Suuttimethan on kiinnitettynä kaksi per käpälä ja pultti. Saako yhden suuttimen erikseen irti, vai onko viereinenkin otettava yhtä aikaa? Ts. mahtuuko käpälä kallistumaan riittävän vinoon suuttimen hahloissa?
Entäpä kun se käpälä ei taida mahtua poisakaan ennen suuttimen/ien irroitusta, niin onko suuttimen p*rse purettava pois että saa jonkun kierteellä kiinnittyvän ulosvedinmallin sopimaan? Sehän ei haarukkamallinen sovi mitenkään jos käpälä on paikallaan. Millä nuota on tarkotus irrottaa?
A 170 CDI suutinkysymys
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
A 170 CDI suutinkysymys
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Saamminä nukutuks vaikka suutin särkysi, seku auto on itessään rikki niin kauan kunnes sielä on ehjät rinkelit ehjien suuttimien alla. Auki otin enkä haaveillukhaan ja liukuvasaralla rymmyytin, omilla suuttimillaan se tuosta äskön lähti. Katellaanpa millonka takasi tullee.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.