytyy mutta voi olla kovan kuukletuksen takana ja voi olla että myös levyt menee vaihtoon. samaa satulan kiinnitys väliähän on melkeimpä kaikissa mersuissa mut syvyydet ainakin heittelee. odotellaan siis parempia vastauksia
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Elä tingi jarruista, tingi vanteista. Jarrujen vaihto tehottomampiin ei liene laillistakaan. Lisäksi satuoita pienentäessä ja mäntälukua/-alaa vähentäessä pitää pääsylinteri vaihtaa erikokoiseen, ettei teho katoa ja mahdollisesti myös takasatulat, ettei mene jarrutasapaino pers*elleen.
Taas jos hakusesssa on oikeasti isommat ja tehokkaammat vehkeet, mutta pienemmällä satulan ulostulolla, niin enpä sano ei. muista tutkia männänhalkaisijoiden suhteet tarkkaan, että saat tehokkaat, tunnokkaat ja tasapainoiset jarrut.
Taas jos hakusesssa on oikeasti isommat ja tehokkaammat vehkeet, mutta pienemmällä satulan ulostulolla, niin enpä sano ei. muista tutkia männänhalkaisijoiden suhteet tarkkaan, että saat tehokkaat, tunnokkaat ja tasapainoiset jarrut.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
samat "isot" jarrut siinä on... Sun autoon ei ole ikinä saanutkaan "pieniä". Sorvaa vanteeen takareunasta pala pois. sekin on nähty, ja ihan toimiva ratkaisu tiettyyn asteeseen saakka.
Sehän on kuitenki aivan selvää että vannevalinta on melkosesti päin persettä.
Sehän on kuitenki aivan selvää että vannevalinta on melkosesti päin persettä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.