Sattuisko täällä olemaan kellään tietoa/neuvoja/ehdotuksia?
Mittariston moninapaliittimen kasaaminen? E300D turbo-92
Mittariston moninapaliittimen kasaaminen? E300D turbo-92
No kävipä näin onnellisesti, se mittariston takana vasemmassa alanurkkassa sijaitseva pyöreän mallinen isohko liitin sitten ns. levisi käsiin. Tuleepi melkoinen määrä liittimiä/johtoja niihin muovisen liittimen kolosiin/napoihin ympyrän muotoon (pyöreitä "miniapikoita" )ja numerotkin näkyy mittarinpuolella olevan, mutta mistä se kaavio jossa ne värit niihin numeroihin löytyy? Vai kuinkas tästäkin hölmöilystä nyt selviää?
Sattuisko täällä olemaan kellään tietoa/neuvoja/ehdotuksia?
Sattuisko täällä olemaan kellään tietoa/neuvoja/ehdotuksia?
Viimeksi muokannut Köster, 08.9.2011 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jos katsot mittariston kuvaan. Piirrät kuvitteellisen vaakaviivan puolikuun suoran reunan mukaisesti. Tulevat nastat 11 ja 3 viivalle, nasta 11 vasemmalle puolelle ja nasta 3 oikealle.
Laske nastat 11,12,13,14 ja 15 vasemmalta ala kautta oikealle
Sitten olet nastassa yksi, johtonipun maa, (ruskea johto) naaras pitäisi löytyä. Mittarillakin on aika helppo selvittää, missä on jatkuva maa.
ja loput nastat oli sitten 2 ja 3
Kuvassa näkyy johtonipun liittimessä on jokin merkki puolikuun ala ja ylpuolella.
Lisäksi (mutu) siinä 1 ja 2 nostan välissä liittimessä on kolo.
Ja virallisesti esitettynä
eri kohdistuksella
autodidakti
Jep, oli 300TD Turbo. mitä katselin luultavasti... nooh oppia ikä kaikki
.
Anyway,nyt on piuhat paketissa oikein, vielä selvittämättä tuo latauksen,öljynpaineen ja kaukovalojen merkkivalon palamattomuus>ei syty käynnissä tai virta päällä asennossa startatessa>eivät siis ollenkaan ja laturikin
lopetti lataamisen>hiilipakkaa ehdotettu vaihtoon vaikka uusi olikin... toivotaan jotta niin "vähällä" tokenis >minä, kun kuvittelin sen merkkivalon silloin vasta loistavankin koko ajan jos säädin rikki?
Anyway,nyt on piuhat paketissa oikein, vielä selvittämättä tuo latauksen,öljynpaineen ja kaukovalojen merkkivalon palamattomuus>ei syty käynnissä tai virta päällä asennossa startatessa>eivät siis ollenkaan ja laturikin
lopetti lataamisen>hiilipakkaa ehdotettu vaihtoon vaikka uusi olikin... toivotaan jotta niin "vähällä" tokenis >minä, kun kuvittelin sen merkkivalon silloin vasta loistavankin koko ajan jos säädin rikki?
Tjooh, useimmissa autoissa se latausvalo ei tiedä lataamattomuudesta mitään, se syttyy, jos laturi ei pyöri, tahi hiilissä on kehno kontakti.
Vaan laturikaan ei lataa, jos lamppu ei toimi ollenkaan, eli entäs jos vika onkin siellä mittariston päässä, varoitusvaloissa ja sen takia ei laturi heitä volttia?
Edith Piaf: Tuolla toisessa topikissa lukikin, että valot palaa, jos herätepiuhan lyö laturin persiistä maihin, eli unohdetaanpa tämä.
Voiskos sen herätteen kulussa olla jotain ongelmia, johto poikki jostain?
Vaan laturikaan ei lataa, jos lamppu ei toimi ollenkaan, eli entäs jos vika onkin siellä mittariston päässä, varoitusvaloissa ja sen takia ei laturi heitä volttia?
Edith Piaf: Tuolla toisessa topikissa lukikin, että valot palaa, jos herätepiuhan lyö laturin persiistä maihin, eli unohdetaanpa tämä.
Voiskos sen herätteen kulussa olla jotain ongelmia, johto poikki jostain?
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
No niin, se laturi meni vaihtoon ja nyt pelittää , eka tonnin meni jo hyvällä jännitteelläFenton kirjoitti:Tjooh, useimmissa autoissa se latausvalo ei tiedä lataamattomuudesta mitään, se syttyy, jos laturi ei pyöri, tahi hiilissä on kehno kontakti.
Vaan laturikaan ei lataa, jos lamppu ei toimi ollenkaan, eli entäs jos vika onkin siellä mittariston päässä, varoitusvaloissa ja sen takia ei laturi heitä volttia?
Edith Piaf: Tuolla toisessa topikissa lukikin, että valot palaa, jos herätepiuhan lyö laturin persiistä maihin, eli unohdetaanpa tämä.
Voiskos sen herätteen kulussa olla jotain ongelmia, johto poikki jostain?
Mukava, että on vielä apua saatavilla ilman suuria seteleitäkin.
Kiitokset suuret teille kaikille,jotka jaksoitte olla avuksi!!