Hehkuvolo

Vastaa Viestiin
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Hehkuvolo

Viesti Kirjoittaja Köster »

Syttyy hehkun merkkivalo omia aikojaan kesken ajon, käyttämällä virtalukosta virtaa poies loppuu palaminen silleen normi viiveellä.

Mitäs lähtisin tutkimaan jahka päivä valakiaa :?: .

En ole vielä tutkinu (tuhonnu mitään) :)
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

oisko hehku mykkä :idea:
autodidakti
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

felmit kirjoitti:oisko hehku mykkä :idea:

Katotaampa josko moinen olis pimahtanna.>starttas kyl joka pytyllä +1,5 asteen" pakkasella":)

Kosteet kelit täällä eteläsuomessa, liekkö miten aroilla paikoilla releitä tms. jos vaikka vesivaluma reiät jäässä tms. keväthuurua?....sulakerasian päällä oli vettä sisälle en kattonu ku lisäsin pissapoikaan vettä ja muutama muukin jonotti perässä juottamaan käryään.

Kiitän, vinkistä eiköhän tuo kesään mennessä selvinne jahka rassauskelit paranee.
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Tilanne tällä hetkellä>hehkuttaa, mutta hehkun valo ei syty.

Käynnistyy ja jälkihehkun ajan palaa/syttyy hehkun valo, sitten sammuu.

Ei sytytytä enää kesken ajon hehkunvaloa.

Hmm... sähkövika :roll:

Pystyykös ne kynttelit mittaamaan ilman johtojen irrotteluja ja mitä lie lukemat? Mitattuna mistä ja miten jos ovat/eivät ole kunnossa.
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

releelle tulee johto, josta kaikki voi mittailla.
Ohmi alueella, pitäisi löytyä tasaisia arvoja
autodidakti
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

felmit kirjoitti:releelle tulee johto, josta kaikki voi mittailla.
Ohmi alueella, pitäisi löytyä tasaisia arvoja
Kiitoksia jälleen, katotaan jahka hiihtolomalla innostus jos ei ennemmin kerkee.....

Tai ala muuten vaan omia aikojaan toimimaan normaalisti..... :lol:.

5-6 pytyn syötötkin haiskahtaa ontuvan joutokäynnillä ,joten varmaa toimintaa noista ei selvinnyt.. käynnistyy kyllä. Sittempä pumpun vaihon yhteydessä vois hehkutkin samantien laitella, jotta olis käynti kylmänäkin tasasempi.

ST- ei vielä :idea: ......mutta semmonen piristetty vakiopumppu olis vähän hakusessa jahka taalat täsmää. Lieneekö fiksumpi kuin kunnostella nykyistä yli 500 000km ajettua?

Niin, se kärry oli 300D Turbo -92 sedan ja automaatti .
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Köster kirjoitti:
felmit kirjoitti:releelle tulee johto, josta kaikki voi mittailla.
Ohmi alueella, pitäisi löytyä tasaisia arvoja
Kiitoksia jälleen, katotaan jahka hiihtolomalla innostus jos ei ennemmin kerkee.....

Tai ala muuten vaan omia aikojaan toimimaan normaalisti..... :lol:.

5-6 pytyn syötötkin haiskahtaa ontuvan joutokäynnillä ,joten varmaa toimintaa noista ei selvinnyt.. käynnistyy kyllä. Sittempä pumpun vaihon yhteydessä vois hehkutkin samantien laitella, jotta olis käynti kylmänäkin tasasempi.

ST- ei vielä :idea: ......mutta semmonen piristetty vakiopumppu olis vähän hakusessa jahka taalat täsmää. Lieneekö fiksumpi kuin kunnostella nykyistä yli 500 000km ajettua?

Juu, nuo oireet johtui hehkun rikkoontumisesta.....
Sorry, on vastaus unohtunut vaan parempi myöhään jos jollakin samat ongelmat saa vihjeen.

Nyt jo samankaltainen puolivuotta uudempi vähemmän ajettu (n.300tkm perstuntumalla) alla ja toivottavasti meno jatkuu...

Niin, se kärry oli 300D Turbo -92 sedan ja automaatti hieman kauniimpi original pikku mausteilla.
Edellinenkin pääsee hyvään kotiin ja saa huolella rakennetun ST myllyn jos hyvin käy.... 8) !
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

hupsis, tuplaklikkaus....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”