600 ei lähde käyntiin..? MIKSI??
600 ei lähde käyntiin..? MIKSI??
Eli siis ajelin tuolla möhköllä tuohon paikalliselle huoltsikalle eikä siinä ollut mitään vikaa.. mutkun olin lähössä pois sieltä ni eipäs lähekkää enää käyntiin.. osaisko joku viisas kertoo että miksei?
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Auttakaas nyt joku avutonta..
Vai pitääk tollekii tehä näin et sen saap taas liikenteesee?
http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Wer ... 91F621.jpg
Vai pitääk tollekii tehä näin et sen saap taas liikenteesee?
http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Wer ... 91F621.jpg
no onko siinä se sama ku 300-24 moottori mutta tuplana? sillo mä tarkkailisin virranjakajan sisään iha ekana... tai siis teinkin 300 kanssa ja siel se vika ollu aina ja useamman kerran.
Oireetkin on iha samat. Onnellisena ajaa huoltsikalle, ja sit ei mitää eloo tankkauksen jälkeen.
Syy: virranjakaja rikki. Niin kansi kuin pyörijäkin.
mutta tää o vaa M104 kutoskoneen juttuja, tuosta kaksoisrivikutosesta en tiedä mitää.
Oireetkin on iha samat. Onnellisena ajaa huoltsikalle, ja sit ei mitää eloo tankkauksen jälkeen.
Syy: virranjakaja rikki. Niin kansi kuin pyörijäkin.
mutta tää o vaa M104 kutoskoneen juttuja, tuosta kaksoisrivikutosesta en tiedä mitää.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tarvii kurkata myös sinne.. Tai siis tässä tapauksessa niihin.Sergey kirjoitti:no onko siinä se sama ku 300-24 moottori mutta tuplana? sillo mä tarkkailisin virranjakajan sisään iha ekana... tai siis teinkin 300 kanssa ja siel se vika ollu aina ja useamman kerran.
Oireetkin on iha samat. Onnellisena ajaa huoltsikalle, ja sit ei mitää eloo tankkauksen jälkeen.
Syy: virranjakaja rikki. Niin kansi kuin pyörijäkin.
mutta tää o vaa M104 kutoskoneen juttuja, tuosta kaksoisrivikutosesta en tiedä mitää.
tuli vaan mielee etten kyl ees menny tankkaamaa sinne..
Mut kuitenkii, kiitos vinkistä!
Mittaas jollain bensanpaine sieltä koneen keskellä olevan muovin takaa näkyvästä mittausliitännästä.
Pitäis olla jotaki 3kilon luokkaa.
Tällä selviää että pyöriikö bensapumppu myös startatessa.
Tuleeko kipinä varmasti molemmin puolin?
Toki pitäs se käynnistyä ja käydä kuudellakin jos toinen puoli on mykkä.
Tässähän on kahdet M104 320 24V sytkälaitteet ja vissiin ruiskukin on 320:stä
Eli aika harvoin tulee yhtäaikaa molemmille puolille sytkävikaa.
Samoin ruiskuja on kahdet joille on yhteistä vain polttoainepumppu, bensaraili ja se "basic moduli" jossa on niitä sulakkeita siellä muovikotelossa.
Oletko startannut kuinka pitkään yhtäjaksoisesti sitä konetta?
Mulla kun on ollut tuota nokka-anturi vaivaa niin vaatii joskus kuumana lähemmäs 10sek veivin että syttyy.
Pitäis olla jotaki 3kilon luokkaa.
Tällä selviää että pyöriikö bensapumppu myös startatessa.
Tuleeko kipinä varmasti molemmin puolin?
Toki pitäs se käynnistyä ja käydä kuudellakin jos toinen puoli on mykkä.
Tässähän on kahdet M104 320 24V sytkälaitteet ja vissiin ruiskukin on 320:stä
Eli aika harvoin tulee yhtäaikaa molemmille puolille sytkävikaa.
Samoin ruiskuja on kahdet joille on yhteistä vain polttoainepumppu, bensaraili ja se "basic moduli" jossa on niitä sulakkeita siellä muovikotelossa.
Oletko startannut kuinka pitkään yhtäjaksoisesti sitä konetta?
Mulla kun on ollut tuota nokka-anturi vaivaa niin vaatii joskus kuumana lähemmäs 10sek veivin että syttyy.
Mika.T kirjoitti:Mittaas jollain bensanpaine sieltä koneen keskellä olevan muovin takaa näkyvästä mittausliitännästä.
Pitäis olla jotaki 3kilon luokkaa.
Tällä selviää että pyöriikö bensapumppu myös startatessa.
Tuleeko kipinä varmasti molemmin puolin?
Toki pitäs se käynnistyä ja käydä kuudellakin.
Tässähän on kahdet 320 24V sytkälaitteet.
Eli aika harvoin tulee yhtäaikaa molemmille puolille sytkävikaa.
Samoin ruiskuja on kahdet joille on yhteistä vain polttoainepumppu, bensaraili ja se "basic moduli" jossa on niitä sulakkeita siellä muovikotelossa.
Oletko startannut kuinka pitkään yhtäjaksoisesti sitä konetta?
Mulla kun on ollut tuota nokka-anturi vaivaa niin vaatii joskus kuumana lähemmäs 10sek veivin että syttyy.
Kipinää ei tullu katottuu ku toiselta puolelta..
Ja on otettu pitkiä startteja tuloksetta.. Tai siis hetken ku antaa seisoo paikallaa eikä koske mihinkää ni heti ku starttaa ni lupaa kerran. ja sen jälkee on taas ihan kuollu ennenku jonkuu 5-10 min. oottelee ja käy kokeilees uuestaa ni käy ihan samal taval..?
Tuli mielee et onks toi ruisku kuin tarkka tuosta akun jännitteestä?
Ajattelin vaan ku kylältä kuulin et ainakaa hestecci ei lähe käymää jos jännite laskee liian alas..?
Lähtee se vakioruutanalla käyntiin. Mutta eihän se pahaa tee vaikka antaa kaapeleilla lisävirtaa akkuun.
Tuo oire että hörähtää mutta ei käynnisty viittaa kyllä rikkinäiseen bensapumppuun tai sitä ohjaavaan releeseen.
Jos annat virtaa niin ennen starttia käytä kaukosäädöllä ovet lukossa ja auki niin ajonesto kuittaa itsensä.
Tuo oire että hörähtää mutta ei käynnisty viittaa kyllä rikkinäiseen bensapumppuun tai sitä ohjaavaan releeseen.
Jos annat virtaa niin ennen starttia käytä kaukosäädöllä ovet lukossa ja auki niin ajonesto kuittaa itsensä.
Viimeksi muokannut Mika.T, 14.11.2011 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Entäs mistä löytyy se rele?Mika.T kirjoitti:Lähtee se vakioruutanalla käyntiin. Mutta eihän se pahaa tee vaikka antaa kaapeleilla lisävirtaa akkuun.
Tuo oire että hörähtää mutta ei käynnisty viittaa kyllä rikkinäiseen bensapumppuun tai sitä ohjaavaan releeseen.
kokeiltii jo starttiboosterilla mut ei auttan..
Koht vois olla "pikku" vikanen möhkö edullisest sulle varaosiks..
Kaveri ainaki väitti että pyörii.Mika.T kirjoitti:No jos se vielä lupailee niin ei ne varmaan vielä rikki ole.
Mutta voi polttaa niitä sulakkeita sieltä poksista mistä taisit eilen tarkitaakkin.
Eikun kuuntelemaan sitä bensapumppua sinne taka-akselin tienoille.
Mut toki ei olis eka kerta ku suriseva bensapumppu ei teekkään painetta..
perkeleen työt ku haittaa noit harrastuksia ni on ain pimeetä ku kerkiää jotaa tekee tolle kauppakassille..
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Entäs jos se kasteli tulpat ja se on siinä.... kokemuksia vakkilaisen veekutosesta kun kerran kastelee kunnolla tulppaset , niin käyntiin vaan enään uusilla.
Ja näitä tapauksia on useita , ei ainut 30.venanen....
Tämäkin vikatila on selvitetty myöhemmin, akussa heikko lataus ja tuikkaa vikaakodiksi nokka-akesin asentotunnistimet.
Työntään polttoainetta pyttyyn, niin että riittää....
Tämä oli vaan heitto , tosin noita tulppia menee nykyään muissakin laitteissa pilvin pimein.
Ja näitä tapauksia on useita , ei ainut 30.venanen....
Tämäkin vikatila on selvitetty myöhemmin, akussa heikko lataus ja tuikkaa vikaakodiksi nokka-akesin asentotunnistimet.
Työntään polttoainetta pyttyyn, niin että riittää....
Tämä oli vaan heitto , tosin noita tulppia menee nykyään muissakin laitteissa pilvin pimein.
big jopo
Tota Mika T:n topikkia kun lueskelin niin noi tulpat tais olla ainoa järkevän hintanen osa tohon laitteeseen ni voishan nekin sinne vaihtaa..audimies kirjoitti:Entäs jos se kasteli tulpat ja se on siinä.... kokemuksia vakkilaisen veekutosesta kun kerran kastelee kunnolla tulppaset , niin käyntiin vaan enään uusilla.
Ja näitä tapauksia on useita , ei ainut 30.venanen....
Tämäkin vikatila on selvitetty myöhemmin, akussa heikko lataus ja tuikkaa vikaakodiksi nokka-akesin asentotunnistimet.
Työntään polttoainetta pyttyyn, niin että riittää....
Tämä oli vaan heitto , tosin noita tulppia menee nykyään muissakin laitteissa pilvin pimein.