re85- pitäisikö testata kaasari mazdalla kuinka käy ?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
-zamppa-
Viestit: 113
Liittynyt: 27.11.2007 11:21

Viesti Kirjoittaja -zamppa- »

eero1989 kirjoitti:
MatKa kirjoitti: (lambda ~1,2) .
ei kai tuo aiheuta mitään toimenpiteitä tuollainen lukema :wink:
No ja ihan varmasti aiheuttaa. KVG.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Juu sielläpä saattaa kohta olla männässä reikä... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
lystis
Perämoottorin Kauhu
Viestit: 1796
Liittynyt: 19.4.2008 21:17
Paikkakunta: Invala

Viesti Kirjoittaja lystis »

Naapuri joka kulukee kokkelbyssa töissä tuntu tankkaava sieltä sitä pirtua ja oli meinannu että alakaa olla kohta suhe 50/50 eikä kuulema mitää oiretta muuta ku :kuski: pikkuse on kulutus lisävyny vaa.
Autua en ny tähä hättää muista mikä sen on mutta joku ranskis muistaaksein mahtaa olla ja vuosimallista ei mitää hajua, nehe saattaa muistaa paremmi mikä hujolla on työautona ?
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.

- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

2 litrane olikoha rellu megane :roll:
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Avatar
MatKa
Viestit: 314
Liittynyt: 25.3.2006 12:20
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Viesti Kirjoittaja MatKa »

-zamppa- kirjoitti:
eero1989 kirjoitti:
MatKa kirjoitti: (lambda ~1,2) .
ei kai tuo aiheuta mitään toimenpiteitä tuollainen lukema :wink:
No ja ihan varmasti aiheuttaa. KVG.
Joo, ei tarvinu toista kiihdytystä kokeilla. Nyt piirejä odotellessa mennään megaruutan voimin niin pysyy seokset alueella.
S210 220 CDI -02
Avatar
-zamppa-
Viestit: 113
Liittynyt: 27.11.2007 11:21

Viesti Kirjoittaja -zamppa- »

Itselläni tuo oma kuus-johtonen näytti lambdaksi 0.86-0.88 täyskaasulla. En hyväksy sitä silti. Pakko saaha kaiken varalta vielä hieman rikkaammalle. Osakaasullahan tuollainen lukema on jo suht ok. Pitäisi vaan saada jostain adapteri prommeriin niin onnistus piirille poltella uutta koodia.. :roll:
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

ranskasta saa ruisku autoihin muutos bokseja jopa mersuihin ja makso jotain 350 euroa mukaan tulee uus lamda ja flex boksi joka ei oo paha asentaa moottori ohjaus boksin ja suutinten väliin tulee semmoset valmiit liittimet muutako pukkaa paikoilleen 280r6 vm-95 toimii täysin. :D
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Tänään tuli kokeiltu tuota omaa kaasari Skailainia GTass (nooh tatsuni ku tatsuni) tankissa noin 15L bensaa ja 25L 85:sta. Vähän meinaa nykiä joissain tilanteissa enemmän kuin aiemmin, mutta jos matkaa ajaa niin eipä juuri huomaa. Ei se ole kiihtynyt ennenkään :nocando:
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Bomber4 kirjoitti:Olen ajanut vuoden verran S123 230te:llä k-jet, E10:llä eikä ole sillä ollut ongelmia. Nyt sitten n. tankillisen E10 50% seassa E85 50%,en kovin tarkasti suhteita tiedä ,mutta suunnilleen samalla rahalla suhteessa ostanut tankkiin ja ajanut. En ole huomannut autossa mitään oireita pl. kylmänä muutaman kymmenen metrin matkalla saattaa nykästä vähän. En tiedä onko moottorini jo niin loppu,että se sietää tuon seoksen vai hajoaako myöhemmin. No testing testing. En ole autoon tehnyt mitään teknisiä muutoksia joita noille aineille pitäis tehdä. Kulutus on muutenkin kova tuolla autolla ja en aio mitata muutenkaan mitä nyt kuluttaa,vielä ainakaan.
Matka tällä laitteella jatkuu sekoitus bensalla vieläkin. Hyvin on pelannut.Samat seokset käytössä.
Star
Avatar
stanger
Tolokun mies
Viestit: 2068
Liittynyt: 30.9.2005 16:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

Toyota avensiksella on tullut ajeltua satunnaisesti 50%/50% seoksella...
ei mitään vaikutusta ajoon....ei nyki ja on yhtä laiska kuin ennenkin 8)
BMW E31 V12
frak
Viestit: 231
Liittynyt: 28.10.2010 16:15

Viesti Kirjoittaja frak »

stanger kirjoitti:Toyota avensiksella on tullut ajeltua satunnaisesti 50%/50% seoksella...
ei mitään vaikutusta ajoon....ei nyki ja on yhtä laiska kuin ennenkin 8)
Kaikki sekakäyttäjät varmasti muistavat käyttää tuplasti tiheämpää öljynvaihtoväliä jne. :-)

Taitaa alkoholin todelliset moottoria degeneroivat vaikutukset siirtyä siististi seuraavalle käyttäjälle tai vuosien päähän.
Avatar
markusm
Häjy
Viestit: 2747
Liittynyt: 09.10.2005 1:43
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja markusm »

yli puolitoista vuotta ja 20tkm ajeltu mazdalla 50%50 seoksella, nyt on mazdan aika jäädä eläkkeelle mitä luultavinmin.
yhteenveto-
ei onegelmia, ei käynnistyksessä kesälllä ei talvella, ei menny mitään rikki eikä alkanu mitään vuotamaan.
kulutuseroa ei ollut sellaista että sen olisi voinut huomata.
säästöt huomattavia.
yli 50 suhteella etanolia auto alkasi pikkuhiljaa nykimään.

------------------------------------------------------------------------------------

nyt kun 200e mazda alkaa olla palvellut elonsa kunnialla loppuun, niin otan seuraavaksi tarkasteluun vuosimallin 91 gli ruiskoneisen ja katalysaattorilla varustetun mitsubishi galantin.

saas nähdä kuinka ruiskutekniikalla ja katilla varustettu auto käyttäytyy moisella aineella.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
ft79
Viestit: 96
Liittynyt: 26.3.2012 22:13

Viesti Kirjoittaja ft79 »

frak kirjoitti:Aika moni kokeilee tietämättään polttoöljyä pesnavehkeessä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/kavitko ... 47337.html

ei oikeen meinaa toimia.. PÖ menee lopulta öljyjen sekaan..
tiedä sitten miksi, mutta näin kävi -72 cortinassa..

noh.. moottorikin oli vähintääkin ehtoo puolella.. :lol:
124 250TD -94 :asd:, AC, ABS > AA? :D
124 200D -93 jäi varaosiksi
Ford Cortina -68
Ford Taunus coupe -76
Ford Taunus 2d -79

w201 ja Bmw e34 Osia myydään..
huuksa
Viestit: 50
Liittynyt: 05.12.2010 12:40
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja huuksa »

ennen kun oli moottoripetrooli saappia ja olikose petrooli horizontti kokeiltiin moottoripetroolia totke tartissa vm 67 puolet ja puolet hyvin pelas minne moottori petrooli vehkeet hävis
Avatar
markusm
Häjy
Viestit: 2747
Liittynyt: 09.10.2005 1:43
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja markusm »

mitsussa nyt jotain 20-30 välillä oleva seos tankissa, re:tä, pikkuhiljaa nostan parin erän jälkeen tuonne 50 5 prosenttiin seoksen.

on siitä kun aloin viinabensan kanssa läträämään niin noussut yli 10 senttiä litrahinta, toki silti 55 senttiä edullisenpaa kuin saman aseman e10.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Avatar
markusm
Häjy
Viestit: 2747
Liittynyt: 09.10.2005 1:43
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja markusm »

vuodet vierii edelleen.

ja sama peli jatkuu kuin avausviestissä, nyt kuitenkin autokanta on päivittynyt että suhteellinen ikä pysyy samassa, mitsujen jälkeen on menossa subaru 95. 2.0bokser, oliskos puolitoista vuotta ja 25 donaa noin ajeltu, sielä 40 prossan hujakoilla pyörii re suhde. ei hajota autoja, vaikka niitä huollakkaan en.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
RATSUNI
Viestit: 300
Liittynyt: 06.3.2008 22:08

Viesti Kirjoittaja RATSUNI »

Aikoinaan ajelin G astralla 50/50 seoksella eikä mitään ongelmaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”