sport/mikä lie economy välillä... Tietenkin se on paskana
W124 230 e automaatin sport/economy namiskan tominta
W124 230 e automaatin sport/economy namiskan tominta
Do diin, Miten toi namiska vaikuttaa... meikä ei huomaa mitään eroa
sport/mikä lie economy välillä... Tietenkin se on paskana
 vaikuttaako tuo myös tuohon hetkelliseen vaihtamis nykäsyyn välillä. (kylmänä nykäsee ennemmän) olisko jotain syy yhteyttä moiseen. Voishan se tietysti pelittää kun se nappi siinä on. vai raapasenko helvettiin 
			
			
									
									
						sport/mikä lie economy välillä... Tietenkin se on paskana
Se on Standart/Economy, vaikuttaa vaihteiston toimintaan aikaistamalla isommalle vaihtoja E:n ollessa valittuna osakaasukiihdytyksissä. Laatta pohjassa ei vaikutusta. Myös jos lähdetään tasavauhdista kiihdyttämään, niin pitää isomman pykälän silmässä, eikä vaihda pienempää niin herkästi.
Pehmentää ajotuntumaa, mahdollisesti vaikuttaa kulutukseen. (+tai-, riippuu kuskista
 )
			
			
									
									Pehmentää ajotuntumaa, mahdollisesti vaikuttaa kulutukseen. (+tai-, riippuu kuskista
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
 
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
						Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Toimiko sulla kickdown normaalisti? Se kikkarin kytkin siellä kaasupolkimen alla ohittaa tuon E/S-namiskan eli jos kikkari toimii nii vika on tod.näk. tuossa keskikonsolin katkaisijassa (voi olla yksinkertaisesti täys p_skaa minkä takia ei toimaa).
Mutta jos kikkarikaan ei toimi kunnolla nii siellä pannuhuoneessa jossain sulakerasian etupuolella on sellainen (olisko reilun tulitikkuaskin kokoinen) musta mötikkä mihin tulee 2x ohut muoviputki ja yksi parikaapeli... tuo E/S-namiska ohjaa tuota venttiiliä mikä sitte laskee tarvittaessa alipaineen laatikolle joten kannattaa kiteytyä tuon venttiilin toimintaan (tuleeko virtaa/alipainetta). Se kyljessä oleva muoviputki on tulo ja päällä oleva on lähtö mikä menee lootalle...
			
			
									
									Mutta jos kikkarikaan ei toimi kunnolla nii siellä pannuhuoneessa jossain sulakerasian etupuolella on sellainen (olisko reilun tulitikkuaskin kokoinen) musta mötikkä mihin tulee 2x ohut muoviputki ja yksi parikaapeli... tuo E/S-namiska ohjaa tuota venttiiliä mikä sitte laskee tarvittaessa alipaineen laatikolle joten kannattaa kiteytyä tuon venttiilin toimintaan (tuleeko virtaa/alipainetta). Se kyljessä oleva muoviputki on tulo ja päällä oleva on lähtö mikä menee lootalle...
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
						R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11