Ellen ihan hakoteillä ole niin suattaapi olla Karpiolan sorvauksia jopa joissain kotteroissa allakin tänä kesänä - oon kuullu esson paarissa isoilta pojiltaMelitos kirjoitti:Tuntuu olevan suosittu aihe tämä lukkoperä ST-meseen. Harvassa ovat maailmalla, kukapa hullu sitä nyt mersua virittäisi niin että oikeen lukkoperän tarvii...
http://www.sorvaamokarpiola.com/tuotteet.html ?
Tai sitten saksalaisia tuning/kisaosia myyviä nettikauppoja selaamaan.
w124 Perän laakeriremontti
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kyllähän se talvella tietyillä keleillä mutkissa juputtaakin, kunnes lähtee perä reilusti altakonjamiini kirjoitti:Vähä epäilyttää tuo sataprosenttisuus vieläki, mutta pakko kai se on uskua ko kerta niin moni noin väittää.![]()
Tuntuis vain nuin yhtäkkiä että ois varmaan aika vittumainen käännellä jos lukko tosiaan on 100%:n, saattaa juputtaa...(vertaa kemppilukko joka tosiaan on 100%:n)
![]()
Kaikkia sitä tääläki pääsä liikkuu...![]()