Pa*kankiertoventtiili sulaa S 350 turboD
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Pa*kankiertoventtiili sulaa S 350 turboD
Mikähän mokoman aiheuttaa? Ilmeisesti jo kolmas venttiili joka on posahtanut lautasen jälkeen kevytmetalliosastaan puhki, eli ahtoputken puolelta. Alipaineella kai tuo pelaa, miten? Oisko joku solenoidiventtiili rikki ja son*aluukku on raollaan koko ajan?
Kertokaahan viksummat tuon laitteiston sielunelämästä, mahdollisista vikapaikoista ja miten laitteiston saa pois käytöstä ilman siitä aiheutuvia vikatiloja.
Kertokaahan viksummat tuon laitteiston sielunelämästä, mahdollisista vikapaikoista ja miten laitteiston saa pois käytöstä ilman siitä aiheutuvia vikatiloja.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
-
- Viestit: 2133
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
-
- Viestit: 2133
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Pitääkös tuostakin vielä sitten nykäistä ilmamäärämittarin sähköliitin irti, ettei mene vikatilaan, jos kerran on ilmmm ?
Sinähän Mika muistaakseni neuvoit sen minulle, ja siitä lähtien se on ollut irti, ja hyvin pelaa.
Sitä ennen tuli kokeiltua vaikka miten, mutta aina vaan tormuuttaessa meni vikatilaan, ja jätti "ohijuoksutuksen" auki.
Sinähän Mika muistaakseni neuvoit sen minulle, ja siitä lähtien se on ollut irti, ja hyvin pelaa.
Sitä ennen tuli kokeiltua vaikka miten, mutta aina vaan tormuuttaessa meni vikatilaan, ja jätti "ohijuoksutuksen" auki.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
jaa en kyllä tiiä kestääkö kaljapullon korkki kuinka pitkään mutta oon muutamalla kaverilla nähny että vuosiaki voipi semmonen kestää.. toki eihän se haittaa jos sinne jonku paksummanki kampheen laittaa kaljapullon korkista taisi olla tehty mikan ex 350:sessäki "sokia" pakosarjan pääthyn. (ot)mikan ex. minun ex. ja taas mikan ex..
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ka ei läksiny laukkaamaan vaikka laiton sokiat tiivisteet siihen laipolle. Myötätuulta näky mittarilla olovan 0.9 veto päällä, vaihossa piikkaa kiloon. Imusarjalta lähtöö letku paineanturin näköseen sähkökikkulaan ja siitä haaralla pumpun päälle. Onko ahtonalasen syötön sääjinkello? Kalavo ei piä, mistä uus?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mistä nää sen Korean löysit? Peoples Republic of China on P.R.C. http://en.wikipedia.org/wiki/People%27s ... c_of_China
Jaa niin aiheeseen. Mistä saa uusia/vanhoja ehjiä kelloja? Merkkiliike möisi kernaasti uuven pumpun kellon kanssa kytkykaupalla.
Jaa niin aiheeseen. Mistä saa uusia/vanhoja ehjiä kelloja? Merkkiliike möisi kernaasti uuven pumpun kellon kanssa kytkykaupalla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.