mitkä värit ovat lampunkannalle jossa lukee ABS
mitkä värit ovat lampunkannalle joka on (merkkivalo ehjille polttimoille)
mitkä värit ovat pesunestesäiliö tyhjä
nämä olisi kiva tietää

yv.t lähetettyArto N kirjoitti:Pistä vaikka spostiosoittees yyveellä ni lähetän sulle kuvan mittariston takapuolelta mistä näkee että minkämoinen piuha mihinkin menee.
Salamanvälähdys vähän häirittee mutta mitäs sitten
just just kepponen on tehty.. ei ole lappujaMika.T kirjoitti:Niissä johdoissa on liimattuna paperilappu jossa on numero. Ja mittariston perässä on myös numerot... Eli numero Oikeaan numeroon ja A´vot.![]()
Tosin jos joku on johdoista nuo numerolaput repinut widuillessaan pois. niin vähänhän tuo kyllä teettää että saa kaikki oikeille paikoille.
-V.punainen/punainendollarihymy kirjoitti:mitkä värit ovat lampunkannalle jossa lukee ABS
-Musta/punainen/violettidollarihymy kirjoitti:mitkä värit ovat lampunkannalle joka on (merkkivalo ehjille polttimoille)
Tämä pitäisi olla se, jonka johdot tulevat sieltä toiselta puolen mittaritaulua. Värit eivät tiedossa.dollarihymy kirjoitti:mitkä värit ovat pesunestesäiliö tyhjä
Tämä pitäisi olla se, jonka johdot tulevat sieltä toiselta puolen mittaritaulua. Värit eivät tiedossa.Roisto kirjoitti:Terve
dollarihymy kirjoitti:mitkä värit ovat pesunestesäiliö tyhjä
kehveli teidän KANSSANNE.. VEDÄTÄTTE mua.. tolleen..Roisto kirjoitti:Se on rikkinäisten polttimoiden varoitusvalo.dollarihymy kirjoitti:mikäs se lampunkuva siinä mittaristossa on.. mulla siihen ei syty valoa edes startatessa..
mikä sen lampun toiminta sitten ON![]()
t.
Risto
Sori.dollarihymy kirjoitti:kehveli teidän KANSSANNE.. VEDÄTÄTTE mua.. tolleen..
eikös senkin pitäisi syttyä jos laittaa virrat päälle..![]()
dollarihymy kirjoitti:
kehveli teidän KANSSANNE.. VEDÄTÄTTE mua.. tolleen..
eikös senkin pitäisi syttyä jos laittaa virrat päälle..![]()
ilmankos täällä olo on niin KOTOISAAHVM kirjoitti:Ei nää kato dollarihymy oo tahallaan tolloja, myö ollaan ihan oikeesti tämmösiä idiootteja.