300 bensan laatikossa vaihteitten välissä viive
300 bensan laatikossa vaihteitten välissä viive
eli tuli ostettu tollanen 300 bensa merssu ja automaatti laatikossa on 2/3 ja 3/4 vaihteitten välissä sellanen viive et kiekat nousee mut mitään ei tapahu et missä on vika. sen verran ite kattelin et lootassa oli öljyt alarajassa ja lisäsin sit sitä mut nyt tulee hyttiin sellanen palaneen öljyn haju 
  aattakkeee ku aika hepreaa toi merssun laatikko mulle  
			
			
									
									
						Korjaussarja auttanee ainakin tuohon 2->3 vaihtoon. Liekkö samaa sarjaa saatavana myös 3-> vaihtoon. Myös laatikon paineiden nosto laatikon kyljestä voisi auttaa  
			
			
									
									www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
						CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55
 
joo sen sarjan saa varmaankin ihan tarvikkeena?? oisko kellään kuvaa minne se sarja laitetaan ja siitä paineen säätö savotasta nii ei tarviis viedä minnekkään tohtorin pakeille ku ovat nii pirun kalliita  
 meneekös tohon laatikkoon ihan dextron 2 vai  pitääkö lorauttaa ihan kolmoset sisään? ja paljoko tuota öljyä menee sinne
			
			
									
									
						- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55
 
tietääkseni sitä sarjaa ei saa tarvikkeena, mutta veholta saakölbertti kirjoitti:joo sen sarjan saa varmaankin ihan tarvikkeena?? oisko kellään kuvaa minne se sarja laitetaan ja siitä paineen säätö savotasta nii ei tarviis viedä minnekkään tohtorin pakeille ku ovat nii pirun kalliitameneekös tohon laatikkoon ihan dextron 2 vai pitääkö lorauttaa ihan kolmoset sisään? ja paljoko tuota öljyä menee sinne
sarja laitetaan venttiilipöydän sissään
ohjauspainetta voi säätää lootan kuskinpuolen kuppeesta missä on sellanen kumi hattu päällä taikka sellanen vipua muistuttava näppylä
tässä se vanahempi malli, tuon mustan tulupan alla avvain millä sääjetään

tässä sitten uutempi malli

myötäpäivään paine nousee ja vastapäivään paine laskee
noita modulaattoreita on sitten monen värisiä
Sen pystyy myös itse vaihtamaan, ei ole kuuleman mukaan paha homma. Oliskohan ollu muutamalla pultilla kiinni. Jossakin oli ohjeetkin siihen jos en väärin muista. Saako nuita korjaussarjoja myös muille vaihteille?
			
			
									
									www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
						CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55
 
korjaus satseja saaMultiviri kirjoitti:Sen pystyy myös itse vaihtamaan, ei ole kuuleman mukaan paha homma. Oliskohan ollu muutamalla pultilla kiinni. Jossakin oli ohjeetkin siihen jos en väärin muista. Saako nuita korjaussarjoja myös muille vaihteille?
se on sellanen neliskanttinen kansi ja neljällä urakanta ruuvilla kiinni ja kansi löytyy moottorin puoleisesta päästä venttiilipöydästä
kun vaihtaa uutta satsia, sitten ei kannata reikään jättää mitään vanahaa, vaan kaikki vaihetaan mitä pusissa tulee
tässä paikasta vähän likempää

- 
				touhottaja
 - Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
 - Viestit: 6067
 - Liittynyt: 07.3.2007 17:55