Öljyt tiputin pois ja öljypohjan kans. Öljy oli vähän tummaa muttei kovin palaneelle tuoksahtanu,öljypohjassa kuitenki oli jotain pientä roskaa..
722.3 oikkuilee taas
722.3 oikkuilee taas
Elikkäs ykköstä ei kytke kun puolen minuutin odottamisen jälkeen ja sievästi kaasua painamalla koittaa lähtä liikenteeseen mutta vaihde lähtee heti pois päältä..muut vaihteet pelaa muuten mutta vaihtaa melko pehmeästi. Ja kaikki tämä siis ilmeni muutaman tunnin seisonnan jälkeen jota ennen toimi aivan täysin.  
 
Öljyt tiputin pois ja öljypohjan kans. Öljy oli vähän tummaa muttei kovin palaneelle tuoksahtanu,öljypohjassa kuitenki oli jotain pientä roskaa..
  Onko hankala homma ja onnistuisko tämmösen poropeukalon putsata venttiili koneistoa ?  
			
			
									
									Öljyt tiputin pois ja öljypohjan kans. Öljy oli vähän tummaa muttei kovin palaneelle tuoksahtanu,öljypohjassa kuitenki oli jotain pientä roskaa..
C250TDT -98
						Noh käytimpä tänään auki sen 1-2 vaihteiden systeemin venttiilipöydästä ohjeen mukaan johon pitäis vaihtaa se korjaussarja jos vaihdot luistaa. Siellä sisällä olevassa keltasessa muovi "männässä" oli o-renkaat jotka oli molemmat viistosti poikki. Kuuluuko näin ollakkin?  
Pistin mehut takas sisään mutta eihän tuo kummentunu yhtään...Pakki oikein kunnolla losahtaa päälle mutta eteenpäin vievät vaihteet eivät tunnu edes oikein kunnolla kytkeytyvän
Osaisko joku auttaa?
			
			
									
									Pistin mehut takas sisään mutta eihän tuo kummentunu yhtään...Pakki oikein kunnolla losahtaa päälle mutta eteenpäin vievät vaihteet eivät tunnu edes oikein kunnolla kytkeytyvän
Osaisko joku auttaa?
C250TDT -98
						- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55
 
Mullon ollu samankaltanen ongelma ja oli takapannan servon mäntä halaki. 
  Vai mikä nimi sillä ny olikaan
Laatikon takaosassa ne pyöriät "luukut" tai mikkä onkaa, niien kohalla on takapantaa puristelemasa. En muista mikä juttu sen korjaaminen on että saiskos sen peräti laatikko paikollaan mutta ylleensähän kun takapakasta puhutaan niin.....sehän on se viimenen osa joka on käjesä ku purkaa laatikon.
			
			
									
									Laatikon takaosassa ne pyöriät "luukut" tai mikkä onkaa, niien kohalla on takapantaa puristelemasa. En muista mikä juttu sen korjaaminen on että saiskos sen peräti laatikko paikollaan mutta ylleensähän kun takapakasta puhutaan niin.....sehän on se viimenen osa joka on käjesä ku purkaa laatikon.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
						-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55
 
- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55
 
Joo justiisa tuo 6 sakaranen oli halaki!touhottaja kirjoitti:tätäkö meinasit![]()
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
						-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
