A170 cdi vaihteensiirtäjät
A170 cdi vaihteensiirtäjät
Jäi tuommonen koppi pihaan ja ongelmana on että ei mene mikään vaihde päälle. Vivustot laatikon ulkoa kiinni ja kunnossa. Epc:n mukaan tässä on joku siirtäjähässäkkä erikseen. Onko jollain jotain tietoa saako tuohon jotain ulkoa vaihdettavia osia jolla vois alkaa pelaamaan?
Motivaatiota koko tekniikan alas pudottamiseen ei ole kun autolla ajettu jo yli 500tkm. eli menee lihoiksi jos niin paljon puretaan
Motivaatiota koko tekniikan alas pudottamiseen ei ole kun autolla ajettu jo yli 500tkm. eli menee lihoiksi jos niin paljon puretaan
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Kyllä siitä kohta tulee esittelyä myynti-ilmoituksen puitteissa. Oli tosiaan semmonen putkisokka vaihteensiirtimessä menny poikki. Luultiin eka että jotain rikki laatikon sisällä ja yritettiin ottaa vaihteensiirtopakettia ekaksi irti kun vipu jäi vahingossa kouraan.
Ei ees pahan oloinen noin paljon ajetuksi aakkoseksi. Ollut matka-ajossa yli 100km päivä.
Ei ees pahan oloinen noin paljon ajetuksi aakkoseksi. Ollut matka-ajossa yli 100km päivä.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Nuista sitte on mukava vaihella niitä suuttimenprikkoja. Pakko purkaa sähköpäät irti ja repiä heittovasaralla, ellei oo mallikohtasta vetäjää tai tule kuumana ja kierroksilla iteksiin. Heittolekakaan ei sovi vetämään suoraan ellei tee rasiaporalla lukkopeltiin reikää. Kaiken hyvän lisäks aina kaks suutinta vedettävä kerrallaan ja pikkuhiljaa vuoronperään. Kaks suutinta ku tulee aina parina yhellä käpälällä kiinni. Ihan per5e systeemi.
200D, sillä pääsee sen 500tkm päähän vähemmällä kaljuuntumisella/harmaantumisella, valitaan se.
200D, sillä pääsee sen 500tkm päähän vähemmällä kaljuuntumisella/harmaantumisella, valitaan se.
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
Suuttimien irrotus on juuri tuollainen savotta, jotenkin tarkoituksella ne on laitettu vielä lisäksi niin että kaksi pötkylää saman haarukan allaEasy Rider kirjoitti:Nuista sitte on mukava vaihella niitä suuttimenprikkoja. Pakko purkaa sähköpäät irti ja repiä heittovasaralla, ellei oo mallikohtasta vetäjää tai tule kuumana ja kierroksilla iteksiin. Heittolekakaan ei sovi vetämään suoraan ellei tee rasiaporalla lukkopeltiin reikää. Kaiken hyvän lisäks aina kaks suutinta vedettävä kerrallaan ja pikkuhiljaa vuoronperään. Kaks suutinta ku tulee aina parina yhellä käpälällä kiinni. Ihan per5e systeemi.
200D, sillä pääsee sen 500tkm päähän vähemmällä kaljuuntumisella/harmaantumisella, valitaan se.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Niin paskoja korjata joka juttu=kallista asiakkaalle että vähemmällä tappelulla ollaan me selvitty ku ollaan ohjattu merkkiliikkeelle,"niillä on työkalut ja miehet" ;Ddealer kirjoitti:Suuttimien irrotus on juuri tuollainen savotta, jotenkin tarkoituksella ne on laitettu vielä lisäksi niin että kaksi pötkylää saman haarukan allaEasy Rider kirjoitti:Nuista sitte on mukava vaihella niitä suuttimenprikkoja. Pakko purkaa sähköpäät irti ja repiä heittovasaralla, ellei oo mallikohtasta vetäjää tai tule kuumana ja kierroksilla iteksiin. Heittolekakaan ei sovi vetämään suoraan ellei tee rasiaporalla lukkopeltiin reikää. Kaiken hyvän lisäks aina kaks suutinta vedettävä kerrallaan ja pikkuhiljaa vuoronperään. Kaks suutinta ku tulee aina parina yhellä käpälällä kiinni. Ihan per5e systeemi.
200D, sillä pääsee sen 500tkm päähän vähemmällä kaljuuntumisella/harmaantumisella, valitaan se.
Joo ei tuommosta voi kyllä erityisesti alkaa ylistämään vaikka nyt semmonen kaiken uhalla tulikin omistukseen.
Melkein helpompi ostaa pois ja korjata rauhassa kuin tehdä paljon työtä asiakkaalle ja auton arvo on edelleen sen verran kun on naftaa tankissa
Onneksi noita on meidän perällä vähemmän liikenteessä muutenkin.
Ennemmin ajaisin fiat puntolla kun siinä on samanlainen taka-akseli ja keulassa enemmän tilaa tehä sitä remonttia
Melkein helpompi ostaa pois ja korjata rauhassa kuin tehdä paljon työtä asiakkaalle ja auton arvo on edelleen sen verran kun on naftaa tankissa
Onneksi noita on meidän perällä vähemmän liikenteessä muutenkin.
Ennemmin ajaisin fiat puntolla kun siinä on samanlainen taka-akseli ja keulassa enemmän tilaa tehä sitä remonttia
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Moi ihan hyvhän toi A.mallikin on ite ajoin sillä yli 200tuhatta km ja uutena ostin. Ainut isoin remontti siihen oli laturin vaihto se kun on vesijäähdyteinen ei meinanu mistään saaha sitä. No 1vko sitä metsästettiin vaikka mistä sitten se oli pakko tilata saksasta uutena tosin kallis.
A-mersun + korkea mahtuu pitempikin kuski ei ota nuppi kattoon.
+ polttoainekulutus tosi pihi 4,7 litraa sadalle
+ tilaihme mahtuu tavaraa tosi paljon enemmän kuin c-sedaniin sekin testattu kaverin kanssa.
+ suhkot turvallinen en tiedä fiiatista kun en yhtään ole sellaista omistanu mutta nokkakolarissa olin ja 70-80 oli nopeutta tollasta jälkeä tuli mustelmia ja vasenolkapää kipeä vieläkin.
A-mersun + korkea mahtuu pitempikin kuski ei ota nuppi kattoon.
+ polttoainekulutus tosi pihi 4,7 litraa sadalle
+ tilaihme mahtuu tavaraa tosi paljon enemmän kuin c-sedaniin sekin testattu kaverin kanssa.
+ suhkot turvallinen en tiedä fiiatista kun en yhtään ole sellaista omistanu mutta nokkakolarissa olin ja 70-80 oli nopeutta tollasta jälkeä tuli mustelmia ja vasenolkapää kipeä vieläkin.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla