Uutta webastoa 290:seen?
Uutta webastoa 290:seen?
Omassa pelaa kuin junan vessa(ei pendoliinon) mutta isä valitteli että sen väyväy on hieman viileä ajella kun webasto ei pysy päällä.
Vieläkö uusia saa veholta siihen järkevään n.300-350€ hintaa, mitä olikaan. Jos varmasti toimiva ja edukas löytyy joltain nurkista niin saa tarjota.
Vieläkö uusia saa veholta siihen järkevään n.300-350€ hintaa, mitä olikaan. Jos varmasti toimiva ja edukas löytyy joltain nurkista niin saa tarjota.
Mikäs malli webasto, thermo top S ilmeisesti?AM kirjoitti:Ei, webasto on tehtaalta lähtiessä.
Pitääpä kurkata löytääkö carsoft mitään webastoon liittyvää. Eihän sillä mitään ohjailtua saa mutta jos vikakoodeista saisi vinkkiä.
Siksi heitin että siellä on eber kun olen yhden eberin korjannut ja se oli 290td mersussa paikallaan

DW50 (tai 40) on malli jos oikein muistan. Thermotoppi se ei ainakaan mulla -96:ssa ollut. Tosin on ihan thermo topin näkönen.
Jos halvalla haluaa päästä niin oireiden perusteella se höyrystinsukka sinne vaan tarvisi vaihtaa.
Varaosana tulee koko poltin osa.
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=941
Aika harvassa paikassa näkyy sitä paloilma puhallinta olevan varaosana myynnissä. Se sieltä useinmiten ensimmäisenä halvaantuu.
Jos halvalla haluaa päästä niin oireiden perusteella se höyrystinsukka sinne vaan tarvisi vaihtaa.
Varaosana tulee koko poltin osa.
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=941
Aika harvassa paikassa näkyy sitä paloilma puhallinta olevan varaosana myynnissä. Se sieltä useinmiten ensimmäisenä halvaantuu.
Juu ei sovi tuo hyöyrystin jos siellä on joku DW tyyppinen. Tuossa on palopesä mallia reitetty.
Sitä en muista että saiko tuohon vanhempaan malliin huovan erikseen.
Kannattaisi varmaan tutkia webaston toimintaa tarkemmin ennen kun tilaa mitään uusia osia. Itse laittaisin kellon "samalla" kun muutenkin ottaa webaston työn alle, helpottuu samalla tutkiminenkin kun kuulee että mitä se webasto milloinkin tekee
Sitä en muista että saiko tuohon vanhempaan malliin huovan erikseen.
Kannattaisi varmaan tutkia webaston toimintaa tarkemmin ennen kun tilaa mitään uusia osia. Itse laittaisin kellon "samalla" kun muutenkin ottaa webaston työn alle, helpottuu samalla tutkiminenkin kun kuulee että mitä se webasto milloinkin tekee