Paremmin säädettävää alustaa

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W124.
Vastaa Viestiin
jezze rs
Viestit: 90
Liittynyt: 23.12.2011 15:18

Paremmin säädettävää alustaa

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Eli nyt sitten olis kilpa-autoon saatava vähän säätöjä lisää.

Edessähän näissä ei ole mitään camber säätöä? Onkos noita joku toteuttanut? Vaihtoehdot ovat lajin sääntöjen puitteissa
- Säädettävä yläpää (tämä varmaan parempi vaihtoehto)
- Joissain autoissa vakionakin löytyvät epäkeskot puslat

Taakse taas ainoa vaihtoehto taitaa olla tuo puslien epäkeskomalli. Saako näitä jostain valmiina? Tai voihan niitä pomista sorvauttaakin.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Re: Paremmin säädettävää alustaa

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 19.10.2025 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jezze rs
Viestit: 90
Liittynyt: 23.12.2011 15:18

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Onko noin? Jos on niin sitten täytyy kyllä lähteä optikolle. En kyllä yhtään huomannut, että olisi.
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

ei ole takana camber säätöä. mutta laita sinne säädettävät tangot. Raptec oy tekee niitä. ja eteen säädettävät yläpäät ja vaikka ne e36 bemun tolpat.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6034
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 19.10.2025 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Edessä on epäkeskot molemmissa malleissa.
jezze rs
Viestit: 90
Liittynyt: 23.12.2011 15:18

Viesti Kirjoittaja jezze rs »

Lajin säännöt ei salli camber säätötankoja vaan takaripustus täytyy olla vakio. Puslia saa vaihtaa ja säätää sillä ne ovat vapaat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 alusta”